Κι όμως η ανία και η παιδαγωγική ανικανότητα σκοτώνουν...

SHARE:

πχ ένας βαρετός κι ανίκανος εκπαιδευτικός πόσες χιλιάδες μαθητές μπορεί να καταστρέψει στην ζωή του;


...πχ ένας βαρετός κι ανίκανος εκπαιδευτικός πόσες χιλιάδες μαθητές μπορεί να καταστρέψει στην ζωή του;

γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος

(ξέρετε τι σημαίνει «βαρετός εκπαιδευτικός» που δια της συστηματικής ανίας που εκπέμπει στην αίθουσα πετυχαίνει στο τέλος να καταστρέψει τους μαθητές του; διαβάστε το παρακάτω... «μακρυνάρι» - που πιθανότατα θα μπορούσε να πει τα ίδια πράγματα με λιγότερα λόγια - και θα καταλάβετε...και μην ψάξετε για μεσότιτλους...σιγά μην γίνει πιο ξεκούραστο το κείμενο...)

Πρόσφατα, είδε τη δημοσιότητα μια ανατριχιαστική καταγγελία.
Προέρχονταν από την Ομοσπονδία Διαβητικών.
Και αφορούσε ένα μέλος της, μια μαθήτρια.

Την οποία, μια καθηγήτριά της, στο λύκειο που φοιτούσε, όταν ήταν ώρα να μετρήσει το ζάχαρό της και να κάνει την ινσουλίνη της, την έβγαζε (και με δηκτικό τρόπο) έξω από την αίθουσα.

Η «αιτιολογία/δικαιολογία» που χρησιμοποιούσε ήταν πως δεν είναι καλό μάθημα για τα υπόλοιπα παιδιά γιατί τα ωθεί προς τα ναρκωτικά!!!

Κύριος οίδε τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό αυτής της κυρίας...

Θα πρέπει να θυμόμαστε πάντα πως ο εκπαιδευτικός δεν είναι απλά ένας δημόσιος υπάλληλος που κάθεται σ’ ένα γραφείο και χειρίζεται νεκρά χαρτιά.

Έργο του είναι ο χειρισμός ζωντανών, ευαίσθητων, εύπλαστων ανθρώπων.
Παιδικών ψυχών.

Καθόλου μα καθόλου εύκολο έργο.
Που θέλει ως εκ τούτου και πολλή, πάρα πολλή περίσκεψη απ’ τον ίδιο προτού το αναλάβει.

Κι όχι να το αναλάβει απλά και μόνον βιοποριστικά.

Η Πολιτεία το διασφαλίζει άραγε αυτό μέσω των κατάλληλων ψυχοτεχνικών διαδικασιών;

Διασφαλίζει πως θα διαφυλαχθεί και θα αναπτυχθεί θετικά ο ψυχισμός και η προσωπικότητα του μαθητή και πως «δεν θα κινδυνεύσει» από έναν ακατάλληλο εκπαιδευτικό;

Διασφαλίζει πως θα παραχθούν μαθητές διαμάντια της κοινωνίας και όχι άδολα θύματα...νεκρά παιδιά...Γιακουμάκηδες;

Ή αντίστοιχα, κτήνη που θα αφιονίζονται τρομοκρατώντας και κακοποιώντας τα πιο αδύναμα, πράα και αγαθά παιδιά;

Το διασφαλίζει αυτό τόσο κατά την επιλογή του εκπαιδευτικού, την είσοδό του στο εκπαιδευτικό σύστημα όσο και κατά την διάρκεια της θητείας του ως δημόσιος λειτουργός/παιδαγωγός;

Πότε ήταν η τελευταία φορά που Σχολικός Σύμβουλος έστειλε εκπαιδευτικό για ψυχοτεχνικό έλεγχο παιδαγωγικής/εκπαιδευτικής επάρκειας κι εν τέλει για  επαναξιολόγηση;

Γιατί αυτός ο διάλογος θεωρείται θεμιτός και απαραίτητος πχ για την αστυνομία και όχι για τους εκπαιδευτικούς;

Γιατί θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό και απαραίτητο να περνάνε τακτικά από τον ψυχολόγο όλοι οι ένστολοι των δυνάμεων τάξης και όχι οι εκπαιδευτικοί;

Ξεχνάμε πως αν δεν κάνει σωστά την δουλειά του ο εκπαιδευτικός θα στείλει άφθονη «δουλειά» στον αστυνομικό;


Ξεχνάμε πως τον «εκκολαπτόμενο εγκληματία» εν πολλοίς τον παράγει (ΚΑΙ) το εκπαιδευτικό σύστημα (μέγα τμήμα του οποίου είναι ο εκπαιδευτικός);

Άλλωστε ο κυριότερος λόγος που επιβάλλει ψυχοτεχνικό επανέλεγχο (όπου τον επιβάλλει) είναι η πιθανότητα "Σύνθετης μετατραυματικής διαταραχής stress" η οποία διαταραχή, σύμφωνα με τα νέα standards μπορεί να οφείλεται σε μια πλειάδα "ψυχοσωματικών τραυμάτων"
http://aegeanhawk.blogspot.gr/2016/10/c-ptsd-stress.html

Από που κι ως που αυτό είναι κάτι που δεν αφορά έναν τόσο ευαίσθητο χώρο όπως αυτός της σχολικής εκπαίδευσης, όπου χειρίζονται και διαπλάθουν (στην κυριολεξία) ευαίσθητες παιδικές ψυχές;

 Λειτούργημα, υποχρέωση και εργασία του εκπαιδευτικού είναι να διδάσκει, να παιδαγωγεί και να ενθαρρύνει τον μαθητή και την οικογένειά του στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Και όχι το αντίθετο.
Όχι να αποθαρρύνει, να προσβάλλει, να ταπεινώνει, να καταρρακώνει. Πότε δια των πράξεών του, πότε δια της απραξίας του και των «οιονεί συμβολισμών» της στάσης του απέναντι στον μαθητή (πχ ποιός είπε στους εκπαιδευτικούς πως έχουν το δικαίωμα να σχηματίζουν εκπαιδευτική/ψυχοτεχνική γνώμη για τους μαθητές τους από την πρώτη εβδομάδα της χρονιάς;)

(Να θυμηθούμε εδώ πως η νέα μας ποινική νομοθεσία – μετά τον δύστυχο Βαγγέλη Γιακουμάκη – συμπεριέλαβε τέτοιες συμπεριφορές στην (κολάσιμη) παιδική κακοποίηση/bullying).

Είναι δε δυό φορές πιο δυσνόητη μια τέτοια (άλλοτε οιονεί και άλλοτε εν τοις πράγμασι) «επιθετικότητα προς τον μαθητή»  όταν το παιδί κάνει μεν πολύ σκληρές προσπάθειες να προχωρήσει, πλην όμως δεν βοηθιέται από το «εκπαιδευτικό σύστημα» να ξεπεράσει τις ατομικές του δυσκολίες...

Πχ υπάρχουν διάφοροι βαθμοί και τύποι διανοητικότητας...κανένα παιδί/μαθητής δεν μοιάζει με το άλλο...


Και το στείρο εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι και το πιο κατάλληλο για να ελιχθεί δημιουργικά μέσα σ’ αυτό τον ωκεανό διανοητικών ικανοτήτων και ιδιαιτεροτήτων των μαθητών του...

Είναι το ίδιο σύστημα – μην ξεχνάμε – που απέρριψε και πήγε να απογοητεύσει έναν Αϊνστάϊν κι έναν Μότσαρτ...

Και όχι μόνον...
Είναι το ίδιο σύστημα που – στην Ελλάδα – αδυνατεί να απορροφήσει και να χειριστεί όπως του πρέπει τόσο ένα παιδί-διάνοια ικανό να φοιτήσει σε Πανεπιστήμιο από τα 10 του χρόνια όσο κι ένα δυσλεκτικό παιδί που – τι πιο φυσικό; - αδυνατεί να κρατήσει την προσοχή του στην βαρετή ακολουθία των σχολικών μαθημάτων και φυσικά επιστρέφει στο σπίτι χωρίς να έχει καταλάβει ούτε καν τι μαθήματα έχει την επόμενη μέρα.

Μιλάμε για ένα εκπαιδευτικό σύστημα (δηλαδή, σύνολο αρχών, συστημάτων και ανθρώπων χειριστών του – δηλ. εκπαιδευτικών) που έχει επιλέξει (αδίστακτα) την «βόλεψή» του, δηλαδή, έχει επιλέξει ν’ ασχολείται ΜΌΝΟΝ με μια συγκεκριμένη κατηγορία μαθητών (δηλαδή, μιας συγκεκριμένης διανοητικής ικανότητας πρόσληψης-ανάλυσης-σύνθεσης)....

Ένας εκπαιδευτικός που συστηματικά προκαλεί άλλοτε φόβο και άλλοτε σύγχυση στα παιδιά με την απαράδεκτη, «ανεξέλεγκτη» συμπεριφορά του, το λιγότερο που χρειάζεται είναι διοικητικό/ψυχοτεχνικό έλεγχο που σαφώς θα συμπεριλαμβάνει και το ερώτημα της απομάκρυνσής του από την εκπαιδευτική διαδικασία ως ακατάλληλος και επικίνδυνος για την ευαίσθητη παιδική μαθητική ψυχολογία.



Ιδίως όταν μιλάμε για μια ιδιαιτέρως επώδυνη εποχή κοινωνικοοικονομικής κρίσης - όπως η τωρινή – πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για οικογένειες που την βιώνουν στο μάξιμουμ, συνεπώς η παιδική ψυχολογία είναι ήδη εξόχως επιβαρυμένη.

Όταν το σχολείο είναι προσανατολισμένο στην 5άδα των καλύτερων μαθητών της κάθε τάξης, οι γονείς είναι υποχρεωμένοι, να του παρέχουν και άλλες «ιδιαίτερες φροντιστηριακές ενισχύσεις» προκειμένου το παιδί να μπορέσει, έστω και ασθμαίνοντας ν’ ακολουθήσει.
Υπό το αλαζονικό ύφος του εκπαιδευτικού βεβαίως...

Παρ’ ότι η οικογένειά του είναι «άκρως εμπερίστατη»...κόβει φαγητό και ρεύμα για να πληρώσει ένα στοιχειώδες «ιδιαίτερο»...

Και τι λέει η «στάση του εκπαιδευτικού»;

«Κι εγώ τι να σας κάνω κύριε; Αφού το παιδί σας δεν μπορεί ν’ ακολουθήσει, εγώ τι να σας κάνω; Να του τα βάλω με το ζόρι στο κεφάλι; Έχω κι άλλα 25 παιδιά ξέρετε...δεν μπορώ να εστιάσω στο παιδί σας...ότι κατάλαβε κατάλαβε»...

Ούτε σκέψη πως ίσως ευθύνεται η ανικανότητα του εκπαιδευτικού να «διδάξει»...

Το «τραγικό»;

Κάποια στιγμή το παιδί πείθεται από το σύστημα πως είναι «ανάξιο»...
Χάνει την αυτοπεποίθησή του...

Ενίοτε, συμβαίνει και τούτο το εξωφρενικό: Φεύγει δηλαδή, από το σπίτι εντατικά μελετημένο και ξαφνικά στην τάξη «πιάνεται αδιάβαστο»!!!...συστηματικά αυτό!!!...

Απλά γιατί ο εκπαιδευτικός έχει ήδη σχηματίσει «εικόνα» από τις πρώτες κιόλας ημέρες...και του φέρεται «ανάλογα»....

Το παιδί "μπλοκάρει" και...αυτό ήταν..."κλειδώνει"...το κεφάλι του tabula rasa...τουτέστιν, "σαν να μην έχει διαβάσει"...

Κι όμως δεν μπορεί ο γονιός να κάνει τίποτα...

Ο εκπαιδευτικός είναι ο «πανίσχυρος παράγων» βλέπεις...

Πως να μην αναρωτηθεί κανείς: «συμβαίνει κάτι»;

Ιδίως όταν διανθίζονται και από διάφορες «στυλάτες μεγαλοσχήμονες δηλώσεις» των εκπαιδευτικών...

πχ ο μαθητής αυτός δεν πρόκειται ποτέ να "ανανήψει"...δεν θα πάρει ποτέ έναν καλύτερο βαθμό...δεν θα βελτιωθεί ποτέ...

Με εμφανή – πλην αναπόδεικτη – την ειρωνεία, την αυταρέσκεια, την απαξίωση...

Πολύ «σκληρές και ωμές δηλώσεις» ομολογουμένως.


Απ’ αυτές που «καταρρακώνουν το ηθικό μαθητών και γονέων» αντί να ανυψώνουν και να ενθαρρύνουν.

Έμαθαν να έχουν πάντα τεράστιες απαιτήσεις από μικρά παιδιά και γονείς αλλά ποτέ από τον εαυτό τους...

Παρ’ ότι, τα παιδιά δικαιούνται να μην αντιλαμβάνονται πιθανές λεπτές, δυσνόητες, λεκτικές, νοηματικές περιπλοκότητες...

Να, ας πάρουμε για παράδειγμα μια κοινή φράση των πιτσιρικάδων των τελευταίων δεκαετιών και ας προσπαθήσουμε να την «πειράξουμε» λίγο...να την κάνουμε πιο «στρυφνή» και «δυσνόητη»...να της δώσουμε άρωμα σχολείου...

 «...τα Αινέσιμα αποδίδονται δοξολογικά, ενώ τα Ενέσιμα εγχειρίζονται οργανικά...και τα δύο θεραπεύουν, το ένα το Πνεύμα και το άλλο το Σώμα...αρκεί και τα δύο να μην έχουν ξεπεράσει την ημερομηνία λήξεώς τους...ώστε ακολούθως να μην έχουν απωλέσει την δραστικότητά τους...»

Οι εκπαιδευτικοί που τόσο μεγάλη ιδέα έχουν πάντα για την εκπαιδευτική τους επάρκεια....

Τόσο για το γνωστικό τους επίπεδο όσο και για την παιδαγωγική (και πρωτίστως την «μεταδοτική») τους ικανότητα...

Πόσοι απ’ αυτούς τους «φωστήρες» άραγε θα μπορούσαν να «ερμηνεύσουν» το παραπάνω, να το αποσυμβολίσουν και να καταλάβουν από που προέρχεται;

(λίγοι...κι απ’ αυτούς, οι περισσότεροι που θα τους ζητηθεί να το αναλύσουν εν είδη διδασκαλίας θα μακρηγορήσουν τόσο μα τόσο πολύ, θα πλατιάσουν τόσο μα τόσο, θα του αλλάξουν τόσο πολύ τα φώτα, που στο τέλος το ακροατήριό τους αντί να κατανοήσει, θα μπερδευτεί ακόμη περισσότερο...αυτή είναι έννοια της ανικανότητας διδασκαλίας δια του περιεκτικού και πρωτίστως λιτού λόγου)...

Οι «πιτσιρικάδες» πάντως, μόλις τους εξηγήσεις το παραπάνω «περίπλοκο σχήμα», με την απλότητα του λόγου τους απλά θα το αποδώσουν ως εξής:

«...ρε φίλε, ληγμένα παίρνεις; Τι ζόρι τραβάς; Γιατί τα κάνεις περίπλοκα και δεν τα λες πιο απλά και με πιο λίγα λόγια; Κι έχεις την απαίτηση μετά να συνεχίσεις να κρατάς την προσοχή μου μέσα στην τάξη λέγοντας ακατάπαυστα επί μία ώρα ακατανόητες αρλούμπες για να γεμίσεις την ώρα σου; Είσαι σοβαρός; ΟΧΙ...Άκυρος είσαι...»

Αλλά επειδή είναι αυτοί που είναι, δείχνουν την αντίδρασή τους πάντα αλλιώς...

Σε άλλα πεδία και πάντα με λίαν αυτοκαταστροφικούς τρόπους...

Έχουμε παρατηρήσει άραγε πως στην συντριπτική τους πλειοψηφία τα παιδιά/μαθητές αντιδρούν όχι επιθετικά (ενεργητικά) αλλά παθητικά (δηλαδή, «αυτοκαταστροφικά»;

Αυτό αποδεικνύει μια έμφυτη «χάρη», μια «ευγένεια» που προστατεύει τους εκπαιδευτικούς...για να το κατανοήσετε, αρκεί να φέρετε στο νου σας την «ανάποδη εικόνα»...

Πως θα ήταν λέτε αν η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών αντιδρούσε «ενεργητικά»; Δηλαδή, «επιθετικά»...

Πχ να έφερνε όπλα στο σχολείο...


Σας θυμίζει μήπως κάτι αυτή η σκοτεινή κατάσταση;
Οπωσδήποτε κάτι θυμίζει...

Κάποιες άλλες χώρες, άλλες κοινωνίες...

Σεβαστείτε λοιπόν το ότι ακόμη οι Έλληνες μαθητές έχουν την ευγένεια ψυχής να αντιδρούν παθητικά και αυτοκαταστροφικά και αρχίστε να αυτοβελτιώνεστε...

Ένας τέτοιος λοιπόν «ανεξέλεγκτος» εκπαιδευτικός πάντα χαίρεται που κατόρθωσε να «σπάσει όπως φαίνεται τον τσαμπουκά» μικρών παιδιών που προφανώς τα βλέπει σαν αντιπάλους του.

Για επιλοχίας στο στρατό θα θεωρούνταν προσόν.
Εδώ όμως είναι σχολείο.

Απαιτείται από τον εκπαιδευτικό μια άλλη αισθητική λόγου και πράξεων.

Θα πει βεβαίως κανείς «αφού έχει το δικαίωμα, απλά το κάνει»...επιλέγει την εκπαιδευτική συμπεριφορά που αυτός επιθυμεί...αυτήν που του βγαίνει...

Άλλωστε, ξέρεις τι διαολάκια είναι οι μαθητές;

Ναι, ξέρω...γι’ αυτό και δεν έγινα εκπαιδευτικός...επειδή συνειδητοποίησα έγκαιρα πως «δεν τό’ χω»...δεν θα έκανα γι’ αυτή την δουλειά... και οι μαθητές δεν θα μου φταίγανε σε τίποτα να πληρώνουν τις δικές μου παιδαγωγικές ανεπάρκειες...ΕΣΥ;

Δηλαδή, επειδή σου δίνει το δικαίωμα ο νόμος, απλά το κάνεις, έτσι;
Δηλαδή,  «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό»...σωστά;

Όλοι βεβαίως έχουμε να θυμόμαστε από τα σχολικά μας χρόνια ή ακόμη κι από την τριτοβάθμια εκπαίδευση πως δεν ήταν όλοι οι εκπαιδευτικοί προικισμένοι ρήτορες/εκπαιδευτικοί/παιδαγωγοί.

Μας εκνεύριζαν σφόδρα οι «ατάλαντοι», σωστά;

Άλλος κοιμόταν στο μάθημά του, άλλος ατένιζε από το παράθυρο, άλλος μιλούσε με τον διπλανό του...

Τι ομηρικούς ύπνους έχουν δει αυτά τα έρμα τα αμφιθέατρα και οι αίθουσες;


Είναι κατάρα να μην μπορείς να κρατήσεις την προσοχή του κοινού σου σαν ομιλητής...να μην είσαι κατανοητός...να προκαλείς ένα τεράστιο κενό στο κεφάλι του ακροατή σου...να αναρωτιούνται με τρόμο: μα, έχει κάτι η αντιληπτικότητά μου γαμώτο; χαζός είμαι; γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τίποτε απ' αυτά που λέει; ...να του φέρνεις απλά υπνηλία....δυστυχώς, αλλά έτσι είναι...κατάρα σκέτη...

Είτε εκπαιδευτικός είσαι είτε δικηγόρος είτε πολιτικός είτε δημοσιογράφος, είτε πωλητής...οτιδήποτε απαιτεί «δημόσιο από καθ’ έδρας λόγο»...

Και αντίστοιχα ευλογία για όποιον «τό’ χει»...είναι προίκισμα, είναι ταλέντο...
Που όμως δεν το’ χουν όλοι...παρά μόνον λίγοι...

Κι είναι βεβαίως εφιάλτης και για το κοινό σου...θα το ξαναπούμε...για να ΕΜΠΕΔΩΘΕΙ...(επειδή σ' ενοχλεί να τ' ακούς, ίσως αν το ξανακούσεις κάτι κλικάρει μέσα σου και το δουλέψεις λίγο το πράγμα)

Να μιλάς απλώς ακατάπαυστα χωρίς κανείς από κάτω να μην μπορεί να καταλάβει τίποτα και να μην μπορεί να συγκρατήσει την ανία του...

Να πασχίζει να κρύψει το χασμουρητό του και να μη γίνεται...

Άλλο όμως να το βιώνεις σαν θύμα-μαθητής κι άλλο να έρχεται η ώρα ως εκπαιδευτικός να αναρωτιέσαι (αν είσαι ηθικός και έντιμος) εάν ανήκεις κι εσύ σ’ αυτήν την κατηγορία, ώστε να το διορθώσεις όσο είναι δυνατόν.

Αυτών των εκπαιδευτικών που απλά «δεν τό’ χουν»...και δεν θα έπρεπε ούτε να γίνουν, ούτε και να παραμένουν άλλο εκπαιδευτικοί.

Των εκπαιδευτικών που δεν κατόρθωσαν να κερδίσουν το σεβασμό, την αγάπη, την εκτίμηση και την προσοχή των μαθητών τους.

Ενίοτε, αντιθέτως, κέρδισαν μόνον την αντιπάθεια και το μίσος των παιδιών.

Πόσοι όμως τολμούν να το αναρωτηθούν κάτι τέτοιο και να πασχίσουν να το διορθώσουν;

Τμήμα της κοινότητας των εκπαιδευτικών κάνει χρόνια τώρα φιλότιμες προσπάθειες να αναδείξει την «ρητορική» ως ένα πολύτιμο εργαλείο που κάποιος μπορεί να εκπαιδευτεί στη χρήση του.

Πόσοι όμως από τους συναδέλφους τους το έχουν πάρει στα σοβαρά;

Εάν μάλιστα έκανε κάποιος τον κόπο να περιδιαβαίνει που και που τα προφίλ των μαθητών στο facebook θα εκπλησσόταν από την απαξίωση, ακόμη και  το μίσος και την επιθετική διάθεση των μαθητών απέναντι σε κάποιους.


 Ενίοτε δε, πάρα μα πάρα πολύ επιθετική διάθεση.
Που ευτυχώς δεν οδηγούν σε πράξεις...

Οι γονείς συνήθως αποφεύγουν να μιλήσουν δημόσια...αν και "τα λένε" μεταξύ τους...

Φοβούνται κάτι άραγε;

Ναι, δυστυχώς, γίνεται λόγος ακόμη και γι’ αυτό το ποταπό προπατορικό αμάρτημα, την «εκδικητικότητα του βαθμού»...

Πολλοί απ’ αυτούς τους (δήθεν) «εκπαιδευτικούς» επιμένουν να μην βλέπουν τις «εκπαιδευτικές ιδιαιτερότητες» των παιδιών...

Κάποιοι άλλοι, πάνε στο άλλο άκρο και βγάζουν «διαγνώσεις» μόνοι τους...

Επιμένουν πως το τάδε ή το δείνα παιδί δεν έχει ή αντιθέτως έχει δυσλεξία και πως θα έπρεπε να πάρει το απαραίτητο πιστοποιητικό γι’ αυτό.

Ακόμη κι αν ενημερωθούν από γονείς πως το παιδί πέρασε από έλεγχο και πως αρνήθηκαν να τους πιστοποιήσουν κάτι τέτοιο κρίνοντας πως το παιδί δεν εμπίπτει σε αυτή την μαθησιακή κατηγορία.

 (άλλο παράδοξο! Εφόσον πιστεύουν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να τους συμπεριφέρονται ακόμη πιο «προσεκτικά»...αντιθέτως, τους φέρονται ακόμη χειρότερα! Πως να το ερμηνεύσει κανείς κάτι τέτοιο; Απλή «κακία»; Ή ο σαδισμός της εξουσίας;)

Πολλοί δε εξ’ αυτών επιμένουν να αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά ως τους μέγιστους παραβατικούς...

Παρ’ ότι γνωρίζουν πως η Πολιτεία περιόρισε δραστικά την χρηματοδότηση του μηχανισμού ελέγχου των μαθησιακών προβλημάτων των παιδιών...

Κάτι που σημαίνει ότι τα «ελεγχόμενα παιδιά», όταν κατορθώσουν να πάρουν – μετά από μήνες το πολυπόθητο ραντεβού – θα «ξεπεταχτούν» εν ριπή οφθαλμού από έναν βιαστικό ελεγκτή, συνήθως με «απορριπτική διάγνωση»...

Μια χαρά είναι το παιδί σας, δεν έχει τίποτα...μια χαρά μου συγκεντρώθηκε εμένα στα τεστ...

Έτσι, ένα παιδί που θα απέδιδε πολύ πολύ καλύτερα με τις προφορικές εξετάσεις στο σχολείο, «απορρίπτεται» ως υποψήφιος που χρήζει της συγκεκριμένης βοήθειας, αλλά οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο του εξακολουθούν να το αντιμετωπίζουν με τον «πατροπαράδοτο τρόπο»....ως έναν απλό «τεμπέλη»...

Λες και δεν μπορούν να έχουν προσωπική άποψη για τις «μαθησιακές δυσκολίες» ώστε να καταλάβουν πως η αναίσθητη Πολιτεία απλώς παίζει «οικονομικά παιγνίδια» στην πλάτη γονέων και παιδιών...


Να εξοικονομήσει χρήματα από την Ειδική Εκπαίδευση για να εξακολουθήσει να χρηματοδοτεί τα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων και δη των ίδιων των εκπαιδευτικών εν προκειμένω...

Αυτό τουλάχιστον το τελευταίο θα έπρεπε να τους κάνει να σκύψουν το κεφάλι μπροστά σ' αυτούς τους μαθητές τους από ντροπή...

Αυτό τουλάχιστον θα έπρεπε να το σεβαστούν...

Η Πολιτεία έδειξε πριν λίγο καιρό πως κατευθύνονταν προς ένα καθεστώς αξιολόγησης στο οποίο μια από τις «τάσεις» είναι να «συμμετέχουν και οι γονείς»...

Καιρός ήταν...(αν βεβαίως προχωρήσει κι αν δεν βάλτωσε κιόλας)...

Καιρός είναι να γίνουν κάμποσες «αναφορές» με το ερώτημα του άμεσου ελέγχου της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής (αν)επάρκειας και (αν)ικανότητας ορισμένων εκπαιδευτικών που πίστεψαν πως έπιασαν τον Πάπα απ’ τ’ α...

Όπως επίσης και του εξονυχιστικού ψυχοτεχνικού τους ελέγχου...

Όπως επίσης, καιρός είναι να ενεργοποιηθεί και μια διαδικασία που θα αποδίδει και τις ανάλογες ποινικές ευθύνες σε περίπτωση bullying

Για την ακρίβεια, κάποτε θα πρέπει να ζητηθεί και ο ποινικός έλεγχος ορισμένων βάση της πρόσφατης νέας ποινικής νομοθεσίας περί ψυχολογικής κακοποίησης (bullying) των παιδιών από μέρους ενηλίκων Πολιτειακών Υπαλλήλων εντεταλμένων με την φροντίδα των παιδιών/μαθητών.

Θυμίζω εδώ επίσης – και επικαλούμαι - την πρόσφατη σχετική έρευνα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης όπου αποδείχτηκε/καταδείχτηκε πως 6 στους 10 μαθητές πέφτουν θύματα ψυχοπνευματικής/συμπεριφορικής κακοποίησης  (bullying) από μέρους των δασκάλων/εκπαιδευτικών τουςhttp://aegeanhawk.blogspot.gr/2015/11/6-10-bullying-bullying.html


Θυμίζω επίσης – και επικαλούμαι και πάλι - την υπόθεση Γιακουμάκη και τις τόσες τραγικές συνέπειες που είχε η «συστηματική συγκάλυψή» της τόσο από τους διοικητικούς/εκπαιδευτικούς χειριστές της όσο και από τους ελεγκτές της υπόθεσης κατόπιν που ακόμη δεν έχουν αποδώσει ευθύνες (παρά κάθε τόσο αλλάζουν τους ανακριτές που αναλαμβάνουν την υπόθεση ο ένας απ’ τον άλλον)http://aegeanhawk.blogspot.gr/2015/03/bullying.html

Βάση των παραπάνω, κάποια στιγμή θα πρέπει να προωθηθεί η απόταξη ορισμένων «(αντι)παιδαγωγών κακοποιητών παιδικών ψυχών»  μήπως και συνειδητοποιήσουν οι υπόλοιποι τι ακριβώς «ευθύνη» και «λειτούργημα» επιτελούν....

Στην τελική, αν είσαι ιδιώτης/επαγγελματίας και το επάγγελμά σου εξαρτάται από την «πειθώ» σου, αν «δεν τό’ χεις» , η αγορά απλά σε «πετάει εκτός»...το κλείνεις το μαγαζί...

Αν είσαι Πωλητής, επίσης...

Αν είσαι δημοσιογράφος, επίσης...(εκτός από κάτι «γλαστροειδείς τύπισσες» που «παίζουν με ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ»....δεν μιλάμε όμως γι’ «αυτά»)

Αν είσαι πολιτικός, επίσης έχεις σοβαρές πιθανότητες να σε πετάξουν εκτός οι βαριεστημένοι απ’ τον ατάλαντο λόγο σου ψηφοφόροι σου...(αν κι εκεί «παίζουν επίσης άλλα κόλπα»)...

Αν είσαι συγγραφέας και ο γραπτός σου λόγος είναι βαρετός μέχρι θανάτου, έχεις «τελειώσει»...

Γιατί δηλαδή, αν είσαι εκπαιδευτικός και ο λόγος σου (προφορικός και γραπτός) είναι παντελώς ΑΤΑΛΑΝΤΟΣ και αδυνατεί να μεταδώσει την γνώση στους μαθητές σου - αντιθέτως, προκαλεί προβλήματα - να μην σε βγάλει κι εσένα «εκτός γηπέδου»;

Σε ιδιωτικό σχολείο πιστεύεις πως θα την γλίτωνες; Μάλλον όχι...



Γιατί λοιπόν κύριε εκπαιδευτικέ του δημόσιου σχολείου να την γλιτώνεις ΠΑΝΤΑ εσύ;

Γιατί την δική σου ανικανότητα να μεταδώσεις αυτά που ΔΙΑΤΑΧΤΗΚΕΣ απ’ την υπηρεσία σου να μεταδώσεις να την πληρώνουν τα παιδιά;

Στο φινάλε, μπορεί να μην γίνεται να μετατραπούν όλοι σε ρήτορες, προικισμένους παιδαγωγούς και άριστους διδάσκαλους και φωτισμένους εκπαιδευτικούς αλλά αν παραδεχτείς το πρόβλημά σου, τότε μπορούν να διορθωθούν πάρα μα πάρα πολλά στα «τεχνικά σου κενά»...

Θα το καταλάβεις καμιά φορά;

Ή θα συνεχίσεις να «εξοντώνεις» και δη με αλαζονική φιλαρέσκεια χιλιάδες μαθητές στο διάβα σου;

ΥΓ: Θέση της Αλβανίας, που φαίνεται σε κάθε επίσημη και ανεπίσημη έκφραση της αλβανικής πολιτικής είναι να θεωρούνται τα εκατομμύρια έλληνες αρβανίτες ως ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ.

Κατακριτέο και επικίνδυνο.

Θα καταλήξει να βάλει φωτιά στην περιοχή των Βαλκανίων αυτή η αλυτρωτική «μαύρη επιχείρηση» της Αλβανίας...

Αλλά είναι χίλιες φορές πιο επικίνδυνο όταν αυτή την «επικίνδυνη εθνολογική θέση» την έχει ενστερνιστεί η σημερινή ελληνική κυβέρνηση και δια των καναλιών της – επίσημων και ανεπίσημων – την προπαγανδίζει στην ελληνική κοινωνία.

Και είναι ακόμη πιο επικίνδυνο όταν αυτό τον ρόλο τον αναλαμβάνουν αγόγγυστα και «φιλότιμα» Έλληνες εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν και προπαγανδίζουν αυτές τις αλβανικές υπερεθνικιστικές ιμπεριαλιστικές θέσεις ΜΕΣΑ στις ελληνικές σχολικές αίθουσες....

ΕΡΩΤΗΣΗ  προς το (Ελληνικό) Υπουργείο Παιδείας:

Το Υπουργείο αποδέχεται επίσημα αυτή την αλβανική εθνολογική θέση;

Θεωρεί πως οι Έλληνες αρβανίτες είναι «αλβανική μειονότητα» στην Ελλάδα;

Το Υπουργείο έχει δώσει επίσημα οδηγίες στους εκπαιδευτικούς του για να υποστηρίζουν αυτές τις θέσεις στα αντίστοιχα μαθήματά τους ο καθένας; (πχ ιστορία)

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αποδέχεται επίσημα αυτή την αλβανική θέση;

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει ενστερνιστεί επίσημα αυτή την αλβανική (πολιτική/κοινωνιολογική) θέση και την έχει εντάξει στο (άτυπο) εκπαιδευτικό του υλικό με αντίστοιχη εκπαιδευτική εισήγηση προς το Υπουργείο Παιδείας και τους εκπαιδευτικούς;


(μετά από ένα τόσο μακρύ και κουραστικό κείμενο θα πρέπει να συνειδητοποιήσατε πλέον τι σημαίνει «βαρετός από καθέδρας μονόλογος», σωστά; Φανταστείτε να πρέπει και να εξεταστείτε κατόπιν πάνω στο "τι καταλάβατε"!!! θα κάνετε μήπως τώρα και κάτι γι' αυτό;)




Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook




COMMENTS

BLOGGER

inArticle

Όνομα

© HeadWaiter,76,®1greek,81,Αδαλής Γιώργος,7,ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,15,Ακρόπολης,2,αληθής ιστορία,1,Αλκυονίδες Ημέρες,1,ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. ΜΗΛΙΟΥ,87,Αντωνης Γρυπαιος,342,ΑΡΘΡΑ -ΑΠΟΨΕΙΣ,4291,ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,265,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,74,ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ - ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,220,Βασίλης .Ι.Λυκιαρδοπουλος,10,Βιβλίο,8,ΒΟΤΑΝΑ,32,Βυθίσατε το Χόρα,2,Γενοκτονία Ποντίων,6,ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ,24,ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ,750,ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ,4,Γεώργιος Εμ. Δημητράκης,91,Για ψαγμενους,90,Γιάννης Θεοδωράτος,2,Γιάννης Πρεβενιός,165,Γιατροσόφια,50,Γιώργος Ανεστόπουλος,148,Γιωργος Παπαδοπουλος Τετραδης,62,Γιώργος Πιπερόπουλος,58,Γκάντι,1,γραμμές Νάσκα,1,Γρηγόρης Αυξεντίου,1,Δημήτρης Απόκης,1,Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος,25,Δημήτρης Νατσιός,25,διατροφή,8,Διδακτικές ιστορίες και μύθοι,24,Δίσκος της Φαιστού,1,Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης,2,Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας,24,ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-AMYNA & ΔΙΠΛΩΜΑΤΊΑ,1407,ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,60,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,2,ΕΛΛΑΔΑ,4920,Έλλην Αιθήρ,1,ΕΛΛΗΝΑΣ,2,ΕΛΛΗΝΕΣ,11,Έλληνες Μασόνοι,2,ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ,67,ελληνική γλώσσα,5,ελληνική γραφή,6,ελληνική εφεύρεση,1,ελληνική κρίση,2,ελληνική σημαία,3,ελληνική χρεοκοπία,2,ελληνικό αυτοκίνητο,4,ελληνικό κούρεμα,1,ελληνικό χρέος,4,Ελληνισμός,2,εμβάσματα,1,ΕΜΒΟΛΙΑ,22,εμβόλια γρίπης,1,εμμηνόπαυση,1,ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΝ,2,Έμφραγμα,1,Εναλλακτικές θεραπείες,22,εναλλακτική καλλιέργεια,1,Εναλλακτική Ιατρική,19,ΕΝΕΡΓΕΙΑ,3,ενεργειακά κανάλια,1,ενεργειακοί μεσημβρινοί,1,ΕΝΕΡΓΙΑ,1,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,124,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ,1,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,1,Ενιαίο μισθολόγιο,2,ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ,4,Ένοπλες Δυνάμεις,3,ΕΝΦΙΑ,4,Ενωση Κληρικών Ελλάδος,1,Ένωση Προστασίας Καταναλωτών,1,Ενωτική Αγωνιστική Συσπείρωση,2,έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ,1,Εξοδος απο το ευρώ,1,έξοδος Ελλάδας από ευρώ,1,ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ,1,Εξορκισμός,1,ΕΞΟΥΣΙΑ,1,εξουσία,2,εξωγήινοι πολιτισμοί,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ.,4,ΕΟΕ,7,ΕΟΚΑ,1,ΕΟΠΥΥ,1,ΕΟΦ,2,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ,3,ΕΠΑΜ,1,επεισόδια της 28ης Οκτωβρίου,1,επενδύσεις στη Ρουμανία,1,επέτειος του πολυτεχνείου,1,ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ,582,Επίκουρος,2,Επίκτητος,2,Επίπεδη Γη,1,Επιστήμη και Τεχνολογία,691,ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ,1,Επιστολή,1,Επίτιμος,1,επιτόκια,1,επιτόκιο,2,εραπεία για τον καρκίνο,1,εργασιακές σχέσεις,2,εργασιακή εφεδρεία,3,Εργοστάσια,1,ΕΡΕΥΝΑ,39,Ερμής ο Τρισμέγιστος,1,Ερμητική Φιλοσοφία,1,Ερντογάν,21,ΕΡΤ,2,Ἔρως ἀνίκατε μάχαν,1,Ερώτηση Κουρουμπλή για το νομικό καθεστώς που ρυθμίζει το ελληνικό χρέος,1,ερωτική διάθεση,1,ερωτική ζωή,1,Έσπερος,1,ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ,2,Ευάγ. Αθανασιάδης,35,Ευάγγελος Αβέρωφ,1,ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ,1,ευθανασία,1,ΕΥΠ,7,Ευριπίδης Μπίλλης,4,ΕΥΡΟΒΟΥΛΗ,1,ΕΥΡΩ,1,ευρώ,6,ευρωζώνη,12,ευρωομόλογα,2,Ευρωπαϊκή Αριστερά,1,ευρωπαϊκή ενοποίηση,2,Ευρωπαϊκή Ένωση,1,Ευρωπαϊκή Ένωση.,1,Ευρωπαϊκή Επιτροπή,2,ευρωπαϊκή κεντροδεξιά,1,Ευρωπαϊκό Ταμείο,1,ΕΥΡΩΠΗ,126,Ευρώπη,1,εφεδρεία,4,εφορία,1,Εωσφόρος,1,Εconomist,1,Ζέα,1,ΖΕΟΛΙΘΟΣ,4,Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ,1,Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ,2,Η ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,1,η Βίβλος του Ναζισμού,1,η βλακεία είναι αήττητη,1,Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ,1,Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,1,Η δημοκρατία του θεατή,1,Η Δίκη των «6»,2,Η Ουράνια Προφητεία,1,Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ,1,Η Φυλή των Υπαλλήλων,1,ηθική,1,ηλεκτρική ενέργεια,1,Ηλιάνα Μαλίχιν,1,Ηλίας Ευαγγελόπουλος,21,Ηλίας Καραβόλιας,10,Ηλίας Κασιδιάρης,1,Ηλίας Φιλιππίδης,1,ηλιθιότητα,1,ΗΛΙΟΣ,1,Ημέρα μνήμης,1,ΗΠΑ,40,ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ,1,ΗΡΑΚΛΗΣ,1,ΗΣΙΟΔΟΣ,2,Ηakan Νordkvist,1,Θ. Πάγκαλος,2,Θα κτυπούν κάρτα από Σεπτέμβριο οι εκπαιδευτικοί,1,Θάτσερ,2,Θέμα «Τσάμηδων» και πάλι από τους Αλβανούς,1,θεογονία,1,Θεολογική Σχολή της Χάλκης,1,Θεόφιλος Αιγινήτης,3,θεραπεία του καρκίνου,20,ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ,302,Θιβέτ,1,Θράκη,3,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,120,θρησκεία,2,Θρησκευτικά θέματα,32,ΘΡΥΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ,20,Θυρεοειδής,1,Ι.Μ.Βατοπεδίου,1,Ι.Μάζης,1,ΙΑΤΡΙΚΗ,8,Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών,1,Ιβαν Σαββίδης,5,ΙΕΡΕΙΣ,2,Ιερή Γεωμετρία,1,ΙΕΡΟΝΥΜΟΣ,2,Ιλλουμινάτοι,3,ΙΜΙΑ,7,Ιπποκράτης,4,ΙΡΑΝ,2,Ιράν,2,ΙΣΛΑΜ,235,ισλαμικός νόμος,6,ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ,2,Ισραήλ,12,ΙΣΤΟΡΙΑ,390,Ιστορία,42,Ιστούς Εντόμων,1,Ιταλία,1,ΙΧΩΡ,1,Ιωάννης Λαμπρόπουλος,179,Ιωάννης Μάζης,3,Ιωσήφ Βατοπεδινός,1,Κ.Κ.Ε,2,Καβάφης,1,Καζάκης,4,Καζακστάν,1,Καθηγητής Γ.Ζουγανέλης,16,καθημερινή δημόσια ζωή,2,Καθολική Εκκλησία,2,Κακλαμάνης,1,ΚΑΛΑΣ,1,Καλή Ανάσταση!,1,ΚΑΜΜΕΝΟΣ,10,Καμμένος,6,ΚΑΝΑΔΑΣ,1,Κάναμε λάθη στην Ελλάδα,1,ΚΑΝΝΑΒΗ,10,Κάνναβη,1,ΚΑΝΝΑΒΗ ΚΑΡΚΙΝΟΣ,2,ΚΑΝΤΑΦΙ,1,Καντάφι,4,κάπνισμα,1,Καποδίστριας,1,ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ,4,ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑ.,28,ΚΑΡΑΜΑNΛΗΣ,2,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ,4,Καρατζαφέρης,4,καρδιά,7,καρδιαγγειακές παθήσεις,1,ΚΑΡΚΙΝΟΣ,67,Καρκίνος του προστάτη,1,Καρναβάλι,1,Καστελόριζο,1,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,2,Καταγγελία,1,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ,3,καταθέσεις,5,ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,1,Καταπολέμηση του καρκίνου,5,ΚΑΤΑΡΕΣ,1,κατάρρευση του Ευρώ,1,Κατασκοπεία,1,κατασκοπία,1,καταστατικό κόμματος,1,κατασχέσεις,1,Κατερίνα Ακριβοπούλου,12,κατοικία,1,κατοχικό δάνειο,2,κατοχικού δάνειο,1,Κατσέλη,1,ΚΑΤΣΙΚΗΣ,1,Κεφαλογιάννης,2,ΚΙΝΑ,2,Κίνα,2,Κίσινγκερ,1,ΚΚΕ,12,ΚΚΕ(μ-λ),1,κλαδικές συμβάσεις,2,ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ,1,κλωνοποίηση,1,κοβάλτιο,1,ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ,2,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,111,κοινωνία,264,ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΡΟΠΙΑ,1,κοινωνικό πείραμα,1,κοιτάσματα της Κύπρου,1,κόκκινα δάνεια,1,ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΡΟΒΙΑ,1,κολπική μαρμαρυγή,3,ΚΟΜΜΑΤΑ,3,κομμουνισμός,1,Κονγκό,1,Κόντογλου,2,ΚΟΝΤΡΑ Channel,1,ΚΟΡΑΝΙ,4,ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ,2,Κοσμογονία,1,ΚΟΣΜΟΣ,2733,Κοσσυφοπέδιο,1,ΚΟΤΖΙΑΣ,4,κουκούτσια από το βερύκοκο,1,Κούρδοι,1,κούρεμα,1,ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ,1,ΚΟΥΡΚΟΥΜΙΝΗ,1,Κουρουμπλής,1,ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ,1,κρασί,1,κρατική επιχορήγηση,1,Κραχ,1,Κρήτη,2,Κρητική ποικιλία Βιδιανό,1,Κρις Σπύρου,2,Κρίση,1,κρίση στην ευρωζώνη,1,Κρίστιαν Κόλεμαν,1,κριτική,1,Κρόκος,1,κρυμμένες αλήθειες,1,κυβέρνηση,1,κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας,1,κυβέρνηση Παπανδρέου,2,κύκλωμα φαρμάκου,3,ΚΥΜΑΤΟΓΕΝΗΤΡΙΑ,1,κυπριακή ΑΟΖ,6,ΚΥΠΡΙΑΚΟ,3,ΚΥΠΡΟΣ,266,Κύπρος,2,Κυρανάκης,1,Κυριάκος Μητσοτάκης,1,ΚΥΣΕΑ,2,Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας,1,Κων/νος Μουρούτης,4,Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής,1,Κωνσταντίνος Χολέβας,2,Κώστας Καραμανλής,3,Κώστας Λάμπος,41,Κώστας Χατζηλάκος,1,Κωστής Παλαμάς,1,Λ-sat,1,ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ,1,λαθρομετανάστης,1,λάμπες LED,1,ΛΑΟΣ,13,ΛΑΡΚΟ,1,Λαυρεντιάδης,3,ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ,1,Λέσχη Μπίλντεμρπεργκ,1,Λέσχη Μπίλντερμπεργκ,1,ΛΕΣΧΗ BILDERBERG,7,ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ,1,Λεωνίδας Κουμάκης,105,Λεωνίδας Μανιάτης,1,ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ,1,Λιανα Κανέλλη,1,Λιάνα Κανέλλη,1,Λίβανος,1,Λιβύη,2,ΛΙΜΝΗ ΓΟΥΙΝΙΠΕΓΚ,1,λίμπιντο,1,Λοβέρδος,1,ΛΟΓΟΣ,1,Λουίζα,1,Λουκέτα και απολύσεις στην Ελλάδα,1,Λουκιανός,2,ΛΥΓΕΡΟΣ,1,ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΙ,1,Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,12,Μ. Ανδρουλάκης,2,Μ. Νίμτς,6,Μ.Μ.Ε,6,Μ.Στυλιανού,2,μαθηματική απόδειξη,1,μαιευτική μέθοδος,1,Μακεδονία,2,ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ,191,ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ,3,Μάνος Χατζιδάκις,1,μαντικής τέχνη,1,ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ,1,Μανώλης Γλέζος,1,Μάξιμος Σαράφης,2,Μαρία Δεναξά,2,Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη,1,ΜΑΡΙΑΣ Ν. ΔΑΣΚΑΛΑΝΤΩΝΑΚΗ,1,Μάριος Σαλμάς,1,Μάρκ Μαζάουερ,1,Μαρκεζίνης,2,Μάρτιν Φελντστάιν,2,ΜΑΣΟΝΙΑ,16,Μασονική Στοά,1,ΜΑΤ,1,μαύρο χρήμα,1,μαύρο» χρήμα,2,Με το κλειδί της Ιστορίας,1,μεγαλοοφειλετης,1,Μεγάλος Αδελφός,1,Μειονότητες,1,μείωση ενοικίου,2,Μελέτης Η. Μελετόπουλος,1,Μεντβέντεφ,1,Μέρκελ,2,μερομήνια,1,μεσογειακή αναιμία,1,μεσοπρόθεσμο,1,ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ,4,Μεταμοσχεύσεις,3,ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,23,μεταχειρισμένα οχήματα,1,Μετοχές,1,μέτρα λιτότητας,46,Μετρό Θεσσαλονίκης,1,μηνύματα,2,Μητροπολίτης Μεσογαίας,2,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ,1,Μητσοτάκης,2,Μίκης Θεοδωράκης,2,Μικρασιατική Καταστροφή,2,ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ,2,Μισθολόγιο,3,ΜΙΤ,1,Μιχαήλ Στυλιανού,618,ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ,7,Μιχάλης Καλογεράκης,3,Μιχάλης Τζανάκης,5,ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ,4,μλ.κς,1,ΜΜΕ,31,ΜΝΗΜΗ,1,ΜΝΗΜΟΝΙΟ,2,Μνημόνιο,4,ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ,2,Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά,1,Μοσάντ,1,Μόσχα,1,ΜΟΥΣΙΚΗ,1,Μουσταφά Μουσταφά,1,Μπαράκ Ομπάμα,1,Μπεγλίτης,2,Μπιτάκου,1,Μποϊκοτάζ,3,Μπύρα,1,Μυθολογία,31,μύθος,2,ΜΥΘΩΔΙΑ,1,μυστήριο,1,Μυστικά σύμβολα,1,ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ,1,Μilgram,1,Ν. Λυγερός,1,Ν.Δ.,1,Ναιτζελ Φαρατζ,2,Νανοτεχνολογία,1,ναός του Επικούρειου Απόλλωνα,1,ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ,2,ΝΑΤ,1,ΝΑΤΟ,9,Νατοϊκή Αριστερά,1,Νατσιὸς Δημήτριος,1,ΝΔ,28,Νέα Δημοκρατία,1,ΝΕΑ Ελληνική Κυβέρνηση,1,νέα λίστα βαρέων και ανθυγιεινών,1,ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ,1,νεα ταξη,148,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,628,Νέα Φιλική Εταιρεία,1,Νέο Λύκειο,3,νέο μισθολόγιο,4,Νεοκλής Σαρρής,1,Νεος Προθυπουργός,1,ΝΕΡΟ,2,Νερό,1,νεφελιμ,1,ΝΙΚΕΛΙΟ,1,Νικόλαος Καρατσιόρης,3,Νίκος Καζαντζάκης,2,Νικος Καστανιας,32,Νίκος Λυγερός,7,Νίκος Μπογιόπουλος,11,Νίκος Χειλαδάκη,1,Νίκος Χειλαδάκης,36,ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ,94,Νομοθεσία,2,Νόμοι,1,νόμος για τις Κυριακές,1,νόμος Κατσέλη,1,ΝΌΜΟΣ ΠΕΡΙ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ,1,νόμος περί ευθύνης υπουργών,1,νόμος του Σόλωνα,1,ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ,2,Νοστράδαμος,2,Νότης Σφακιανάκης,1,Νταβούτογλου,1,Ντοκιμαντέρ,38,Ντοκυμαντέρ,2,ντομάτα,1,ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,1,Ντόρα Μπακογιάννη,1,Ντουμπάι,1,ΞΕΝΑ ΜΜΕ,25,ξένα ΜΜΕ,1,ξενώνα αστέγων,1,Ο 256 ετών κινέζος βοτανολόγος και οι 15 συμπεριφορές που προκαλούν ασθένειες,1,Ο άρπαγας των καταθέσεων,1,Ο Λόγος του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην Πνύκα,1,Ο Μακεδών,1,Ο Νομος της ΕΛΞΗΣ,1,ο πρώτος αγώνας της Εθνικής ομάδας,1,Ο τάφος του Ιησού,1,ΟΑΕΔ,1,Οδυσσέας Τηλιγάδας,2,ΟΕΚ,2,ΟΗΕ,1,Οι Εννέα Επιγνώσεις της Ενέργειας,1,Οι επτά αμαρτίες των Μέσων Ενημέρωσης,1,Οι μυστικοί κώδικες της μυθολογίας,2,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1790,Οικονομία,3,Οικονομική Αστυνομία,2,Οικονομική και δημοσιονομική πολιτική,1,Οικονομική κρίση,8,οικονομική πολιτική,2,οικονομικό βάρος,1,οικονομικό πραξικόπημα,1,Οικονόμισσα Παναγία,1,Οικουμενικό Πατριαρχείο,1,ολική έκλειψη υπερ-Σελήνης,1,ολιστική ιατρική,1,Ολλανδική Βουλή,1,ΟΛΜΕ,2,όλοι οι Έλληνες τραπεζίτες που έγιναν πρωθυπουργοί,1,ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ,1,Όμηρος Αλεξάνδρου,82,Ομιχλοπαγίδα,1,Ομόλογα Ελληνικού δημοσίου,1,ΟΠΑΔ,1,ΟΠΛΑ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ,1,οργή,1,ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ,4,όσιος Γέροντας Παΐσιος,1,ΟΥΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ!,1,ΟΥΚΡΑΝΙΑ,2,οφειλές της Γερμανίας,2,Παγκόσμια εξτρεμιστική Ισλαμική Αυτοκρατορία,1,Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτών,1,Παγκόσμια Ημέρα Σπάνιων Παθήσεων,1,Παγκόσμια Θρησκεία,4,παγκόσμια οικονομία,2,ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ,1,Παγκοσμιοποίηση,3,παγκόσμιος πλούτος,2,παγκόσμιος πόλεμος,2,ΠΑΙΔΕΙΑ,24,παιδική εργασία,1,Παλαιστίνη,2,ΠΑΜΕ,5,Παναγιωτακόπουλος,1,Παναγιώτης Αποστόλου,14,Παναγιώτης Δαρίβας,3,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ,2,Παναγιώτης Ψωμιάδης,1,Παναθηναϊκό Στάδιο,1,Πανελλήνιο Απελευθερωτικό Κίνημα Κρητών,1,πανεπιστημιακό άσυλο,1,Πάνος Καμμένος,3,Πάνος Παναγιώτου,1,Παντελής Γιαμαρέλλος,8,ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΡΥΚΑΣ,1,παπα-Ηλίας,232,ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ,1,Παπαδήμος,13,Παπαδῆμος,1,Παπαθεμελής,3,Παπακωνσταντίνου,1,Παπαμελετίου,1,παπανδρεου,142,Παπανδρέου,9,Παπαρήγα,4,Παπαχελάς,1,Παππάς,1,παράδειγμα,2,Παραισθησιακή Παρασίτωση.,1,παράνομα φαρμακεία,2,ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ,1,παρέλαση,1,Παρθενώνας,1,Πάρκινσον,1,Παρουσίαση,1,ΠΑΣΟΚ,55,Πατριάρχης Βαρθολομαίος,1,παχυσαρκία,1,Πειραιάς,1,ΠΕΙΡΑΜΑ Νέστωρ,1,πείραμα του Μόντρεαλ,1,πειραματόζωα,1,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,68,περιβάλλον,4,περιβάλλον.οικολογία,2,Περίεργα φαινόμενα,1,ΠΕΡΙΕΡΓΑ-ΜΥΣΤΗΡΙΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ,668,Περικλής Κοροβέσης,1,ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,1,Πετρέλαιο,1,ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ,2,πετρέλαιο θέρμανσης,2,Πέτρος Χασάπης,3,πικραμύγδαλα,1,πιλοτές,1,Πιπιλή,1,πιστωτικές κάρτες,1,πιστωτική κάρτα,1,ΠΛΑΤΩΝ,4,πλειστηριασμοί,2,ΠΟΕ ΟΤΑ,2,πόθεν έσχες,1,ποίημα,1,πολεμικές αποζημιώσεις,2,ΠΟΛΙΤΕΙΑ,1,ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ,1,πολιτικά παιχνίδια,1,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,3696,πολιτική,26,πολιτική επιστράτευση,2,πολιτικοί αρχηγοί,1,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,6,πολιτισμός,1,πολυεθνικές,1,πολυκατοικίες,1,πολυνομοσχέδιο,3,Πολυτελή αυτοκίνητα,1,Πολυτεχνείο,2,Πορφύρης Δ Σταφυλά Π,1,ΠΟΥΤΙΝ,14,Πούτιν,1,πραγματικότητα,1,πράκτορες,1,πραξικοπήμα,2,πραξικόπημα,2,προαιρετική ασφάλιση,1,προβιοτικά,1,Προβληματισμοί,4,πρόγραμμα εποικισμού του Άρη,1,ΠΡΟΔΟΣΙΑ,1,προδότες πολίτικοι,1,Προεδρία της Δημοκρατίας,1,Πρόεδρο της Δημοκρατίας,1,Πρόεδρος της Δημοκρατίας,4,Προθυπουργος,1,προνόμια βουλευτών,1,ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,8,προπαγανδά,1,προπολεμικό χρέος,1,Προσευχή,1,ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ,2,Πρόταση εμπιστοσύνης,1,προϋπολογισμός,2,προϋπολογισμός 2012,1,Προφητεία Albert Pike 1871,1,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,124,πρώην Α/ΓΕΣ,2,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ,2,πρωθυπουργός,9,ΠΡΩΤΟΚΟΛΑ,3,Πρωτόκολλο της Φλωρεντίας,1,ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ,42,Πρωτοσέλιδα εφημερίδων,1,Πυθαγόρας,2,πυραμίδες,1,πυρηνική διαρροή,1,πυρηνική σύντηξη,1,πυρηνικός πόλεμος,1,πυρόπληκτοι,2,Πύρρος Δήμας,1,ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ,11,Ραβδοσκόποι,1,ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ,1,Ράδιο Αρβύλα,1,ραδόνιο,1,Ράιχενμπαχ,1,ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ,1,Ραχήλ Μακρή,18,ΡΕΠΟΡΤΑΖ,2,ρευματοειδή αρθρίτιδα,1,ρευματοπάθειες,1,Ρεφλεξολογία,7,Ρήγας Βελεστινλής,1,ροβλιας,1,ΡΟΔΙ,1,ΡΟΜΠΟΤ,1,Ρόσγουελ,1,Ρουβίκωνας,2,Ροχαλητό,1,ΡΩΣΙΑ,62,Ρωσία,2,Σ. Σακοράφα,1,Σάββας Καλεντερίδης,7,Σάκχαρο αίματος,1,ΣΑΜΑΡΑΣ,19,Σαμαράς,12,ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ,1,ΣΑΡΙΑ,2,Σαρκοζί,1,Σατανισμός,3,ΣΑΤΙΡΑ,1,ΣΔΟΕ.,5,ΣΕΙΡΙΟΣ,2,Σεισάχθεια,1,Σελήνη,15,σενάρια,1,ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ,1,Σενάρια συνωμοσίας,1,σενάριο εξόδου,1,Σερβία,1,Σεφέρης,1,Σημίτης,3,Σιδερένιος Βούδας,1,Σιταρόχορτο,1,ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ,10,ΣΚΑΪ,5,ΣΚΑΚΙ,1,ΣΚΑΝΔΑΛΑ,5,Σκάνδαλα,1,ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΗ,1,σκλήρυνση κατά πλάκας,3,Σκόπια,18,Σκοπιανό,209,Σόλωνας,1,Σοφία Βούλτεψη,2,Σπυρος Πριφτης,199,Σπύρος Στάλιας,10,ΣΤΑΘΗΣ,1,Στάση πληρωμών,1,Σταύρος Δήμας,1,Σταύρος Λυγερός,35,Στέλιος Παπαθεμελής,1,ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΥΡΜΟΓΛΟΥ,3,Στέλιος Συρμόγλου,3,Στέργιος Ζυγούρας,2,Στέργιος Σμυρλής,1,Στήν ἱερή μνήμη τοῦ ὁσίου Γέροντος Ἰακώβου,2,Στίβεν Χόκινγκ,3,Στουρνάρας,2,στρατηγική ανάπτυξη,1,Στρουμφάκια,1,Στυτική δυσλειτουργία,1,συγκυβέρνηση,1,ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΣΗ,1,συλλαλητήριο,30,συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης,1,συλλήψεις χρυσαυγιτών,1,συμβάσεις,2,συμβάσεις ΟΠΑΔ,1,Συμβουλίο της Επικρατείας,2,σύμβουλοι,1,συμφωνία,1,συναλλαγές,1,Συνδικαλισμός,2,συνείδηση,2,Συνειδητό,1,ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ,1,συνέντευξη,1,Συνήθης Ύποπτος,3,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,77,Σύνταγμα,2,Σύνταγμα της Ελλάδας,1,ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,1,Συντάξεις,5,ΣΥΝΤΑΞΗ,2,Σύνταξη,1,ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ,1,ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ,3,συνταξιούχοι,2,ΣΥΝΤΡΙΒΗ UFO,2,ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ,293,Συρία,12,ΣΥΡΙΖΑ,16,Συσπείρωση Αναρχικών,2,σχέδιο "ΗΓΕΜΩΝ",1,σχέδιο Πυθία,2,Σχέδιο Πυθώ,1,ΣΧΕΔΙΟ ΦΑΙΔΩΡΑ,2,Σωκράτης,4,Σωμάτωα Ασφαλείας,1,Σώρρας,1,Ταϊβάν,1,Ταμείο Μολυβιάτη,2,ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,2,ΤΕΙ Λαμίας,1,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,2,τέλη κυκλοφορίας,1,τέλος ακινήτων,1,ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ,1,ΤΕΣΤ - ΚΟΥΙΖ,1,τεστ Παπ,1,τεχνητά νησιά,1,τεχνητή νοημοσύνη,1,ΤΖΑΜΙ,2,Τζόρτζ Όργουελ,1,Τηλεπάθεια,2,ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.ΥΓΕΙΑ,1,Το Πείραμα Συμμόρφωσης,1,το πιτσιρικι,1,ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ,1,Τόσκας,1,ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,1,ΤΟΥΡΚΙΑ,180,Τουρκία,6,Τούρκοι,1,ΤΡΑΙΝΟΣΕ,1,Τράπεζα της Ελλάδας,1,τράπεζα της Ελλάδος,3,Τραπεζες,76,τράπεζες,3,τραπεζική κρίση,1,ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,4,τρίδυμα αδέρφια,1,ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,1,Τριμερής Επιτροπή,2,τρισδιάστατη προβολή,1,Τρόικα,2,Τροπολογία εργολάβων,1,Τρύφωνας Τιπούρτης,6,Τσακαλώτος,1,Τσαμουριά,2,ΤΣΙΠΡΑΣ,12,Τσίπρας,2,τσουκνίδα,1,Τσούτσουρος.,1,Τesla,1,Τime,1,υβέρνησης εθνικής ενότητας,1,ΥΓΕΙΑ,716,υδρογόνο,1,Ύμνος,1,υπ. Παιδείας,2,ΥΠΕΡΟΠΛΟ ΜΠΕΒΑΤΡΟ,1,υπέρταση,1,Υπόθεση Βατοπεδίου,1,υπόθεση end,1,υποκλοπές,1,υποκρισία,1,υποκριτές του Βερολίνου,1,Υπολογισμός Μισθοδοσίας,2,Υποσυνείδητα Μηνύματα,1,υποσυνείδητο,1,υπουργείο Αμυνας,1,Υπουργείο Δικαιοσύνης,1,Υπουργείο Οικονομικών,2,υψηλή φορολογία,2,φάρμακα,2,φασισμός,1,ΦΘΟΡΙΟ,1,ΦΘΟΡΙΩΣΗ,1,Φιάσκο,2,Φιντέλ Κάστρο,1,ΦΟΒΟΣ,1,φόβος,1,Φοιτητές,1,φόνος τιμής,1,φοροαπαλλαγές,1,φοροδιαφυγή,4,φοροκάρτα,2,ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ,9,φορολογία,2,φορολογικο συστήμα,2,φοροφυγάδες,8,ΦΡΑΓΚΟΣ,2,Φτιάχνω μόνος μου,1,φτώχεια,2,φυλή Χούνζα,1,Φωκίωνος Νέγρη,1,Φωτεινή Τυράσκη,11,Φωτόπουλος,1,Χαμόγελο του Παιδιού,1,Χαρά Καφαντάρη,1,χαρατσι,1,χαράτσι,2,ΧΑΡΙΤΙΝΗ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ,1,ΧΑΡΤΕΣ,2,Χατζηγάκης,1,ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ,1,χειραγώγηση,1,Χειραγώγηση του Πληθυσμού,1,ΧΕΙΡΟΠΡΑΚΤΙΚΗ,1,ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ,2,χημικά νέφη,1,χοληστερίνη,1,Χοληστερόλη,1,χορήγηση δανείων,1,Χόρχε Μπουκάι,7,ΧΟΥΝΤΑ,2,χρεοκοπία,5,χρεοκοπία του ευρώ,1,ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ,2,Χριστίνα Σαλεμή,6,Χριστός,2,χρονογράφημα,1,Χρονοταξιδιώτης,2,ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,8,χρυσός,1,Ψαριανος,1,Ψάρρης Ασημάκης,3,ψέματα,1,Ψήφος εμπιστοσύνης,4,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,4,Ψυχολογία,6,Ψυχοτρονικά Υπερόπλα,1,ψυχρή σύντηξη,1,Ψωμί Παιδεία Ελευθερία,1,Aρχιεπίσκοπος Κύπρου,1,Agenda 21,23,aiolos greko,60,Amazon Go,1,Ami Boue,1,Anunnaki,1,Archaeology Magazine,1,ARCTURIAN,1,auto-moto,22,Baba Vanga,1,Barsa-Kelmes,1,Bio-bus,1,BLOG,150,blogger,5,BRICS,4,CCHF,1,CCIAS,1,CETA,3,chemtrail,1,CIA,3,Codex Alimentarius,6,Codex Gigas,1,cosmosnet,1,COUDENHOVE-KALERGI,1,diese,1,Diovan 21,1,Donald Trump,6,Dr Robert Lanza,1,EAST MED,1,Ebola Virus,5,Economist E,7,ExxonMobil,3,F-15,1,F-35,1,Facebook,3,FBI,2,Femen,2,Feng Shui,1,Flat-Earth,1,Freddy’s Cell,1,Gardasil,1,google earth,1,Grecovery,1,Greek Spirit,65,Gucci,1,HAARP,2,HEIL GAP,179,HIV,1,human trafficking,2,illuminati card game,1,ISIL,70,ISIS,114,Jo Di,1,John Ofeon,33,John Titor,1,Jumbo,1,KON MAR,19,KTEO,1,Magazine,70,Mars One,1,Mind control,2,Monsanto,28,MORGELLONS,5,NAFTA,1,NAMCO,5,NASA,6,NATO,2,Navtex,3,Nectome,1,netakias,26,News,3071,NEWSWEEK,1,Nibiru,1,Nigel Farage,1,NOVARTIS,31,NYT,1,OΔΥΣΣΕΑΣ ΧΡ. ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ,1,Optical Trap Display,1,Panama papers,4,Paul Craig Roberts,1,Plasm ERG,1,Pony,5,Project Chess,1,PROJECT HELIOS,1,Proton Bank,2,PSI,1,Putin’s Global Game Changer,1,Reuters,2,RFID,6,Rothschild,5,Rothschilds,3,Sherman,1,Simple Man,19,slider,33,Spiegel,1,Stephen Miller,1,STRATFOR,1,Strauss-Kahn,1,SV40,1,The Asch Conformity Experiment,1,TPP,2,Triton II,1,TTIP,13,UFO,24,Valsartan,1,VIDEO,238,Washington Post,1,Wikileaks,14,Wirtschafts Woche,1,World Economic Forum,1,
ltr
item
1Greek Blog.: Κι όμως η ανία και η παιδαγωγική ανικανότητα σκοτώνουν...
Κι όμως η ανία και η παιδαγωγική ανικανότητα σκοτώνουν...
πχ ένας βαρετός κι ανίκανος εκπαιδευτικός πόσες χιλιάδες μαθητές μπορεί να καταστρέψει στην ζωή του;
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmbSpe9p8NIOvAMYlNJSWIWAd1F5Gsm8smvwT3WmRUzwD2XCPy0JnoZV1ThrMj359yJYCqg5ADrKjqo4YhjG1-QhKJ7DFuskg5GEr7V2EaJTnJSYGUqL4qzvLdVl-wEPQkYCZmVEjlrTb-/s640/%25CF%2583%25CF%2587%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF+%25CE%25B5%25CE%25B3%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CF%258C.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmbSpe9p8NIOvAMYlNJSWIWAd1F5Gsm8smvwT3WmRUzwD2XCPy0JnoZV1ThrMj359yJYCqg5ADrKjqo4YhjG1-QhKJ7DFuskg5GEr7V2EaJTnJSYGUqL4qzvLdVl-wEPQkYCZmVEjlrTb-/s72-c/%25CF%2583%25CF%2587%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BF+%25CE%25B5%25CE%25B3%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CF%258C.jpg
1Greek Blog.
https://greek1.blogspot.com/2016/10/blog-post_29.html
https://greek1.blogspot.com/
https://greek1.blogspot.com/
https://greek1.blogspot.com/2016/10/blog-post_29.html
true
2612118482275594073
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy