...μας ρήμαξαν, μας ξέσκισαν, μας σκοτώνουν...βρίσκουν και τα κάνουν....και θα πάψουν να μας σκοτώνουν κι εμάς και τα παιδιά μας ΜΟΝΟΝ όταν αρχίσουν να πληρώνουν κι αυτοί με «το ίδιο νόμισμα»...
γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Μέσα στο τρόλευ ακούς τον διπλανό σου να συζητάει με τον διπλανό του – ενίοτε ακόμη και να μονολογεί – λέγοντας με στόμφο
...«ρε εμείς φταίμε που καθόμαστε και τους κοιτάμε, αντί να πάρουμε το δίκαννο και να τους καθαρίσουμε όλους»...
...«ρε εμείς φταίμε που καθόμαστε και τους κοιτάμε, αντί να πάρουμε το δίκαννο και να τους καθαρίσουμε όλους»...
....αλλά φαντάζομαι «όλοι εσείς» οι Φιλιππικοί-φιλιπποφάγοι δεν το έχετε ακούσει ποτές σας, ε μωρές παρθένες;
Στο καφενείο ακούς κι αυτό και πολλές ακόμη παραλλαγές:
πχ «...ρε, ένας τρελός με ένα F16 δεν υπάρχει να τους χώσει έναν πύραυλο μέσα στη Βουλή;»...
Στο καφενείο ακούς κι αυτό και πολλές ακόμη παραλλαγές:
πχ «...ρε, ένας τρελός με ένα F16 δεν υπάρχει να τους χώσει έναν πύραυλο μέσα στη Βουλή;»...
...αλλά φαντάζομαι, επίσης, όλες εσείς οι παρθενόπες φιλιππικές-φιλιπποφάγες ούτε αυτό θα έχετε ακούσει....Θεός φυλάξοι...
....καθίστε, έχει κι άλλο...
Στην δουλειά – σε ΚΑΘΕ χώρο δουλειάς, των λαϊκών τάξεων εννοείται - παίζουν και παραλλαγές απ’ αυτό:
«...ρε, γαμώ το κέρατό μας, ποιός μας φταίει; Βρίσκουν και τα κάνουν...αφού τους αφήνουμε και δεν καθαρίζουμε κάμποσους από δαύτους, καλά μας κάνουν και μας πηδάνε...»
....καθίστε, έχει κι άλλο...
Στην δουλειά – σε ΚΑΘΕ χώρο δουλειάς, των λαϊκών τάξεων εννοείται - παίζουν και παραλλαγές απ’ αυτό:
«...ρε, γαμώ το κέρατό μας, ποιός μας φταίει; Βρίσκουν και τα κάνουν...αφού τους αφήνουμε και δεν καθαρίζουμε κάμποσους από δαύτους, καλά μας κάνουν και μας πηδάνε...»
....αλλά, κάτσε να μαντέψω κυρ καθεστωτικέ δημοσιογράφε μου, ούτε κι αυτό το’ χεις ματακούσει, σωστά καλή μου;
...να δεις τι σού’ χω για μετά....
Στο ταξί ακούς και κανα τέτοιο:
«...ρε φίλε, αυτοί δεν πάνε πλέον ταβέρνα να ξεκοκκαλίσουν κανα κλεμμένο; Ε, δεν μπορεί...ένας δεν έτυχε μωρέ να βρεθεί από κοντά τους να τους χώσει καμιά ποτάσα στο κωλόκρασό τους;...άντε και καμιά νταμιζάνα στο ξεροκέφαλό τους...»
...να δεις τι σού’ χω για μετά....
Στο ταξί ακούς και κανα τέτοιο:
«...ρε φίλε, αυτοί δεν πάνε πλέον ταβέρνα να ξεκοκκαλίσουν κανα κλεμμένο; Ε, δεν μπορεί...ένας δεν έτυχε μωρέ να βρεθεί από κοντά τους να τους χώσει καμιά ποτάσα στο κωλόκρασό τους;...άντε και καμιά νταμιζάνα στο ξεροκέφαλό τους...»
Έχει βεβαίως και παραλλαγές:
«...βρε γαμώ την καταδίκη μας μέσα, φωνάζουμε για το πήδημα χωρίς σάλιο που μας κάνουν, αλλά ένας δεν βρέθηκε μωρέ εκεί που μιλάνε σε μια εκδήλωση να τους κόψει το λαιμό ή να τους λούσει με βενζίνα και να τσούξει ένα σπίρτο»;
«...βρε γαμώ την καταδίκη μας μέσα, φωνάζουμε για το πήδημα χωρίς σάλιο που μας κάνουν, αλλά ένας δεν βρέθηκε μωρέ εκεί που μιλάνε σε μια εκδήλωση να τους κόψει το λαιμό ή να τους λούσει με βενζίνα και να τσούξει ένα σπίρτο»;
Κι άλλα, κι άλλα πολλά...ναι, ναι, πάρα πολλά...
...αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει τίποτα!!!
Και τ’ άκουσες για πρώτη φορά από τον Φιλιππάκη...
http://www.protothema.gr
...αλλά εσύ δεν έχεις ακούσει τίποτα!!!
Και τ’ άκουσες για πρώτη φορά από τον Φιλιππάκη...
http://www.protothema.gr
Για μια ακόμη φορά, κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να παίξουν «παράσταση» δικαιολογώντας τον «μισθό» τους....
Εύκολος ο ρόλος...αρκεί να κάνουν όλοι τις παρθενοπιπίτσες....που τάχαμου όχι μόνον δεν έχουν ακούσει κάτι «τέτοια ποταπά» παρά μόνον απο «τραγικές μειοψηφίες»...
Από κάτι «ανεγκέφαλους Φιλιππάκηδες» μόνον...
Βουΐζει ο τόπος, κάθε μα κάθε γωνιά αυτού του ρημαγμένου τόπου από ντουφέκια που θά’ θελαν να βροντήξουν και...όχι μόνον...αλλά και να βρούνε «στόχο»...
Πχ την ώρα που κάποιο καθίκι θα έρθει να τους κατασχέσει το μοναδικό σπίτι τους...το αυτοκίνητό τους...ένα μικρό οικοπεδάκι...ένα μποστάνι....
Και γιατί παρακαλώ;
Επειδή, όλοι αυτοί οι πολιτικοί εγκληματίες επέβαλλαν εγκληματικά βαρύτατους φόρους στους πολίτες τους, στην φτωχολογιά...φόρους που γνώριζαν πως ΔΕΝ θα μπορέσουν να πληρώσουν ποτέ...και πως συνακόλουθα το κράτος θα τους κατασχέσει την μοναδική μικροπεριουσία...
Ποιός είναι λοιπόν ο ΦΟΝΙΑΣ στην προκειμένη περίπτωση;
Είναι ή δεν είναι δικαιολογημένος αυτός ο ξεσκισμένος από τους φονιάδες πολιτικούς Πολίτης αν αντιδράσει ΒΙΑΙΑ;
(άσχετα αν και η δικαιοσύνη πήγε με το μέρος των πολιτικών...σε καιρούς εξέγερσης δεν έχει καμία σημασία...η ελίτ θα πάει με την ελιτ)...
Παρ’ όλα αυτά, όχι....δεν άκουσε κανείς τους τίποτα...
Αλλά «έτσι ξαφνικά έσκασε ένας Φιλιππάκης» και είπε ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟΣ φωναχτά τις «ταραγμένες σκέψεις» του....
Άσχετα αν και η τελευταία πέτρα αυτού του τόπου λέει το ίδιο πράγμα...
(για την ακρίβεια οι ρημαγμένες πέτρες – δηλαδή, από «μεσαία τάξη και κάτω»)....
...μας ρήμαξαν, μας ξέσκισαν, μας σκοτώνουν...βρίσκουν και τα κάνουν....και θα πάψουν να μας σκοτώνουν κι εμάς και τα παιδιά μας ΜΟΝΟΝ όταν αρχίσουν να πληρώνουν κι αυτοί με «το ίδιο νόμισμα»...
....ναι, μην κάνετε πως δεν το ακούτε διαρκώς δίπλα σας: η φράση εννοεί με «τις ίδιες τις ζωές τους»...όπως ακριβώς πληρώνει και η φτωχολογιά...με την ίδια τη ζωή της εξ’ αιτίας και ένεκα των εγκληματικών δωσίλογων πολιτικών αποφάσεων και πράξεών τους...
Διότι δεν είναι ακριβώς «τυχαία χαμένες μάχες» αυτές που πληρώνει με αίμα η κοινωνία μας...
Είναι «πουλημένες, προδομένες μάχες»...προδομένες από τους πολιτικούς ταγούς αυτού του τόπου...
Και αυτή η «οργισμένη πλειοψηφία» απαιτεί να «αμειφθούν οι υπεύθυνοι με το ίδιο νόμισμα»...
Τουτέστιν...
Μια μάχη την κερδίζει ο στρατηγός...
Κανείς δεν λέει στην ιστορία πως οι τάδε στρατιώτες κέρδισαν την τάδε μάχη....
Αυτός και τιμάται...
Όπως αντίστοιχα, κανείς ποτέ δεν λέει πως την τάδε μάχη την έχασαν οι στρατιώτες...
Η ιστορία λέει κι εδώ πως « ο τάδε στρατηγός έχασε την μάχη.
Και όπως τιμάει πλουσιοπάροχα την στρατηγό που κέρδισε την μάχη, έτσι και τιμωρεί βαρύτατα και τον στρατηγό που χάνει τον μάχη...
Έτσι είναι και με τους πολιτικούς και τους κυβερνήτες:
Όπως έχει την απαίτηση όταν κερδίσει ο πολιτικός μια μάχη να αμειφθεί γενναία έτσι και όταν γίνεται αιτία μιας δριμύτατης ήττας, θα πρέπει να είναι όλοι προετοιμασμένοι για την «ανάλογη ποινή»....
Αλλά όχι...όλοι, πολιτικοί, ελιτ και δημοσιογράφοι άρχισαν να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους επιχειρώντας να «πείσουν» για τον αποτροπιασμό τους από τη δήλωση Φιλιππάκη...
Λες και δεν είναι αυτά τα λόγια του Φιλιππάκη η μόνιμη επωδός εκατομμυρίων Ελλήνων παντού «εκεί έξω»...
Αλλά όχι...για να είμαστε politically correct θα πρέπει να «εκφράσουμε τον αποτροπιασμό μας» και να σταυρώσουμε τον άτιμο τον Φιλιππάκη...
...που στο φινάλε, απλώς τόλμησε να εκφράσει τις – όχι μόνον και όχι και τόσο - μύχιες σκέψεις μιας μεγάλης μερίδας του Ελληνικού πληθυσμού...
...και η τεκμηρίωση στον «κοινό λαϊκό νου» είναι μια και μοναδική...
...γιατί ρε φίλε εσύ με τις αποφάσεις σου έχεις δικαίωμα να σκοτώνεις εκατοντάδες χιλιάδες λαού της φτωχολογιάς και δεν χαρακτηρίζεται αποτρόπαιο έγκλημα και μόλις κάποιος «αγανακτισμένος πολίτης» δεν κάνει το ίδιο αλλά απλά εκφράσει έναν οιονεί «επικροτούντα σκεπτικισμό» - τον οποίο μοιράζονται και κάμποσες εκατοντάδες χιλιάδες άλλων πολιτών - αμέσως πρέπει να στηλιτευθεί και να διωχθεί;
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
Tο greek1.blogspot.com δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Tο greek1.blogspot.com δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο
παρακαλούμε ενημερώστε μας στο 1greek.wordpress.com@gmail.comγια να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί
να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα που δημοσιεύονται
εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις
των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
COMMENTS