Ο Σπύρος Πρίφτης, έγινε γνωστός στο πανελλήνιο για την προσπάθεια που έκανε για την απελευθέρωση του επαγγέλματος του κουρέα, φτάνοντας ...
Ο Σπύρος Πρίφτης, έγινε γνωστός στο πανελλήνιο για την προσπάθεια που έκανε για την απελευθέρωση του επαγγέλματος του κουρέα, φτάνοντας μέχρι την Κομισιόν, την Τρόικα και το ΔΝΤ, και οχι μονο ,αφου ειχε επαφες με πρωτοκλασάτα ονόματα της Ευρωπαϊκής Κομισιόν,.... όπως Ολι Ρεν και Μισελ Μπαρνιε, μάλιστα με επιστολές τους, τον ενημέρωσαν πως θα επέβαιναν προκειμένου να αρθουν οι περιορισμοί, που τον εμπόδιζαν να ανοίξει το δικό του κουρείο στην ιδιαίτερη πατρίδα του (Κερκυρα).
Δειτε εδω www.paraskhnio.gr
Αυτην φορα,ο Σ.Πριφτης,μετα απο παρακληση για βοηθεια απο τους χιλιαδες αποφοιτους απο σχολες ΕΕΣ, εστειλε επιστολη (email) στον Ευρωπαιο Επιτροπο Tibor Navracsics, υπευθυνο για την παιδεια-εκπαιδευση, των χωρων της ΕΕ. Αλλά δεν στάθηκε μόνο εκεί,ο Σ.Πριφτης έστειλε επιστολη στον Προεδρο της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, οπου εξεφρασε κριτικη στους χειρισμους της ΕΕ στα θεματα των Μεταρρυθμισεων, μιας και ολα τα μετρα εχουν εισπρακτικο χαρακτηρα, χωρις να λαμβάνετε υπόψη η ανεργια-υφεση που εχουν φερει αυτες η δηθεν Μεταριθμησης. Καθως και η πληρη αδιαφορια της ΕΕ σε πραγματικες Μεταρρυθμισης ανασας της ελευθερης αγορας, με το ανοιγμα των κλειστων επαγγελματων, αλλα και Μεταρρυθμισης στον τομεα της ιδιωτικης εκπαιδευσης, που στην Ελλαδα ειναι υποβαθμισμενη.
Ο Σ.Πριφτης αποδεικνυει την μαχητικότητα του με τις παρεμβασεις του προς την ΕΕ, αλλα και την αντιμετώπιση που εχει απο τους Ευρωπαιους Επιτροπους, που του απαντουν ολοι στις επιστολες του! Ετσι και το Γραφειο του Προεδρου της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, απαντησε γραφοντας τα εξης :
Αξιότιμε κύριε Πρίφτης,
Πρώτα απ 'όλα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το δικαίωμα των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ασκούν οικονομική-επαγγελματικη δραστηριότητα σε οποιοδηποτε κράτος μέλος αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα που κατοχυρώνεται από την Συνθήκη. Ωστόσο, εντός των ορίων των αρχών της μη διάκρισης και της αναλογικότητας, κάθε κράτος μέλος είναι ελεύθερο να εξαρτούν την πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο νόμο, που καθορίζει την κατοχή ειδικών επαγγελματικών προσόντων, που συνήθως είναι ο επαγγελματικός τίτλος που εκδίδεται σε αυτό το εθνικό νομο. Αν αυτό αποτελεί εμπόδιο στην ελεύθερη προσβαση των επαγγελματων, και αντιτιθεται στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα έχουν θεσπίσει κανόνες για τη διευκόλυνση της αμοιβαίας αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων μεταξύ των κρατων μελών, στην οδηγία 2005/36 / ΕΚ του Συμβουλίου, της 7ης Σεπτεμβρίου 2005.
Η απαντηση του γραφειου του Προεδρου της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ ειναι επιεικως γενικολογιες , χωρις ουσια, στα πλαισια της τυπικότητας, χωρις να δινει απαντησης-λυσεις;
Η απαντηση του Ευρωπαιου Επιτροπου Tibor Navracsics, υπευθύνου για την παιδεια-εκπαιδευση, των χωρων της ΕΕ,
στο email του κερκυραιου κουρεα,Σπυρου Πριφτη, δια μεσου της Επικεφαλής της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας Ingrid Riegler.
Αξιότιμε κύριε Πρίφτης,
Μας εξηγήσατε στο e-mail σας ότι, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, οι απόφοιτοι ορισμένων ιδιωτικών σχολείων στην Ελλάδα δεν έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα του κουρέα κομμωτή
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σύμφωνα με τα άρθρα της Συνθήκης για μια Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ένωση μπορεί να ενεργεί μόνο εντός των ορίων των αρμοδιοτήτων της, στα ορια της εκπαίδευσης, το άρθρο 165 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ορίζει ότι η Ένωση συμβάλλει στην ανάπτυξη παιδείας υψηλού επιπέδου, ενθαρρύνοντας την συνεργασία μεταξύ κρατών μελών, και αν αυτό απαιτείται, υποστηρίζοντας και συμπληρώνοντας τη δράση τους, ενώ τα κράτη μέλη ,διατηρούν την πλήρη ευθύνη για το περιεχόμενο της διδασκαλίας και την οργάνωση των εκπαιδευτικών τους συστημάτων.
Σε αυτό το πλαίσιο, το θέμα της αναγνώρισης των σπουδών που θέσατε στην αλληλογραφία σας, , ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κρατους μέλους και συγκεκριμένα της Ελλαδας.
Δηλαδή η εκάστοτε κυβέρνηση και συγκεκριμένα το Υπ.Παιδειας, ειναι κύριοι και αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να κανουν μια μεταρρύθμιση,που θα λήξει την ομηρία χιλιάδων αποφοίτων απο τις σχολες ΕΕΣ, μιας και το ιδιο το κρατος ευθυνεται για αυτο. Η πρωτοβουλία του Σ.Πριφτη, να ερθει σε αμεση επαφη με τον αρμοδιο Ευρωπαιο Επιτροπο, και να παρακαμψει το αρμοδιο Υπ. Παιδειας, ειναι η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια-αργοπορια, στο να βρουν μια αμεση και ταχεια λυσει στο προβλημα αυτο,και φυσικα απο την μακροχρονια επήρεια του, η αγνόηση τον επιστολών του,απο τα αρμοδια υπουργεια!
Δυστυχώς η Ευρωπαϊκή Ένωση,δεν δειχνει να ενδιαφέρεται πρωτίστως για πραγματικές Μεταρρυθμίσεις στην χώρα μας, οπως ειναι αυτες της εκπαιδευσης, αλλα μονο για Μεταρρυθμισεις εισπρακτικου χαρακτηρα, Φυσικα φταινε και ολες η Ελληνικες Κυβερνησης που εχουν αγνοήσετε αυτο το μειζον προβλημα, για παράδειγμα, ψηφίστηκε στην Επιτροπή της Βουλής ( 05 Μαϊ. 2015), το νεο νομοσχέδιο για την Παιδεία, αναφερει κατι για τις σχολες ΕΕΣ, και τους χιλιαδες αποφοιτους αυτον τον σχολων? ΟΧΙ!
Αντιθετος ο (ΟΟΣΑ) κρουει τον κώδωνα κινδύνου περνώντας πολυ σοβαρα της Μεταρρυθμίσειςπου πρέπει να γινουν στο Ελληνικό εκπαιδευτικό συστημα, γράφοντας τα εξής:
Συμφωνα με τον Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Η Ελλάδα πρέπει να προβεί άμεσα σε μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κοινωνικές επιπτώσεις της κρίσης. Συμφωνα με τον ΟΟΣΑ, ειναι απαραιτητο να γινουν αλλαγες και στο χωρο της παιδειας,
κυριος στην ιδιωτικη εκπαιδευση οπως π χ στα ΕΕΣ (Εργαστηρια Ελευθερων Σπουδων) ωστε να αρθουν τα εμποδια για την ανταγωνιστικότητα της χώρας,
και στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ως γνωστόν χιλιαδες μαθητες και αποφοιτοι απο τις σχολες ΕΕΣ, εχουν τεραστιο προβλημα στην Ελλαδα,
διοτι,αν και το Ελληνικο κρατος δινει αδεια λειτουργιας στις σχολες αυτες,εντούτοις και εδω το ελληνικο παραδοξο,δεν τις αναγνωρίζει,αυτες και τα πτυχια τους, παρόλο που λειτουργουν εδω και 40 χρονια! Ετσι πολυ κατοχη τίτλων-πτυχίων απο αυτες τις σχολες, δεν μπορουν να εξασκησουν τα επαγγελμα που εμαθαν, λογο διαφορων κολλημα των- εμποδίων που βαζει το Ελληνικο κρατος!
Συμφωνα με τον ΟΟΣΑ «Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος». Η αναποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος επηρεάζει αρνητικά τα αποτελέσματα της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ,και συνεπώς την συσσώρευση ανθρώπινου κεφαλαίου και την παραγωγικότητα, σημειώνει ο ΟΟΣΑ.
Σύμφωνα με τον Συνήγορο του πολίτη, εφόσον τα Ε.Ε.Σ δεν εντάσσονται στις διατάξεις του νόμου 3696/2008, υποχρεούνται να λάβουν άδεια, που χορηγείται υπό συγκεκριμένα κριτήρια επάρκειας και καταλληλότητας των υποδομών και του εκπαιδευτικού και διοικητκού προσωπικού τους, αντίστοιχα με αυτά των κολλεγίων, με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.Α 129456/Δ6/8-10-2008 ΦΕΚ Β' 2105/10-10-2008). Αλλα ούτε αυτο εδωσε Λύση!
Σε διαδοχικες απαντησης που ελαβε ο Σ.Πριφτης απο το Europe Direct για το θεμα αυτο γραφουν τα εξης :
Αγαπητέ κύριε Πρίφτη,
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.
Καταρχήν, θέματα οργάνωσης της εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων που έχουν αποκτηθεί στην ημεδαπή εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών των κρατών μελών. Το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Οδηγία 2005/36/ΕΚ)* καλύπτει την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων που έχουν αποκτηθεί σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αποκτώνται υπό καθεστώς δικαιόχρησης (franchise). Η Επιτροπή έχει κινήσει διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας από το 2008 σχετικά με κανονιστική ρύθμιση για τα κολέγια και εξετάζει ήδη το νέο νομοθετικό καθεστώς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ελεύθερη κυκλοφορία και παροχής υπηρεσιών, παρακαλούμε δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο της αρμόδιας υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Γενική Διεύθυνση - ΓΔ- Εσωτερικής Αγοράς και Υπηρεσιών):
http://ec.europa.eu/internal_market/services/services-dir/index_en.htm(σελίδα μη διαθέσιμη στα ελληνικά)
Η Επιτροπή γνωρίζει ότι στην Ελλάδα υφίστανται αρκετοί περιορισμοί όσον αφορά τα υπαγόμενα σε κανονιστικές ρυθμίσεις επαγγέλματα. Ορισμένοι από τους ανωτέρω περιορισμούς στην άσκηση δραστηριότητας στο πλαίσιο των ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων αντιμετωπίζονται στο Μνημόνιο Συνεννόησης για την παροχή χρηματοδοτικής συνδρομής στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικές πληροφορίες για την χρηματοδοτική συνδρομή στην Ελλάδα διατίθενται στην ιστοσελίδα της αρμόδιας υπηρεσίας της Επιτροπής (Γενική Διεύθυνση - ΓΔ - Οικονομικών και Χρηματοδοτικών Υποθέσεων):
http://ec.europa.eu/economy_finance/assistance_eu_ms/greek_loan_facility/index_en.htm
(Σελίδα μη διαθέσιμη στα Ελληνικά)
Επίσης, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στην κοινοβουλευτική ερώτηση* 'Ελλάδα: τα κλειστά επαγγέλματα' (E-5537/2010):http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2010-5537&language=EL
Η ιστορια του κερκυραιου κουρεα Σπυρου Πριφτη κεντρισε το ενδιαφερον μεγάλων ξενων ΜΜΕ, και με εκτενή δημοσιεύματα όπως το n-tv.de με τιτλο-οι μεταρρυθμισεις στην Ελλαδα εχουν Απαχθεί, και η οδύσσεια του Σπυρου! www.n-tv.de/wirtschaft
Αυτην φορα,ο Σ.Πριφτης,μετα απο παρακληση για βοηθεια απο τους χιλιαδες αποφοιτους απο σχολες ΕΕΣ, εστειλε επιστολη (email) στον Ευρωπαιο Επιτροπο Tibor Navracsics, υπευθυνο για την παιδεια-εκπαιδευση, των χωρων της ΕΕ. Αλλά δεν στάθηκε μόνο εκεί,ο Σ.Πριφτης έστειλε επιστολη στον Προεδρο της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, οπου εξεφρασε κριτικη στους χειρισμους της ΕΕ στα θεματα των Μεταρρυθμισεων, μιας και ολα τα μετρα εχουν εισπρακτικο χαρακτηρα, χωρις να λαμβάνετε υπόψη η ανεργια-υφεση που εχουν φερει αυτες η δηθεν Μεταριθμησης. Καθως και η πληρη αδιαφορια της ΕΕ σε πραγματικες Μεταρρυθμισης ανασας της ελευθερης αγορας, με το ανοιγμα των κλειστων επαγγελματων, αλλα και Μεταρρυθμισης στον τομεα της ιδιωτικης εκπαιδευσης, που στην Ελλαδα ειναι υποβαθμισμενη.
Ο Σ.Πριφτης αποδεικνυει την μαχητικότητα του με τις παρεμβασεις του προς την ΕΕ, αλλα και την αντιμετώπιση που εχει απο τους Ευρωπαιους Επιτροπους, που του απαντουν ολοι στις επιστολες του! Ετσι και το Γραφειο του Προεδρου της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, απαντησε γραφοντας τα εξης :
Αξιότιμε κύριε Πρίφτης,
Πρώτα απ 'όλα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το δικαίωμα των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ασκούν οικονομική-επαγγελματικη δραστηριότητα σε οποιοδηποτε κράτος μέλος αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα που κατοχυρώνεται από την Συνθήκη. Ωστόσο, εντός των ορίων των αρχών της μη διάκρισης και της αναλογικότητας, κάθε κράτος μέλος είναι ελεύθερο να εξαρτούν την πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο νόμο, που καθορίζει την κατοχή ειδικών επαγγελματικών προσόντων, που συνήθως είναι ο επαγγελματικός τίτλος που εκδίδεται σε αυτό το εθνικό νομο. Αν αυτό αποτελεί εμπόδιο στην ελεύθερη προσβαση των επαγγελματων, και αντιτιθεται στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα έχουν θεσπίσει κανόνες για τη διευκόλυνση της αμοιβαίας αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων μεταξύ των κρατων μελών, στην οδηγία 2005/36 / ΕΚ του Συμβουλίου, της 7ης Σεπτεμβρίου 2005.
Η απαντηση του γραφειου του Προεδρου της ΕΕ, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ ειναι επιεικως γενικολογιες , χωρις ουσια, στα πλαισια της τυπικότητας, χωρις να δινει απαντησης-λυσεις;
Η απαντηση του Ευρωπαιου Επιτροπου Tibor Navracsics, υπευθύνου για την παιδεια-εκπαιδευση, των χωρων της ΕΕ,
στο email του κερκυραιου κουρεα,Σπυρου Πριφτη, δια μεσου της Επικεφαλής της Ευρωπαϊκής υπηρεσίας Ingrid Riegler.
Αξιότιμε κύριε Πρίφτης,
Μας εξηγήσατε στο e-mail σας ότι, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, οι απόφοιτοι ορισμένων ιδιωτικών σχολείων στην Ελλάδα δεν έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα του κουρέα κομμωτή
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σύμφωνα με τα άρθρα της Συνθήκης για μια Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ένωση μπορεί να ενεργεί μόνο εντός των ορίων των αρμοδιοτήτων της, στα ορια της εκπαίδευσης, το άρθρο 165 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ορίζει ότι η Ένωση συμβάλλει στην ανάπτυξη παιδείας υψηλού επιπέδου, ενθαρρύνοντας την συνεργασία μεταξύ κρατών μελών, και αν αυτό απαιτείται, υποστηρίζοντας και συμπληρώνοντας τη δράση τους, ενώ τα κράτη μέλη ,διατηρούν την πλήρη ευθύνη για το περιεχόμενο της διδασκαλίας και την οργάνωση των εκπαιδευτικών τους συστημάτων.
Σε αυτό το πλαίσιο, το θέμα της αναγνώρισης των σπουδών που θέσατε στην αλληλογραφία σας, , ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κρατους μέλους και συγκεκριμένα της Ελλαδας.
Δηλαδή η εκάστοτε κυβέρνηση και συγκεκριμένα το Υπ.Παιδειας, ειναι κύριοι και αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να κανουν μια μεταρρύθμιση,που θα λήξει την ομηρία χιλιάδων αποφοίτων απο τις σχολες ΕΕΣ, μιας και το ιδιο το κρατος ευθυνεται για αυτο. Η πρωτοβουλία του Σ.Πριφτη, να ερθει σε αμεση επαφη με τον αρμοδιο Ευρωπαιο Επιτροπο, και να παρακαμψει το αρμοδιο Υπ. Παιδειας, ειναι η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια-αργοπορια, στο να βρουν μια αμεση και ταχεια λυσει στο προβλημα αυτο,και φυσικα απο την μακροχρονια επήρεια του, η αγνόηση τον επιστολών του,απο τα αρμοδια υπουργεια!
Δυστυχώς η Ευρωπαϊκή Ένωση,δεν δειχνει να ενδιαφέρεται πρωτίστως για πραγματικές Μεταρρυθμίσεις στην χώρα μας, οπως ειναι αυτες της εκπαιδευσης, αλλα μονο για Μεταρρυθμισεις εισπρακτικου χαρακτηρα, Φυσικα φταινε και ολες η Ελληνικες Κυβερνησης που εχουν αγνοήσετε αυτο το μειζον προβλημα, για παράδειγμα, ψηφίστηκε στην Επιτροπή της Βουλής ( 05 Μαϊ. 2015), το νεο νομοσχέδιο για την Παιδεία, αναφερει κατι για τις σχολες ΕΕΣ, και τους χιλιαδες αποφοιτους αυτον τον σχολων? ΟΧΙ!
Αντιθετος ο (ΟΟΣΑ) κρουει τον κώδωνα κινδύνου περνώντας πολυ σοβαρα της Μεταρρυθμίσειςπου πρέπει να γινουν στο Ελληνικό εκπαιδευτικό συστημα, γράφοντας τα εξής:
Συμφωνα με τον Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Η Ελλάδα πρέπει να προβεί άμεσα σε μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κοινωνικές επιπτώσεις της κρίσης. Συμφωνα με τον ΟΟΣΑ, ειναι απαραιτητο να γινουν αλλαγες και στο χωρο της παιδειας,
κυριος στην ιδιωτικη εκπαιδευση οπως π χ στα ΕΕΣ (Εργαστηρια Ελευθερων Σπουδων) ωστε να αρθουν τα εμποδια για την ανταγωνιστικότητα της χώρας,
και στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ως γνωστόν χιλιαδες μαθητες και αποφοιτοι απο τις σχολες ΕΕΣ, εχουν τεραστιο προβλημα στην Ελλαδα,
διοτι,αν και το Ελληνικο κρατος δινει αδεια λειτουργιας στις σχολες αυτες,εντούτοις και εδω το ελληνικο παραδοξο,δεν τις αναγνωρίζει,αυτες και τα πτυχια τους, παρόλο που λειτουργουν εδω και 40 χρονια! Ετσι πολυ κατοχη τίτλων-πτυχίων απο αυτες τις σχολες, δεν μπορουν να εξασκησουν τα επαγγελμα που εμαθαν, λογο διαφορων κολλημα των- εμποδίων που βαζει το Ελληνικο κρατος!
Συμφωνα με τον ΟΟΣΑ «Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος». Η αναποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος επηρεάζει αρνητικά τα αποτελέσματα της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ,και συνεπώς την συσσώρευση ανθρώπινου κεφαλαίου και την παραγωγικότητα, σημειώνει ο ΟΟΣΑ.
Σύμφωνα με τον Συνήγορο του πολίτη, εφόσον τα Ε.Ε.Σ δεν εντάσσονται στις διατάξεις του νόμου 3696/2008, υποχρεούνται να λάβουν άδεια, που χορηγείται υπό συγκεκριμένα κριτήρια επάρκειας και καταλληλότητας των υποδομών και του εκπαιδευτικού και διοικητκού προσωπικού τους, αντίστοιχα με αυτά των κολλεγίων, με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.Α 129456/Δ6/8-10-2008 ΦΕΚ Β' 2105/10-10-2008). Αλλα ούτε αυτο εδωσε Λύση!
Σε διαδοχικες απαντησης που ελαβε ο Σ.Πριφτης απο το Europe Direct για το θεμα αυτο γραφουν τα εξης :
Αγαπητέ κύριε Πρίφτη,
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.
Καταρχήν, θέματα οργάνωσης της εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων που έχουν αποκτηθεί στην ημεδαπή εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών των κρατών μελών. Το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Οδηγία 2005/36/ΕΚ)* καλύπτει την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων που έχουν αποκτηθεί σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αποκτώνται υπό καθεστώς δικαιόχρησης (franchise). Η Επιτροπή έχει κινήσει διαδικασία επί παραβάσει κατά της Ελλάδας από το 2008 σχετικά με κανονιστική ρύθμιση για τα κολέγια και εξετάζει ήδη το νέο νομοθετικό καθεστώς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ελεύθερη κυκλοφορία και παροχής υπηρεσιών, παρακαλούμε δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο της αρμόδιας υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Γενική Διεύθυνση - ΓΔ- Εσωτερικής Αγοράς και Υπηρεσιών):
http://ec.europa.eu/internal_market/services/services-dir/index_en.htm(σελίδα μη διαθέσιμη στα ελληνικά)
Η Επιτροπή γνωρίζει ότι στην Ελλάδα υφίστανται αρκετοί περιορισμοί όσον αφορά τα υπαγόμενα σε κανονιστικές ρυθμίσεις επαγγέλματα. Ορισμένοι από τους ανωτέρω περιορισμούς στην άσκηση δραστηριότητας στο πλαίσιο των ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων αντιμετωπίζονται στο Μνημόνιο Συνεννόησης για την παροχή χρηματοδοτικής συνδρομής στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικές πληροφορίες για την χρηματοδοτική συνδρομή στην Ελλάδα διατίθενται στην ιστοσελίδα της αρμόδιας υπηρεσίας της Επιτροπής (Γενική Διεύθυνση - ΓΔ - Οικονομικών και Χρηματοδοτικών Υποθέσεων):
http://ec.europa.eu/economy_finance/assistance_eu_ms/greek_loan_facility/index_en.htm
(Σελίδα μη διαθέσιμη στα Ελληνικά)
Επίσης, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στην κοινοβουλευτική ερώτηση* 'Ελλάδα: τα κλειστά επαγγέλματα' (E-5537/2010):http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2010-5537&language=EL
Η ιστορια του κερκυραιου κουρεα Σπυρου Πριφτη κεντρισε το ενδιαφερον μεγάλων ξενων ΜΜΕ, και με εκτενή δημοσιεύματα όπως το n-tv.de με τιτλο-οι μεταρρυθμισεις στην Ελλαδα εχουν Απαχθεί, και η οδύσσεια του Σπυρου! www.n-tv.de/wirtschaft
Der SPIEGEL με τιτλο- Η καθυστέρηση των μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα: Και το χάος με τον Σπύρο! www.spiegel.de Η περιπτωση του Σπυρου Πριφτη εκτος των Γερμανικων ΜΜΕ , κέντρισε το ενδιαφερον και της Γαλλικης εφημεριδας LE FIGARO με τιλο- Ο παγκόσμιος αγώνας του κουρέας της Κέρκυρας για να απελευθερωση την Ελλάδα! http://www.lefigaro.fr
Μαλιστα η ιστορια του Σπυρου πριφτη, περασε τα ευρωπαικα συνορα και εφτασε στις Ηνωμενες Πολιτειες-ΗΠΑ , αλλα και παγκοσμιως με δημοσιευμα του ASSOCIATED PRESS- στην εφημεριδα The New York Times αναφέρετε με τιτλο- Ελλάδα: Η Αριθμοί Βελτιώνονται, αλλα τα Προβλήματα επιδεινώνονται το 2014, μεσα στο αρθρο αυτο εχει ειδικο αφιερωμα στο Σ.Πριφτη με τιτλο-Η γραφειοκρατια του κουρεα! www.nytimes.com/
Περιοχή συνημμένων
Προεπισκόπηση συνημμένου 123.pdf 123.pdf
Μαλιστα η ιστορια του Σπυρου πριφτη, περασε τα ευρωπαικα συνορα και εφτασε στις Ηνωμενες Πολιτειες-ΗΠΑ , αλλα και παγκοσμιως με δημοσιευμα του ASSOCIATED PRESS- στην εφημεριδα The New York Times αναφέρετε με τιτλο- Ελλάδα: Η Αριθμοί Βελτιώνονται, αλλα τα Προβλήματα επιδεινώνονται το 2014, μεσα στο αρθρο αυτο εχει ειδικο αφιερωμα στο Σ.Πριφτη με τιτλο-Η γραφειοκρατια του κουρεα! www.nytimes.com/
Περιοχή συνημμένων
Προεπισκόπηση συνημμένου 123.pdf 123.pdf
COMMENTS