Ζούμε στον κόσμο των αντιθέτων άρα υπάρχουν και ανώτερες πνευματικές μορφές από εμάς οι οποίες είναι οι Ολύμπιοι και οι Αποστάτες.
ΠΟΙΟΙ ΕΊΝΑΙ
ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΓΕΝΟΣ;ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟ
ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ;
Έχω ξεκάθαρη
άποψη πλέον, ότι οι Άγγελοι του Φωτός είναι οι Ολύμπιοι, και οι άγγελοι του
σκότους οι σκοτεινές οντότητες οι αποστάτες που διοικούν τον πλανήτη μας μέχρι
αυτή την στιγμή.
Ζούμε στον
κόσμο των αντιθέτων άρα υπάρχουν και ανώτερες πνευματικές μορφές από εμάς οι
οποίες είναι οι Ολύμπιοι και οι Αποστάτες.
Οι αποστάτες
είναι το γένος των κακών δαιμόνων
που θέλουν
να μας κρατούν για πάντα σε αυτόν τον υλικό κόσμο.
ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ
ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
1. Ο Θεός, ο Θεός σ'έστειλε σε'μας, Ασκληπιέ, για να συμμετάσχεις σε ένα θεϊκό λόγο και ειδικά σ'έναν σαν κι αυτόν, ο οποίος με την θρησκευτική ευσέβεια που αποπνέει δικαιολογημένα θεωρείται ιερότερος απ'όλους τους λόγους που έχουμε γράψει εμείς και απ'αυτούς που γράψαμε εμπνευσμένοι από το θεϊκό πνεύμα.
Αν τον αντιληφτείς με τον νου σου "1" τότε ο νους σου θα γεμίσει με όλα τα αγαθά- αν φυσικά τα αγαθά είναι περισσότερα από ένα κι όχι ένα, μέσα στο οποίο ενυπάρχουν όλα τα υπόλοιπα. Γιατί το ένα και το σύνολο συγγενεύουν μεταξύ τους καθώς και η διαπίστωση ότι, τα πάντα ενυπάρχουν στο ένα, "2" συγγενεύει με την διαπίστωση ότι, τα πάντα είναι ένα.
Γιατί είναι με τέτοιον τρόπο συνδεδεμένο το ένα με το άλλο, ώστε είναι αδύνατον να χωριστούν. Αλλά από τον παρακάτω λόγο, αν δώσεις μεγάλη προσοχή, θα το γνωρίσεις.
Σημ: ( 1. Τον Θεό τον αντιλαμβάνεσαι λέει με τον νου σου. Με καμιά δηλαδή από τις διαθέσιμες αισθήσεις. Ξεκινά με το δεδομένο δηλαδή, ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κρυμμένος από τις αισθήσεις μας. Ο πραγματικός κόσμος, είναι λογικά πιο σύνθετος και μεγαλύτερος από αυτόν που αντιλαμβανόμαστε με τις περιορισμένες αισθήσεις μας, αλλά και με τα μηχανήματα των οποίων τις μετρήσεις οι αισθήσεις μας διαβάζουν.
2. Ο Θεός πληρεί τα πάντα. Είναι Πανταχού Παρών και τα Πάντα Πληρών.
Όλα έχουν δημιουργηθεί από την ουσία του Θεού.
ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
1. Ο Θεός, ο Θεός σ'έστειλε σε'μας, Ασκληπιέ, για να συμμετάσχεις σε ένα θεϊκό λόγο και ειδικά σ'έναν σαν κι αυτόν, ο οποίος με την θρησκευτική ευσέβεια που αποπνέει δικαιολογημένα θεωρείται ιερότερος απ'όλους τους λόγους που έχουμε γράψει εμείς και απ'αυτούς που γράψαμε εμπνευσμένοι από το θεϊκό πνεύμα.
Αν τον αντιληφτείς με τον νου σου "1" τότε ο νους σου θα γεμίσει με όλα τα αγαθά- αν φυσικά τα αγαθά είναι περισσότερα από ένα κι όχι ένα, μέσα στο οποίο ενυπάρχουν όλα τα υπόλοιπα. Γιατί το ένα και το σύνολο συγγενεύουν μεταξύ τους καθώς και η διαπίστωση ότι, τα πάντα ενυπάρχουν στο ένα, "2" συγγενεύει με την διαπίστωση ότι, τα πάντα είναι ένα.
Γιατί είναι με τέτοιον τρόπο συνδεδεμένο το ένα με το άλλο, ώστε είναι αδύνατον να χωριστούν. Αλλά από τον παρακάτω λόγο, αν δώσεις μεγάλη προσοχή, θα το γνωρίσεις.
Σημ: ( 1. Τον Θεό τον αντιλαμβάνεσαι λέει με τον νου σου. Με καμιά δηλαδή από τις διαθέσιμες αισθήσεις. Ξεκινά με το δεδομένο δηλαδή, ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κρυμμένος από τις αισθήσεις μας. Ο πραγματικός κόσμος, είναι λογικά πιο σύνθετος και μεγαλύτερος από αυτόν που αντιλαμβανόμαστε με τις περιορισμένες αισθήσεις μας, αλλά και με τα μηχανήματα των οποίων τις μετρήσεις οι αισθήσεις μας διαβάζουν.
2. Ο Θεός πληρεί τα πάντα. Είναι Πανταχού Παρών και τα Πάντα Πληρών.
Όλα έχουν δημιουργηθεί από την ουσία του Θεού.
2. - Ασκληπιέ όλες οι ανθρώπινες ψυχές είναι αθάνατες, όμως καθεμιά με
διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετική χρονική στιγμή.
Όλες οι ψυχές, Τρισμέγιστε, δεν έχουν την ίδια ποιότητα;
Ασκληπιέ, μη ξεπέφτεις τόσο γρήγορα από το πραγματικό νόημα του λόγου. Αυτό δεν είπα, ότι δηλαδή τα πάντα είναι ένα και το ένα περιέχει τα πάντα, καθώς όλα ενυπήρχαν μέσα στο δημιουργό, πριν ακόμα δημιουργήσει τα πάντα. Γιατί δικαιολογημένα θεωρείται αυτός ως τα πάντα, ο οποίος έχει ως μέλη του τα πάντα,. Φρόντισε, λοιπόν, να θυμάσαι κατά τη διάρκεια όλης αυτής της συζήτησης ότι αυτός, το ένα, είναι τα πάντα και είναι ο ίδιος ο δημιουργός των πάντων.
Τα πάντα έχουν έρθει στη γη, στο νερό και στον αέρα από τον ουρανό. Μόνο η φωτιά είναι ζωοποιός καθώς κατευθύνεται προς τα πάνω. Ό,τι, λοιπόν, πέφτει προς τα κάτω την υπηρετεί. Οτιδήποτε, όμως, έρχεται από ψηλά δημιουργεί τη ζωή και οτιδήποτε διοχετεύεται από ψηλά, προσφέρει τροφή.
Μόνο η γη, που έχει εγκατασταθεί στον εαυτό της, δέχεται τα πάντα και φροντίζει όλα τα γένη. Όπως θα θυμάστε, λοιπόν, όλα αυτά αποτελούν το σύμπαν, το οποίο περιέχει τα πάντα, ή είναι τα πάντα. Η ψυχή και η ύλη, τις οποίες έχει παραλάβει η φύση, ενεργούν με ένα τόσο ποικιλόμορφο τρόπο ώστε παίρνουν την μορφή κάθε είδους, ΄ώστε οι ατελείωτες απομονωμένες μορφές των ποιοτήτων αυτών να μπορούν να διαχωρίζονται μεταξύ τους , αλλά και να αποτελούν μια ενότητα, ώστε να είναι ορατό ότι όλα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο και ότι όλα προέρχονται από τον ίδιο δημιουργό.
3. Έτσι τα τέσσερα στοιχεία είναι αυτά τα οποία διαμορφώνουν τον κόσμο: η φωτιά, το νερό, η γη, και ο αέρας. Ο κόσμος είναι ένας, η ψυχή είναι μία, και ο Θεός ένας.
Τώρα αφιέρωσε μου όλη την προσοχή για την οποία είναι ικανός ο νους σου και το πνεύμα σου. Γιατί ο ιερός λόγος για το θείο που γίνεται κατανοητός μέσω του νου, μοιάζει πολύ με ορμητικό χείμαρρο που ρέει από ψηλά προς τα κάτω, παρασύροντας στο πέρασμα του τα πάντα. Και έχει ως αποτέλεσμα να παρασύρει με τη ταχεία ροή του όχι μόνο την προσοχή μας γι'αυτά που ακούμε, αλλά και γι'αυτά τα ίδια που πραγματευόμαστε.
Ο ουρανός, λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός, που κυβερνάει όλα τα σώματα, των οποίων η αύξηση και η διάλυση έχουν ανατεθεί στον ήλιο και την σελήνη. Αυτός που κυβερνάει, όμως, τον ουρανό, την ψυχή και όλα όσα βρίσκονται μέσα στον κόσμο είναι ο ίδιος ο Θεός, ο οποίος είναι και ο δημιουργός τους.
Όλα τα προαναφερθέντα, όλων των οποίων κυβερνήτης είναι ο Θεός, επηρεάζουν από ψηλά την φύση όλων των πραγμάτων μέσω του κόσμου και της ψυχής κάθε είδους και κάθε γένους. Ούτως ή άλλως, η ύλη έχει δημιουργηθεί από τον Θεό για να υποδεχτεί την μορφή όλων των ειδών, και η φύση διαμορφώνοντας τον κόσμο μέσω των διαφορετικών ειδών και γενών και μέσω των τεσσάρων στοιχείων απλώνει τα πάντα μέχρι τον ουρανό, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο Θεός.
Όλες οι ψυχές, Τρισμέγιστε, δεν έχουν την ίδια ποιότητα;
Ασκληπιέ, μη ξεπέφτεις τόσο γρήγορα από το πραγματικό νόημα του λόγου. Αυτό δεν είπα, ότι δηλαδή τα πάντα είναι ένα και το ένα περιέχει τα πάντα, καθώς όλα ενυπήρχαν μέσα στο δημιουργό, πριν ακόμα δημιουργήσει τα πάντα. Γιατί δικαιολογημένα θεωρείται αυτός ως τα πάντα, ο οποίος έχει ως μέλη του τα πάντα,. Φρόντισε, λοιπόν, να θυμάσαι κατά τη διάρκεια όλης αυτής της συζήτησης ότι αυτός, το ένα, είναι τα πάντα και είναι ο ίδιος ο δημιουργός των πάντων.
Τα πάντα έχουν έρθει στη γη, στο νερό και στον αέρα από τον ουρανό. Μόνο η φωτιά είναι ζωοποιός καθώς κατευθύνεται προς τα πάνω. Ό,τι, λοιπόν, πέφτει προς τα κάτω την υπηρετεί. Οτιδήποτε, όμως, έρχεται από ψηλά δημιουργεί τη ζωή και οτιδήποτε διοχετεύεται από ψηλά, προσφέρει τροφή.
Μόνο η γη, που έχει εγκατασταθεί στον εαυτό της, δέχεται τα πάντα και φροντίζει όλα τα γένη. Όπως θα θυμάστε, λοιπόν, όλα αυτά αποτελούν το σύμπαν, το οποίο περιέχει τα πάντα, ή είναι τα πάντα. Η ψυχή και η ύλη, τις οποίες έχει παραλάβει η φύση, ενεργούν με ένα τόσο ποικιλόμορφο τρόπο ώστε παίρνουν την μορφή κάθε είδους, ΄ώστε οι ατελείωτες απομονωμένες μορφές των ποιοτήτων αυτών να μπορούν να διαχωρίζονται μεταξύ τους , αλλά και να αποτελούν μια ενότητα, ώστε να είναι ορατό ότι όλα αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο και ότι όλα προέρχονται από τον ίδιο δημιουργό.
3. Έτσι τα τέσσερα στοιχεία είναι αυτά τα οποία διαμορφώνουν τον κόσμο: η φωτιά, το νερό, η γη, και ο αέρας. Ο κόσμος είναι ένας, η ψυχή είναι μία, και ο Θεός ένας.
Τώρα αφιέρωσε μου όλη την προσοχή για την οποία είναι ικανός ο νους σου και το πνεύμα σου. Γιατί ο ιερός λόγος για το θείο που γίνεται κατανοητός μέσω του νου, μοιάζει πολύ με ορμητικό χείμαρρο που ρέει από ψηλά προς τα κάτω, παρασύροντας στο πέρασμα του τα πάντα. Και έχει ως αποτέλεσμα να παρασύρει με τη ταχεία ροή του όχι μόνο την προσοχή μας γι'αυτά που ακούμε, αλλά και γι'αυτά τα ίδια που πραγματευόμαστε.
Ο ουρανός, λοιπόν, ο αισθητός θεός, είναι αυτός, που κυβερνάει όλα τα σώματα, των οποίων η αύξηση και η διάλυση έχουν ανατεθεί στον ήλιο και την σελήνη. Αυτός που κυβερνάει, όμως, τον ουρανό, την ψυχή και όλα όσα βρίσκονται μέσα στον κόσμο είναι ο ίδιος ο Θεός, ο οποίος είναι και ο δημιουργός τους.
Όλα τα προαναφερθέντα, όλων των οποίων κυβερνήτης είναι ο Θεός, επηρεάζουν από ψηλά την φύση όλων των πραγμάτων μέσω του κόσμου και της ψυχής κάθε είδους και κάθε γένους. Ούτως ή άλλως, η ύλη έχει δημιουργηθεί από τον Θεό για να υποδεχτεί την μορφή όλων των ειδών, και η φύση διαμορφώνοντας τον κόσμο μέσω των διαφορετικών ειδών και γενών και μέσω των τεσσάρων στοιχείων απλώνει τα πάντα μέχρι τον ουρανό, ώστε να είναι ικανοποιημένος ο Θεός.
4. Όλα εξαρτώνται από ψηλά και είναι χωρισμένα σε είδη
ως εξής. Τα είδη όλων των πραγμάτων συνδέονται με το γένος τους, με σκοπό το
γένος να αποτελεί το γενικότερο και σταθερό σύνολο και το είδος υποσύνολο και
μέρος του γένους.
Το γένος, λοιπόν, των θεών (σημ: ολύμπιων Αποστάτες) είναι αυτό που δημιουργεί τα είδη των θεών;
Το γένος των δαιμόνων, των ανθρώπων, των πτηνών και όλων των πλασμάτων που περιέχει ο κόσμος είναι αυτό που δημιουργεί με παρόμοιο τρόπο τα είδη. Υπάρχει και άλλο γένος ζωντανών οργανισμών που βέβαια δεν έχουν ψυχή αλλά διαθέτουν αισθήσεις, το οποίο ευδοκιμεί σε καλές συνθήκες και παρακμάζει και καταστρέφεται σε κακές. Εννοώ το γένος όλων των οργανισμών που ζουν χάρη στους κορμούς τους, και στις ρίζες τους που βρίσκονται μέσα στη γη και τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη την έκταση της γης.
Και ο θεός γεμίζει και τον ίδιο τον ουρανό. Και τα προαναφερθέντα γένη εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα, τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα. Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους - όπως και ο άνθρωπος του ανθρώπινου γένους - και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα. Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα. Τα είδη όμως όλων των άλλων πραγμάτων, αν και δεν κατέχουν την αιωνιότητα, την οποία κατέχει μόνο το γένος τους, διατηρούνται από την ωφέλιμη αναπαραγωγή, γι'αυτό και υπάρχουν θνητά είδη, όχι όμως θνητά γένη. Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη.
Το γένος, λοιπόν, των θεών (σημ: ολύμπιων Αποστάτες) είναι αυτό που δημιουργεί τα είδη των θεών;
Το γένος των δαιμόνων, των ανθρώπων, των πτηνών και όλων των πλασμάτων που περιέχει ο κόσμος είναι αυτό που δημιουργεί με παρόμοιο τρόπο τα είδη. Υπάρχει και άλλο γένος ζωντανών οργανισμών που βέβαια δεν έχουν ψυχή αλλά διαθέτουν αισθήσεις, το οποίο ευδοκιμεί σε καλές συνθήκες και παρακμάζει και καταστρέφεται σε κακές. Εννοώ το γένος όλων των οργανισμών που ζουν χάρη στους κορμούς τους, και στις ρίζες τους που βρίσκονται μέσα στη γη και τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη την έκταση της γης.
Και ο θεός γεμίζει και τον ίδιο τον ουρανό. Και τα προαναφερθέντα γένη εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα, τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα. Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους - όπως και ο άνθρωπος του ανθρώπινου γένους - και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα. Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα. Τα είδη όμως όλων των άλλων πραγμάτων, αν και δεν κατέχουν την αιωνιότητα, την οποία κατέχει μόνο το γένος τους, διατηρούνται από την ωφέλιμη αναπαραγωγή, γι'αυτό και υπάρχουν θνητά είδη, όχι όμως θνητά γένη. Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη.
ΔΙΑΒΆΖΟΥΜΕ ΞΕΚΆΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
- *Όλα εξαρτώνται από ψηλά και είναι χωρισμένα σε είδη ως εξής.*Τα είδη όλων των πραγμάτων συνδέονται με το γένος τους, με σκοπό το γένος να αποτελεί το γενικότερο και σταθερό σύνολο και το είδος υποσύνολο και μέρος του γένους. -Το γένος, λοιπόν, των θεών (σημ: ολύμπιων - Αποστάτες) είναι αυτό που δημιουργεί τα είδη των θεών; Το γένος των δαιμόνων, (Άγγελικές Φωτεινές και σκοτεινές οντότητες, οι Φωτεινές Αγγελικές μορφές οι Ολύμπιοι, και οι σκοτεινές αγγελικές μορφές οι Αποστάτες ...ζούμε στον δυαδικό κόσμο των αντιθέτων και υπάρχουν φωτεινές και σκοτεινές αγγελικές οντότητες), των ανθρώπων, των πτηνών και όλων των πλασμάτων που περιέχει ο κόσμος είναι αυτό που δημιουργεί με παρόμοιο τρόπο τα είδη. Υπάρχει και άλλο γένος ζωντανών οργανισμών που βέβαια δεν έχουν ψυχή αλλά διαθέτουν αισθήσεις, το οποίο ευδοκιμεί σε καλές συνθήκες και παρακμάζει και καταστρέφεται σε κακές. Εννοώ το γένος όλων των οργανισμών που ζουν χάρη στους κορμούς τους, και στις ρίζες τους που βρίσκονται μέσα στη γη και τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε όλη την έκταση της γης.Και ο θεός γεμίζει και τον ίδιο τον ουρανό.Και τα προαναφερθέντα γένη εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα, τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα. Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους - όπως και ο άνθρωπος του ανθρώπινου γένους - και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα. Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα.Τα είδη όμως όλων των άλλων πραγμάτων, αν και δεν κατέχουν την αιωνιότητα, την οποία κατέχει μόνο το γένος τους, διατηρούνται από την ωφέλιμη αναπαραγωγή, γι'αυτό και υπάρχουν θνητά είδη, όχι όμως θνητά γένη.Όπως ακριβώς ο άνθρωπος είναι θνητός, η ιδέα όμως του ανθρώπου είναι αθάνατη.
Αυτή,
λοιπόν, είναι η ανταμοιβή για όσους είναι ευσεβείς προς τον Θεό και φροντίζουν
τα επίγεια. Γιατί, αντιθέτως, για όσους έζησαν ασεβή ζωή απαγορεύεται να
επιστρέψουν στον ουρανό και τους επιφυλάσσεται μια επαναφορά στην ζωή μέσα σε
άλλα σώματα, αηδιαστικά και ανάξια να διαθέτουν ψυχή.
- Αυτό που
συμπεραίνω Τρισμέγιστε, είναι πως οι ψυχές κινδυνεύουν κατά την επίγεια ζωή
τους να χάσουν την ελπίδα μιας μελλοντικής αιωνιότητας.
- Για άλλους
είναι απίστευτο, για άλλους μυθικό, και ίσως για κάποιους γελοίο. Γιατί, για
την επίγεια, υλική ζωή ο καρπός που προέρχεται από τα πάθη είναι μια γλυκιά
πραγματικότητα. Η πραγματικότητα αυτή, η σωματική, όπως λέγεται, καταπνίγει την
ψυχή και την καθηλώνει στο δικό της τμήμα, το θνητό, καθώς η κατωτερότητα που
απεχθάνεται την αθανασία δεν της επιτρέπει να αναγνωρίσει το θεϊκό της τμήμα.
Θα
παραμείνουν οι επιζήμιοι άγγελοι, οι οποίοι θα αναμειχθούν με τους ανθρώπους
και θα τους καταναγκάζουν να εμπλέκονται σε κάθε συμφορά θράσους, σε πολέμους,
σε αρπαγές, σε απάτες και σε όλες εκείνες τις ενέργειες που αντιτίθενται στην
φύση της ψυχής.
Όλες οι
θεϊκές φωνές θα σιωπούν μπροστά στην λογοκρισία.
(Σημ: Η
λογοκρισία είναι η φίμωση των φωνών που θα θέλουν και θέλουν να αφυπνίσουν τους
ανθρώπους).
Για τους
καρπούς της Γης θα επέλθει η αλλοίωση, και η γη δεν θα'ναι πλέον γόνιμη και ο
ίδιος ο αέρας θα μολυνθεί από μια οικτρή νάρκωση.
(Σημ: Εδώ
προφητεύει τα μεταλλαγμένα. Επίσης προφητεύει τα CHEMTRAILS και όλη την μόλυνση του
περιβάλλοντος που θα φέρουν αποχαύνωση και νάρκωση του παγκόσμιου λαού).
COMMENTS