Ο ουσιαστικός κίνδυνος είναι η ένωση της Κύπρου με την Τουρκία και όχι η ένωση με την Ελλάδα. Δεν θα γίνει η ένωση. Αλλά μπορεί να γίνει η προσάρτηση.
ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤΟ ουσιαστικός κίνδυνος είναι η ένωση της Κύπρου με την Τουρκία και όχι η ένωση με την Ελλάδα. Δεν θα γίνει η ένωση. Αλλά μπορεί να γίνει η προσάρτηση.
Ενας αξιωματικός που είναι συνταξιούχος τώρα, υπηρετούσε εδώ την περίοδο που είχα συλληφθεί με τη γνωστή συνωμοσία για κατασκοπία. Ήταν κάποιος τον οποίο θεωρούσα πολύ καλά εκπαιδευμένο στον τομέα του και ειδικά στις μυστικές υπηρεσίες.
Αναλύοντας τους Τουρκοκύπριους ηγέτες, οδήγησε την κουβέντα στον Μουσταφά Ακιντζί.
Τον περιέγραψε ως εξής: «Ακόμα και αν δώσεις στον Μουσταφά Ακιντζί ένα θέμα το οποίο δεν υιοθετεί, μπορεί να το υποστηρίζει μέχρι τέλους».
Ήταν ένας χαρακτηρισμός τον οποίο δεν ανέμενα καθόλου απ’ αυτόν. Δεν ήταν αρνητικός. Και θα μπορούσε να εξηγηθεί ως εξής ο χαρακτηρισμός αυτός: «Δεν αντιμετωπίζουμε δυσκολίες με τον Ακιντζί. Μπορείς να τον χειριστείς και να τον καθοδηγήσεις εύκολα».
Από πού το θυμήθηκα τώρα αυτό; Από το ζήτημα των τεσσάρων ελευθεριών που απαιτεί στην Κύπρο η Τουρκία για τους πολίτες της.
Από πού το θυμήθηκα τώρα αυτό; Από το ζήτημα των τεσσάρων ελευθεριών που απαιτεί στην Κύπρο η Τουρκία για τους πολίτες της.
Έπιασε η έγνοια τώρα τον Ακιντζί να το υποστηρίζει αυτό. Άρχισε να το υποστηρίζει κατά τρόπο που θα μπορούσε να ήταν ισορροπημένος με την Ελλάδα έστω και αν δεν αφορά τα 80 εκατομμύρια.
Ιδού και αυτό συνάδει πλήρως με τον χαρακτηρισμό του συνταγματάρχη.
Γιατί; Επειδή δεν νομίζω ότι το υιοθετεί αυτό ο Ακιντζί.
Το υποστηρίζει επειδή έτσι θέλει η Τουρκία. Επειδή δεν θα μπορούσε να πει όχι στην Τουρκία. Διότι είναι πιο εύκολο να αντιτίθεται στην ελληνοκυπριακή πλευρά παρά να αντιτίθεται στην Τουρκία.
Η αγαπητή Μαριλένα από την εφημερίδα «Πολίτης» ρωτάει το εξής τον Ακιντζί: «Θέλετε τις τέσσερις ελευθερίες για τους Κύπριους;». Είναι πολύ ξεκάθαρο τι ήθελε να πει η Μαριλένα. Περιορίζονται οι τέσσερις ελευθερίες των Ελληνοκυπρίων στον βορρά. Συνδέονται με προϋποθέσεις. Ο δε Ακιντζί θεωρεί κατάλληλες για τους εκ Τουρκίας ελευθερίες που δεν θεωρεί κατάλληλες για τους Ελληνοκύπριους. Αυτό είναι το ερώτημα. Πολύ καίριο ερώτημα. Ο Ακιντζί απαντά ως εξής: «Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι οι Τουρκοκύπριοι θέλουν να αποτελούν την πλειοψηφία στον βορρά, αυτό πρέπει να γίνει αποδεκτό».
Ο Ακιντζί έχει την ικανότητα να υποστηρίζει ένα θέμα το οποίο δεν υιοθετεί, αλλά εδώ τσουβαλιάστηκε. Αυτή η απάντηση μπορεί πολύ εύκολα να καταρριφθεί. Μάλιστα, η Μαριλένα μετά από αυτή την ερώτηση θα μπορούσε να υποβάλει ακόμα μία. Θα μπορούσε να ρωτήσει το εξής: «Καλά κύριε Ακιντζί, αυτή τη στιγμή είναι πλειοψηφία οι Τουρκοκύπριοι στον βορρά;». Άστε κατά μέρος το κατά πόσον θα είναι πλειοψηφία μετά τη λύση. Κοιτάξτε την παρούσα κατάσταση. Είμαστε πλειοψηφία; Μήπως υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι είμαστε πλειοψηφία; Τι είχε πει κάποτε ο ίδιος ο Ακιντζί; «Κοιτάξτε τους δρόμους, τους δρόμους να κοιτάτε».
Η αγαπητή Μαριλένα από την εφημερίδα «Πολίτης» ρωτάει το εξής τον Ακιντζί: «Θέλετε τις τέσσερις ελευθερίες για τους Κύπριους;». Είναι πολύ ξεκάθαρο τι ήθελε να πει η Μαριλένα. Περιορίζονται οι τέσσερις ελευθερίες των Ελληνοκυπρίων στον βορρά. Συνδέονται με προϋποθέσεις. Ο δε Ακιντζί θεωρεί κατάλληλες για τους εκ Τουρκίας ελευθερίες που δεν θεωρεί κατάλληλες για τους Ελληνοκύπριους. Αυτό είναι το ερώτημα. Πολύ καίριο ερώτημα. Ο Ακιντζί απαντά ως εξής: «Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι οι Τουρκοκύπριοι θέλουν να αποτελούν την πλειοψηφία στον βορρά, αυτό πρέπει να γίνει αποδεκτό».
Ο Ακιντζί έχει την ικανότητα να υποστηρίζει ένα θέμα το οποίο δεν υιοθετεί, αλλά εδώ τσουβαλιάστηκε. Αυτή η απάντηση μπορεί πολύ εύκολα να καταρριφθεί. Μάλιστα, η Μαριλένα μετά από αυτή την ερώτηση θα μπορούσε να υποβάλει ακόμα μία. Θα μπορούσε να ρωτήσει το εξής: «Καλά κύριε Ακιντζί, αυτή τη στιγμή είναι πλειοψηφία οι Τουρκοκύπριοι στον βορρά;». Άστε κατά μέρος το κατά πόσον θα είναι πλειοψηφία μετά τη λύση. Κοιτάξτε την παρούσα κατάσταση. Είμαστε πλειοψηφία; Μήπως υπάρχει κανείς που θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι είμαστε πλειοψηφία; Τι είχε πει κάποτε ο ίδιος ο Ακιντζί; «Κοιτάξτε τους δρόμους, τους δρόμους να κοιτάτε».
Αυτή ήταν μια ρήση που είπε κατά τη διάρκεια ημερών που είχε φουντώσει και πάλι η συζήτηση για το θέμα του πληθυσμού. Μάλιστα, μήπως σε μια διάσκεψη στην Ισπανία δεν ήρθε αντιμέτωπος με τον Ταγίπ Ερντογάν λόγω του πληθυσμού που μεταφέρεται απ’ έξω;
Τώρα για ποια πλειοψηφία μιλά;
Ο Μουσταφά Ακιντζί και πάλι ήταν ένας από εκείνους που αντιτίθετο πιο πολύ στη ρήση Ντενκτάς που έλεγε «Τούρκος έρχεται Τούρκος φεύγει».
Εμείς κοιτάξαμε τους δρόμους κύριε Ακιντζί. Κάνε και εσύ τον κόπο να κοιτάξεις τα αρχεία. Αν δεν λένε ψέματα οι δρόμοι, ούτε τα αρχεία λένε ψέματα.
Υπάρχει και τούτο το θέμα της ένωσης. Είναι φανερό ότι θύμωσες πολύ με την απόφαση της Βουλής στον νότο. Έχεις δίκιο. Αλλά έχεις άδικο αν δεν δεις πρώτα τα δικά σου και μετά τους άλλους.
Υπάρχει και τούτο το θέμα της ένωσης. Είναι φανερό ότι θύμωσες πολύ με την απόφαση της Βουλής στον νότο. Έχεις δίκιο. Αλλά έχεις άδικο αν δεν δεις πρώτα τα δικά σου και μετά τους άλλους.
Γιατί επιδεικνύεις στη φωνασκία των Ελληνοκυπρίων για ένωση την αντίδραση που δεν επέδειξες στην κραυγή για προσάρτηση από την Τουρκία;
Ο αρχισύμβουλος του Ταγίπ Ερντογάν φωνάζει με ένταση ότι «η ΤΔΒΚ θα προσαρτηθεί στην Τουρκία» και δεν ανοίγεις το στόμα σου να πεις τίποτα. Γιατί;
Αυτό είναι εντάξει και δεν είναι εντάξει αυτό των Ελληνοκυπρίων;
Μήπως δεν είναι η προσάρτηση που εσύ έθρεψες εκείνη που νεκρανάστησε την ένωση;
Μήπως εσύ δεν γιορτάζεις την επέτειο της εισβολής κάθε 20 Ιουλίου ανεβαίνοντας σε τεθωρακισμένο όχημα και χαιρετώντας τον λαό;
Περιμένεις από τον Αναστασιάδη να αντιταχθεί στην απόφαση της Βουλής, αλλά αν τώρα εκείνος σου πει «βγάλε κι εσύ τη σημαία από το βουνό», τι θα κάνεις;
Και εγώ περιμένω από τον Αναστασιάδη να το ρωτήσει αυτό.Μην ξεχνάς κύριε Ακιντζί. Η ένωση έμεινε όνειρο. Αλλά η προσάρτηση στην Τουρκία ακόμα είναι ζωντανή.
Ο ουσιαστικός κίνδυνος είναι η ένωση της Κύπρου με την Τουρκία και όχι η ένωση με την Ελλάδα.
Δεν θα γίνει η ένωση.
Αλλά μπορεί να γίνει η προσάρτηση.
Σε αυτό ουσιαστικά πρέπει να αντιταχθείς εσύ. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια…
ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ
politis.com.cy
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
ΣΕΝΕΡ ΛΕΒΕΝΤ
politis.com.cy
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
Tο greek1.blogspot.com δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Tο greek1.blogspot.com δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο
παρακαλούμε ενημερώστε μας στο 1greek.wordpress.com@gmail.comγια να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί
να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα που δημοσιεύονται
εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις
των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
COMMENTS