Ο κινητήρας RD-93 αρχικά είχε σχεδιαστεί για τα καταδιωκτικά 4ης γενιάς MiG-29. υπάρχει κάθε βάσιμος λόγος να πιστεύουμε ότι ακριβώς ο RD-93 χρησιμοποιείται στο υπερσύγχρονο κινεζικό καταδιωκτικό 5ης γενιάς J-31, το οποίο ανυψώθηκε για πρώτη φορά στον αέρα στις 31 Οκτωβρίου του 2012. Το άλλο κινεζικό καταδιωκτικό 5ης γενιάς J-20 χρησιμοποιεί κινητήρες AL-31F, που είχαν δημιουργηθεί τη δεκαετία του ΄70 για το Su-27. Αυτούς οι Κινέζοι παραγωγοί αεροπλάνων τους τοποθετούν στις δικές τους τροποποιήσεις αυτού του αεροσκάφους (J-11) και στο αντίγραφο του καταδιωκτικού Su-33 – J-15.
Επί του παρόντος η Κίνα σχεδιάζει μερικούς δικούς της κινητήρες αεροπλάνων: WS-10, WS-13 και WS-15. Ο WS-10 δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 2002, ενώ οι άλλοι δυο – το 2006. Ωστόσο οι Κινέζοι κατασκευαστές αεροπλάνων μέχρι σήμερα δεν κατόρθωσαν να επιλύσουν το πρόβλημα της χαμηλής αξιοπιστίας και της απόρριψης προϊόντων λόγω κακής ποιότητας κατά την παραγωγή. Όπως φαίνεται, η δήλωση της AVIC μπορεί να σημαίνει ότι και τα τρία προγράμματα δεν θα μπορέσουν να τα αναπτύξουν στο απαραίτητο επίπεδο και η Ρωσία έτσι κι αλλιώς θα παραμείνει τα προσεχή χρόνια ο «κινητήρας» της κινεζικής αεροναυπηγικής.
Οι εκπρόσωποι της AVIC εξήγησαν επίσης γιατί η χώρα έχει αναπτύξει παράλληλα δυο καταδιωκτικά πέμπης γενιάς - J-20 και J-31. Ο οποίος αποδείχτηκε, το J-31 δεν προγραμματίζεται να χρησιμοποιηθεί στο στρατό της Κίνας. Πρόκειται για εξαγωγικό πρόγραμμα, το οποίο θα ανταγωνιστεί το F-35 στις περιφερειακές αγόρασε. Όπως επισημαίνει η Jane's, τα προγράμματα J-20 και J-31 αποτελούν «λευκή κηλίδα» για την αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών. Σύμφωνα με τα έγγραφα, που έχουν κοινοποιηθεί από τον πρώην υπάλληλο των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ Έντουαρντ Σνόουντεν, η Κίνα για την παραγωγή αυτών των καταδιωκτικών μπορούσε να κλέψει απόρρητες πληροφορίες από τα δίκτυα του Πενταγώνου. 
Και παρόλο που αυτά, σύμφωνα με τα στοιχεία της αμερικανικής κατασκοπίας, υστερούν πολύ από τα αμερικανικά ανάλογά τους στο επίπεδο ανάπτυξης της τεχνολογίας stealth και την τελειότητα της τεχνολογίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες ανησυχούν πολύ για την ταχεία πρόοδο που λαμβάνει χώρα στην κινεζική αεροναυπηγική.
Είναι πολύ δυνατό ότι το J-31 με ρωσικούς κινητήρες μπορεί αδιαμφισβήτητα να γίνει ανταγωνιστικό για το F-35, ιδιαίτερα λόγω των προβλημάτων παραγωγής και της αύξησης της τιμής του αμερικανικού καταδιωκτικού. Πάντως, είναι απίθανο ότι το J-31 θα μπορέσει να αποσπάσει από το F-35 παραγγελιοδότες από τις χώρες-συμμάχους των ΗΠΑ, οι οποίες υπό οποιεσδήποτε περιστάσεις και οποιαδήποτε τιμή θα προτιμήσουν το αμερικανικό αεροσκάφος.

ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ