Οκτάχρονες νύφες, δεκάχρονες ζωντοχήρες στο Ισλάμ Ὑπό τή σκέπη τοῦ «προφήτη Μωάμεθ», πιστοί τηρητές τοῦ Κορανίου οἱ πατεράδες στίς χῶρες τοῦ Ἰσλάμ παντρεύουν τίς θυγατέρες τους ἀπό τά 8 τους χρόνια. Οἱ πιό πολλοί προσυμφωνοῦν τέτοιους γάμους, ὅταν τά κορίτσια τους εἶναι 4 ἐτῶν ἀντί προκαταβολῆς. Τά ἤθη καί τά ἔθιμα ἐπικροτοῦν τό θεσμό πού εἶναι βαθιά ριζωμένος.
Οκτάχρονες νύφες, δεκάχρονες ζωντοχήρες στο Ισλάμ
Ὑπό τή σκέπη τοῦ «προφήτη Μωάμεθ», πιστοί τηρητές τοῦ Κορανίου οἱ πατεράδες στίς χῶρες τοῦ Ἰσλάμ παντρεύουν τίς θυγατέρες τους ἀπό τά 8 τους χρόνια. Οἱ πιό πολλοί προσυμφωνοῦν τέτοιους γάμους, ὅταν τά κορίτσια τους εἶναι 4 ἐτῶν ἀντί προκαταβολῆς. Τά ἤθη καί τά ἔθιμα ἐπικροτοῦν τό θεσμό πού εἶναι βαθιά ριζωμένος.
Ὡστόσο τά ἀποτελέσματα τέτοιων γάμων εἶναι συχνά τραγικά. Ἀναφέρουμε μερικά περιστατικά πού ἦρθαν στό φῶς τῆς δημοσιότητας.
Ἡ 10χρονη Νοτζούντ Ἄλι ἀπό τήν Ὑεμένη, ὅταν ὁ πατέρας της τῆς εἶπε πώς ἔπρεπε νά παντρευτεῖ, ἀρνήθηκε. Ἐκεῖνος, καθώς εἶχε 13 παιδιά ἀπό δυό γυναῖκες καί ἀδυνατοῦσε νά ἀνταποκριθεῖ στίς ἀνάγκες τους, τήν ἔδωσε σύζυγο σέ κάποιον 30χρονο ἔναντι μικροῦ ποσοῦ, ὅπως συνηθίζεται στήν Ὑεμένη. Γιά τρεῖς μῆνες ὑπέμεινε πάμπολλους ξυλοδαρμούς καί ἀνείπωτες σεξουαλικές κακοποιήσεις. Παρά τίς δύσκολες συνθῆκες κατάφερε νά φθάσει μπροστά στόν ἔκπληκτο δικαστή, γιά νά τοῦ πεῖ «θέλω νά πάρω διαζύγιο», τό ὁποῖο μάλιστα ἐκδόθηκε λίγους μῆνες μετά τή γαμήλια τελετή. Τώρα θέλει νά ἐπιστρέψει στό σχολεῖο γιά νά γίνει δικηγόρος καί νά συμπαραστέκεται στά ἄλλα κορίτσια, πού βιώνουν παρόμοιες δραματικές ἐμπειρίες, ἄν καί γιά τήν πατρίδα της θεωρεῖται προδότρια.
Ἕνα ἄλλο ὅμως παιδί - νύφη στά 8 της χρόνια στή Σαουδική Ἀραβία δέν στάθηκε τόσο τυχερό, ἀφοῦ τό Δικαστήριο ἀπέρριψε τό αἴτημά της γιά διαζύγιο ἀπό τόν 58χρονο σύζυγό της.
Κοριτσάκι 12 ἐτῶν πέθανε πρόσφατα στήν Ὑεμένη, ἐνῶ ἔφερνε στόν κόσμο τό πρῶτο του παιδί. Ὑπῆρξε μία ἀκόμη ἀπό τίς πολλές «νύφες τοῦ θανάτου», πού ἐξαναγκάζονται νά παντρευτοῦν.
Δεκατριάχρονο κορίτσι στήν Ὑεμένη πέθανε ἀπό κολπική αἱμορραγία πέντε ἡμέρες μετά τό γάμο πού τό ὑποχρέωσαν νά συνάψει μέ ἕναν 30χρονο.
Σύμφωνα μέ ἔκθεση τοῦ Ὑπουργείου Κοινωνικῶν Ὑποθέσεων πάνω ἀπό τό ἕνα τέταρτο τῶν γυναικῶν τῆς Ὑεμένης παντρεύονται πρίν ἀπό τά 15 τους χρόνια (βλ. ἐφ. «Καθημερινή» 23/03/10). «Ὁ πρόωρος γάμος θέτει τά κορίτσια σέ αὐξημένο κίνδυνο ἐγκατάλειψης τοῦ σχολείου, ἔκθεσης στή βία, στήν κακοποίηση καί στήν ἐκμετάλλευση, ἤ ἀκόμη καί ἀπώλειας τῆς ζωῆς τους ἀπό τήν ἐγκυμοσύνη, τόν τοκετό καί ἄλλες ἐπιπλοκές», δήλωσε ἡ Unicef (βλ. ἐφ. «Ἐλευθεροτυπία» 17/09/2009).
Οἱ ἰσλαμιστές ὑποστηρίζουν ὅτι δέν πρέπει νά καθορίζεται κατώτερη ἡλικία γάμου, διότι κάτι τέτοιο δέν προβλέπεται ἀπό τό Ἰσλάμ καί διότι δέν συμφωνεῖ μέ τή ζωή τοῦ Μωάμεθ, ὁ ὁποῖος νυμφεύθηκε μέ τήν 7χρονη (ἤ 6χρονη) Ἀϊσέ. Ὑποστηρίζουν ἐπίσης ὅτι αὐτός εἶναι ὁ πιό ἐνδεδειγμένος τρόπος μέ τόν ὁποῖο ὁ ἄνδρας μπορεῖ νά διαμορφώσει τό παιδί σέ γυναίκα, ὅπως ὁ ἴδιος θέλει. Οἱ ἀντίθετες φωνές ἰσλαμιστῶν -καί ἰμάμηδων ἀκόμη- συχνά καταπνίγονται καί καταγγέλλονται ὡς κραυγές ἀποστασίας ἀπό τή θρησκεία, τό νόμο, τόν Προφήτη, τό Κοράνιο!
Παρεμπιπτόντως ἀναφέρουμε ὅτι στό Ἰσλάμ «ἡ γυναίκα... δέν ἔχει κανένα δικαίωμα, καμιά ἀξία, δέν διαφέρει καθόλου ἀπό ἕνα κτῆμα καί εἶναι ἀπόλυτα ἐξαρτημένη ἀπό τόν ἄνδρα της, ὁ ὁποῖος τήν ἐξουσιάζει» (Ἀ. Στεφανίδη, Ἡ γυναίκα στό Ἰσλάμ, σ. 39).
Σύμφωνα μέ τόν μεγάλο μουσουλμάνο θεωρητικό Al Gazali, «ὁ γάμος εἶναι ἕνα εἶδος σκλαβιᾶς γιά τή γυναίκα. Καθῆκον της εἶναι ἡ ἀπόλυτη ὑπακοή στόν ἄνδρα σέ κάθε πράγμα, ἐκτός ἐάν αὐτό βρίσκεται σέ ἀντίθεση μέ τούς νόμους τοῦ Ἰσλάμ».
Τό Κοράνιο ἐπιτρέπει στούς ἄνδρες νά τιμωροῦν τίς γυναῖκες τους ὅταν αὐτές δείχνουν ἀπείθεια, δέν ἐκτελοῦν τά καθήκοντά τους ἀλλά καί γιά νά βελτιωθεῖ ὁ χαρακτήρας τους.
Στόν ἄνδρα ἀναγνωρίζεται τό δικαίωμα τῆς πολυγαμίας ἤ εὐστοχότερα τοῦ πολυγυνισμοῦ. Τό Κοράνιο προβλέπει τά ἑξῆς γιά τόν ἀριθμό τῶν συζύγων του: Κι ἄν φοβᾶστε νά ἀδικήσετε τίς ὀρφανές (σέ περίπτωση γάμου) τότε νά παντρεύεστε ἄλλες δύο ἤ τρεῖς ἤ τέσσερις γυναῖκες τῆς ἐκλογῆς σας. Κι ἄν ὅμως φοβᾶστε ἀκόμη μήπως τίς ἀδικήσετε, τότε νά παντρεύεστε μόνο μία ἤ ὅποιες ἔχετε αἰχμάλωτες [Σημ: Ὑπονοεῖ διαρκῆ πόλεμο καί βέβαιη νίκη;] (Στάδιο 4, οἱ Γυναῖκες, ἐδ. 3). Ἐκτός ἀπό τίς νόμιμες συζύγους, τούς δίδει τήν ἄδεια νά διατηροῦν ἀπεριόριστο ἀριθμό παλλακίδων: «Ἀπαγορεύεται νά παντρεύεστε μέ ἔγγαμες γυναῖκες, ἐκτός αὐτές πού τό δεξί σας χέρι ἐξουσιάζει (ὡς αἰχμάλωτες). Καί ἐκτός ἀπό αὐτές σᾶς ἐπιτρέπονται ὅλες οἱ ἄλλες γυναῖκες» (Στάδιο 4, οἱ Γυναῖκες, ἐδ. 24).
Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ Μωάμεθ εἶχε νυμφευθεῖ 15 γυναῖκες -ἄλλοι ὑποστηρίζουν 25-, συμβίωσε μέ 13 καί παρέμεινε μέ 9 ὥς τό θάνατό του. Κοντολογίς στήν οἰκογενειακή του ζωή «ἀποκαλύπτεται ὁ ἔκφυλος φύλαρχος ἀραβικῆς ἰδιοσυγκρασίας, ὁ φανερός ἡδονιστής». Κι ὅμως «τήν τραγωδία τῆς γυναικείας ψυχῆς πού στραγγαλίζεται καί θυσιάζεται στό βωμό τῆς προφητικῆς ἀσελγείας (τοῦ Μωάμεθ) τολμοῦν νά χαρακτηρίσουν εὐτυχία καί μακαριότητα οἱ μουσουλμάνοι συγγραφεῖς!» (Βλ. Ν. Βασιλειά- δη, Ὀρθοδοξία-Ἰσλάμ καί Πολιτισμός, σελ. 209).
Πόση εὐγνωμοσύνη χρωστοῦμε στόν εὐλογημένο Κύριό μας πού ἐξύψωσε τήν ἐξουθενωμένη γυναίκα καθιστώντας την «ὁμότιμον» τοῦ ἄνδρα καί μέ τή γραφίδα τοῦ ἀποστόλου Παύλου ἐδῶ καί 2.000 χρόνια διδάσκει ὅτι «οὐκ ἔνι ἄρσεν καί θῆλυ» (Γα 3,28)! Καί πόσο πρέπει νά εὐχαριστοῦμε τόν Θεό, πού μᾶς ἀξίωσε νά ζοῦμε σέ ὀρθόδοξη -ἀκόμη- χώρα!
Κι ἐνῶ ἡ κρίση μαίνεται, σχολεῖα ἔχουν κλείσει, εἰδικότητες στά ἐπαγγελματικά λύκεια καταργήθηκαν, ἐκπαιδευτικοί καί διοικητικοί ὑπάλληλοι τέθηκαν σέ διαθεσιμότητα, φερέλπιδες νέοι μεταναστεύουν, ἡ μείωση τῶν δημοσίων δαπανῶν γιά τήν παιδεία ἀνῆλθε ἀπό τό 2009 μέχρι σήμερα στό 33%, Ἕλληνες πεινοῦν, φτωχαίνουν, λιμοκτονοῦν, αὐτοκτονοῦν, ἐνῶ, λοιπόν, συμβαίνουν αὐτά, τό Ὑπουργεῖο Παιδείας χρηματοδοτεῖ τήν ἀνέγερση τοῦ τεμένους, κληροδοτώντας πιστώσεις ὕψους 946.000 εὐρώ στό ὑπουργεῖο Ἀνάπτυξης.
Τό τέμενος θά ἀνεγερθεῖ στό Βοτανικό, σέ ἔκταση τοῦ ἑλληνικοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ. Καί πρέπει νά γνωρίζουμε ὅτι βάσει τοῦ κορανίου ἡ περιοχή τοῦ χώρου λατρείας γιά τούς μουσουλμάνους ἀποτελεῖ καί ἰδιοκτησία τους. Παραχωροῦμε, δηλαδή, ἑλληνικό ἔδαφος σέ ποιούς; Γνωρίζουμε σέ ποιά ἀκριβῶς χέρια θά περιέλθει; Ποῦ εἶσαι, Μιαούλη, κι ἐσύ, Κανάρη, νά μᾶς καμαρώσετε!
Βεβαίως, βάσει τῆς συνταγματικῆς ἀρχῆς τῆς ἀνεξιθρησκίας, ὁποιαδήποτε θρησκευτική πίστη εἶναι σεβαστή. Γιά τόν λόγο αὐτό ἑκατοντάδες χῶροι σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα δίνουν τή δυνατότητα στούς μουσουλμάνους νά τελοῦν τά θρησκευτικά τους καθήκοντα. Ἡ ἀνέγερση ὅμως ἰσλαμικοῦ τεμένους μέ δαπάνες τοῦ κράτους ἀναδεικνύει σέ προνομιακή θέση τή μουσουλμανική θρησκεία. Τί ντροπή καί «ὕβρις»! Τό «Τάμα τοῦ Ἔθνους» ἐκκρεμεῖ, τή στιγμή μάλιστα πού τά ἀπαιτούμενα χρήματα εἶναι ἐξασφαλισμένα ἀπό φιλογενεῖς πατριῶτες καί ὑπολείπεται ἁπλῶς ἡ παραχώρηση οἰκοπέδου.
Κι ἐμεῖς ἀκάθεκτοι προχωροῦμε στήν ἀνέγερση τζαμιοῦ, παραβλέποντας τό γεγονός ὅτι οἱ Τοῦρκοι μετατρέπουν τίς ἐκκλησίες στήν κατεχόμενη Κύπρο σέ στάβλους καί καζίνο. Ὅπως ἐπίσης μᾶς ἀφήνει ἀδιάφορους ἡ πρόταση τοῦ ἀντιπροέδρου τοῦ νεοοθωμανικοῦ κράτους νά ἐπαναλειτουργήσει ἡ Ἁγία Σοφία ὡς τζαμί. Κι οὔτε μᾶς ἀπασχόλησε ἡ γενοκτονία τῶν χριστιανῶν στή Μέση Ἀνατολή. Κι οὔτε ἀκούστηκε φωνή διαμαρτυρίας γιά ὅσα διαδραματίζονται στή Συρία, ὅπου ἐκκλησίες πυρπολοῦνται, ἰσλαμιστές προβαίνουν σέ ἀπαγωγές ἱερωμένων, μοναζουσῶν, δολοφονίες παιδιῶν τοῦ ἑλληνορθόδοξου σχολείου. Τό αἷμα ὅμως τῶν ἀδικοχαμένων νέων μαρτύρων φθάνει στά ὦτα Κυρίου παντοκράτορος. Τελικά ποιά ἰσορροπία καί ἰσοτιμία διέπει τίς σχέσεις τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μέ τό Ἰσλάμ; Ποιά μουσουλμανική χώρα ἐπέτρεψε τήν ἵδρυση ὀρθόδοξου ναοῦ;
Ὅπως κι ἄν ἔχει ἡ κατάσταση, ἀκούσαμε τόν ἁρμόδιο ὑπουργό νά διακηρύττει: «Χαίρομαι πού γίνεται ἐπί ὑπουργίας μου τό τζαμί... Καί εἶμαι ὑπερήφανος... Νιώθω πιό Ἕλληνας». Δικαιολογημένα, λοιπόν, τά ἐρωτήματα: Ποιό μήνυμα ἐκπέμπει ἡ κυβέρνηση γιά τήν ἔννοια τῆς ἑλληνικότητας; Ἡ ὑπερηφάνεια εἶναι ἀπότοκος τῆς ἀνέγερσης ἰσλαμικοῦ τεμένους; Ποιά ἡ σχέση τοῦ δικοῦ μας πολιτισμοῦ μέ αὐτό; Μήπως στόχος της εἶναι τό λιβάνισμα ἀλλόθρησκων ἐπήλυδων;
Διδακτικό τό παράδειγμα τῆς Ταϊτῆς. Οἱ κάτοικοί της ξεχύθηκαν στούς δρόμους φωνάζοντας μεταξύ ἄλλων: «Τό 90% τῶν ἐγκλημάτων τῆς τρομοκρατίας διαπράττονται ἀπό ἰσλαμιστές... Αὐτό καί μόνο εἶναι ἀρκετό, ὥστε νά μήν αἰσθάνομαι ἀσφαλής»! Ἐξαιτίας τῶν ἀντιδράσεών τους ἡ μικρή χώρα ἀνάγκασε τίς ἀρχές νά κλείσουν τό τζαμί πού μόλις εἶχε ἀνοίξει στήν πρωτεύουσα.
Πόσο δίκαιο εἶχαν! Τό τέμενος μπορεῖ νά ἐξελιχθεῖ σέ κέντρο ἀνεξέλεγκτης βίας, καθώς σοβοῦν προβλήματα μεταξύ τῶν ἰσλαμιστικῶν σεχτῶν πού ἔχουν μεταξύ τους ἀβυσσαλέο μίσος μέ ἄμεσο ἀντίκτυπο στήν ἀσφάλεια τῶν Ἑλλήνων καί στήν εὔρυθμη λειτουργία τῆς κοινωνίας μας.
Γιά νά περιορίσουν τίς ἀντιρρήσεις, οἱ ὑποστηρικτές του ἰσχυρίζονται ὅτι τό σχέδιο τοῦ τεμένους δέν προβλέπει τήν ἀνέγερση μιναρέ. Ποιός ὅμως μᾶς διαβεβαιώνει ὅτι δέν θά ἀνεγείρουν στή συνέχεια μιναρέ ἐντός τοῦ τεμένους; Ποιά πολεοδομική ὑπηρεσία τότε θά ἀναλάβει τήν εὐθύνη τῆς κατεδάφισης; Ποιός μπορεῖ νά εἰσέλθει ἐντός τοῦ ἀσύλου τους; (ὅρα τζαμιά Θράκης). Ἔχουμε ἀναλογιστεῖ τίς συνέπειες ἀπό μία τέτοια ἐπιχείρηση;
Πέρα ὅμως ἀπό αὐτή τήν πλευρά τοῦ θέματος, ἐντείνονται οἱ ὑπόνοιες ὅτι ὁ θρησκευτικός χαρακτήρας τοῦ κτηρίου ἀποτελεῖ πρόσχημα· ὁ συγκεκριμένος χῶρος θά χρησιμοποιηθεῖ ὡς ἐφαλτήριο γιά τή δημιουργία ἐπίσημων μουσουλμανικῶν κοινοτήτων στήν Ἀττική, προωθώντας ἔτσι μιά κοσοβοποίησή της. Κι ἀκόμη, ἀνοίγει ὁ δρόμος γιά νά χτιστοῦν τεμένη καί στήν ὑπόλοιπη χώρα καί, κατά συνέπεια, γιά τήν ἀναγνώριση μουσουλμανικῶν μειονοτήτων σέ ὅλη τήν ἐπικράτεια.
Συνεπῶς τό τέμενος τῆς Ἀττικῆς δέν εἶναι μόνον δικό της θέμα· ὑπερβαίνει τά ὅριά της καί γίνεται ἐθνικό. Ὅλους πρέπει νά μᾶς ἀπασχολήσει, πρίν εἶναι ἀργά. Ἄς ξυπνήσουμε, ἐπιτέλους!
Δείτε την εκπομπή.....
COMMENTS