Οι μισοί από τους μετανάστες (49,8%) αναφέρουν ότι η θρησκεία παίζει πλέον μεγαλύτερο ρόλο στην καθημερινή τους ζωή στην Ευρώπη, από ό, τι στην πατρίδα τους.
"Δεν μπορούμε και ποτέ δεν θα μπορέσουμε να σταματήσουμε τη μετανάστευση", είπε πρόσφατα ο Επίτροπος της ΕΕ για τη Μετανάστευση, τις Εσωτερικές Υποθέσεις και την Ιθαγένεια, Δημήτρης Αβραμόπουλος. "Τελικά, όλοι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τη μετανάστευση, την κινητικότητα και την ποικιλομορφία ως τον νέο κανόνα και να προσαρμόζουμε ανάλογα τις πολιτικές μας".
Δεδομένου ότι αυτοί οι άνθρωποι θα μας κάνουν να πιστέψουμε ότι η μετανάστευση έχει γίνει μια τέτοια κατηγορηματική και φαινομενικά αδιαμφισβήτητη πολιτική της ΕΕ - «Η μετανάστευση είναι βαθιά συνυφασμένη με τις πολιτικές μας για την οικονομία, το εμπόριο, την εκπαίδευση και την απασχόληση», ανέφερε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος συμφωνα με το politico.eu - σχόλιο : είναι ζωτικής σημασίας να αναλύσει τι είδους "ποικιλομορφία" καλεί η ΕΕ για να φτιάξει την έδρα της στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Ο καθηγητής Ednan Aslan, Καθηγητής Ισλαμικής Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης, πραγματοποίησε πρόσφατα συνέντευξη σε δείγμα 288 από τους περίπου 4.000 αιτούντες άσυλο που κατά κύριο λόγο ήταν αφγανοί στην αυστριακή πόλη Γκρατς, εξ ονόματος του τμήματος ολοκλήρωσης της πόλης. Τα μέλη της υπηρεσίας κατά πάσα πιθανότητα ήθελαν να γνωρίσουν τις απόψεις των μουσουλμάνων νεοφερμένων εκεί. Τα αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν σε μια μελέτη , "Religiöse und Ethische Orientierungen von Muslimischen Flüchtlingen στο Graz" ("Θρησκευτικοί και ηθικοί προσανατολισμοί μουσουλμάνων προσφύγων στο Γκρατς").
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα δύο τρίτα των αιτούντων άσυλο είναι άνδρες, κυρίως κάτω των 30 ετών. Όλοι τάσσονται υπέρ της διατήρησης των παραδοσιακών, συντηρητικών, ισλαμικών αξιών τους. Οι μετανάστες είναι εξαιρετικά θρησκευόμενοι. Το 70% πηγαίνει στο τζαμί κάθε Παρασκευή για προσευχές.
Οι γυναίκες είναι εξίσου θρησκευόμενες, αν όχι περισσότερο: το 62,6% προσεύχεται πέντε φορές την ημέρα, ιδιαίτερα περισσότερο από τους άνδρες (39,7%). Επιπλέον, το 66,3% των γυναικών φορούν μαντίλα στο κοινό και το 44,3% αρνείται να σφίξει τα χέρια με έναν άνδρα.
Οι μισοί από τους μετανάστες (49,8%) αναφέρουν ότι η θρησκεία παίζει πλέον μεγαλύτερο ρόλο στην καθημερινή τους ζωή στην Ευρώπη, από ό, τι στην πατρίδα τους.Το 47,2% είναι πεπεισμένο ότι οι Εβραίοι και οι Χριστιανοί έχουν απομακρυνθεί από το "σωστό μονοπάτι" και το 47,8% πιστεύει ότι το μέλλον του Ισλάμ θα κινδύνευε αν το Ισλάμ ερμηνευτεί με σύγχρονο και σύγχρονο τρόπο.
Για το 51,6% των ερωτηθέντων, η ανωτερότητα του Ισλάμ έναντι άλλων θρησκειών είναι αδιαμφισβήτητη. Το 55% πιστεύει στην κόλαση για τους απίστους.
Ο αντισημιτισμός είναι βαθιά ριζωμένος: το 46% πιστεύει ότι οι Εβραίοι έχουν «υπερβολική επιρροή στις παγκόσμιες υποθέσεις» και το 44% πιστεύει ότι ο Ιουδαϊσμός είναι επιβλαβής. Το 43% πιστεύει ότι οι ίδιοι οι Εβραίοι κατηγορούνται για διωγμό, ενώ το 54,5% πιστεύει ότι οι Εβραίοι νοιάζονται μόνο για τον εαυτό τους.
Οι μετανάστες όμως δεν είναι μόνο αδιάλλακτοι προς τις άλλες θρησκείες αλλά :
- Το 50% θεωρούν ότι η ομοφυλοφιλία είναι αδίκημα αδικίας.
- Το 44% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα υποστηρίξουν τη βία κατά μιας γυναίκας εάν εξαπατήσει τον άντρα της.
- Το 43% δήλωσε επίσης ότι οι πατέρες έχουν δικαίωμα χρήσης βίας στα παιδιά, εάν είναι απαραίτητο.
Η αυστριακή μελέτη δεν είναι η πρώτη του είδους της που δείχνει ότι οι μουσουλμάνοι μετανάστες στην Ευρώπη κατέχουν εξτρεμιστικές, αντισημιτικές και μισογυνιστικές απόψεις.
Το 2016, μια μελέτη περίπου 800 μεταναστών από τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν και την Ερυθραία στο γερμανικό κρατίδιο της Βαυαρίας διεξήχθη από γερμανικό think tank, το Ίδρυμα Hanns Seidel.
Η μελέτη αυτή έδειξε οποία οι πατριαρχικές πεποιθήσεις ήταν ευρέως διαδεδομένες μεταξύ των μεταναστών που ερωτήθηκαν, ιδίως μεταξύ των μεταναστών από το Αφγανιστάν και των κυρίως μη μουσουλμάνων μεταναστών από την Ερυθραία, πάνω από το 60% των οποίων πιστεύει ότι οι γυναίκες πρέπει να παραμείνουν στο σπίτι τους. Ο αντισημιτισμός ήταν ένα άλλο σημαντικό εύρημα της μελέτης, το οποίο έδειξε ότι ανεξάρτητα από την ηλικία και το εκπαιδευτικό υπόβαθρο, η πλειοψηφία των μεταναστών κράτησε αντισημιτικές πεποιθήσεις. Πολύ πάνω από το 50% των Συρίων, των Ιρακινών και των Αφγανών δήλωσε ότι οι "Εβραίοι στον κόσμο έχουν πάρα πολύ επιρροή".
Ο αντισημιτισμός στη Γερμανία έχει πράγματι γίνει τόσο διαδεδομένος που η Γερμανία αποφάσισε πρόσφατα να διορίσει έναν ειδικό επίτροπο για την καταπολέμησή της. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Γερμανία προετοιμάζει νομοθεσία η οποία θα μπορούσε να δει τους μετανάστες που εκφράζουν αντισημιτικές απόψεις απελαθέντες από τη χώρα. "Εβραίος!" έχει προφανώς γίνει μια κοινή προσβολή μεταξύ μουσουλμάνων μαθητών στα σχολεία του Βερολίνου.
Άλλες μελέτες και δημοσκοπήσεις αποκαλύπτουν επίσης τον μεγάλο βαθμό στον οποίο οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη εκτιμούν το νόμο της σαρία ως προς το εθνικό δίκαιο:
Μια δημοσκόπηση του 2016 στο Ηνωμένο Βασίλειο έδειξε ότι το 43% των βρετανών μουσουλμάνων "πίστευαν ότι τμήματα του ισλαμικού νομικού συστήματος θα έπρεπε να αντικαταστήσουν το βρετανικό δίκαιο, ενώ μόνο το 22% αντιτάχθηκε στην ιδέα".
Μια διαφορετική δημοσκόπηση, επίσης από το 2016, διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) όλων των Μουσουλμάνων υποστήριξε την εισαγωγή του νόμου της σαρία σε ορισμένες περιοχές της Βρετανίας και το 39% συμφώνησε ότι «οι συζύγοι πρέπει πάντα να υπακούουν στους συζύγους τους». Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) θεώρησε αποδεκτό ότι ένας βρετανός μουσουλμάνος θα είχε περισσότερες από μία συζύγους. Σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση, το 52% όλων των Βρετανών Μουσουλμάνων πιστεύει ότι η ομοφυλοφιλία πρέπει να είναι παράνομη.
Σύμφωνα με μια μελέτηΜαροκινών και Τούρκων μουσουλμάνων το 2014 στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Αυστρία και τη Σουηδία, κατά μέσο όρο σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων μουσουλμάνων συμφώνησαν ότι οι Μουσουλμάνοι πρέπει να επιστρέψουν στις ρίζες του Ισλάμ. Το 75% πιστεύει ότι υπάρχει μόνο μία ερμηνεία του Κορανίου και το 65% δηλώνει ότι η Σαρία είναι πιο σημαντική γι 'αυτούς από τους νόμους της χώρας στην οποία ζουν.
Οι συγκεκριμένοι αριθμοί για τη Γερμανία ήταν ότι το 47% των Μουσουλμάνων πιστεύει ότι η Σαρία είναι πιο σημαντική από τη γερμανική νομοθεσία. Στη Σουηδία , το 52% των Μουσουλμάνων πιστεύει ότι η Σαρία είναι πιο σημαντική από τη σουηδική νομοθεσία.
Οι μελέτες υποστηρίζονται από ευρωπαϊκές εκθέσεις πληροφοριών. Στη Γερμανία, οι μυστικές υπηρεσίες προειδοποίησαν στις αρχές του φθινοπώρου του 2015, οτι , «Είμαστε εισαγωγή του ισλαμικού εξτρεμισμού, του Αραβικού αντισημιτισμού, στις εθνικές και εθνοτικές συγκρούσεις των άλλων λαών, καθώς και μια διαφορετική αντίληψη της κοινωνίας και του δικαίου.» Τέσσερις μεγάλες γερμανικές υπηρεσίες ασφαλείας κατέστησαν σαφές ότι «οι γερμανικές υπηρεσίες ασφαλείας ... δεν θα είναι σε θέση να λύσουν αυτά τα εισαγόμενα προβλήματα ασφάλειας και συνεπώς τις προκύπτουσες αντιδράσεις από τον πληθυσμό της Γερμανίας».
Στη Νορβηγία, ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφάλειας Αστυνομίας της Νορβηγίας (PST), Benedicte Bjørnland, δήλωσε τον Ιανουάριο του 2016 ότι δεν μπορεί "να γνωρίζει αν οι νέες αφίξεις μεταναστών θα προσαρμοστούν αυτόματα στους κανόνες και τους κανόνες της νορβηγικής κοινωνίας".
"Επιπλέον, οι νέες αφίξεις δεν είναι ομοιογενείς και μπορούν να φέρουν εθνοτικές και θρησκευτικές διαμάχες μαζί τους ... Αν προκύψουν μακροπρόθεσμα παράλληλες κοινωνίες, ριζοσπαστικοποίηση και εξτρεμιστικά περιβάλλοντα, θα έχουμε προκλήσεις ως υπηρεσία ασφαλείας".Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν ότι οι Ευρωπαίοι έχουν αρχίσει να αναφέρουν ότι δεν αισθάνονται πλέον σπίτι τους τις χώρες τους.
Μια πρόσφατη βελγική μελέτη , στην οποία συμμετείχαν 4.734 Βέλγοι, έδειξε ότι τα δύο τρίτα των Βέλγων θεωρούν ότι το έθνος τους «εισβάλλεται ολοένα και περισσότερο».
Τα δύο τρίτα των ανθρώπων δήλωσαν ότι υπάρχουν "πάρα πολλοί μετανάστες στο Βέλγιο", ενώ το 77% συμφώνησε με τη δήλωση: "Σήμερα δεν αισθανόμαστε πλέον κατ 'οίκον όπως κάναμε πριν [μαζική μετανάστευση]".
Σύμφωνα με το 74% των ερωτηθέντων, το Ισλάμ "δεν είναι ανεκτική θρησκεία", ενώ το 60% δήλωσε ότι η παρουσία τόσων πολλών μουσουλμάνων στο έθνος τους αποτελεί απειλή για την ταυτότητά του. Μόνο το 12% δήλωσε ότι πιστεύει ότι η θρησκεία είναι "πηγή εμπλουτισμού" για το Βέλγιο.
Η μελέτη εξέτασε επίσης 400 Βέλγους Μουσουλμάνους: το 33% δήλωσε ότι δεν τους αρέσει η δυτική κουλτούρα, το 29% δήλωσαν ότι πιστεύουν ότι οι νόμοι του Ισλάμ είναι ανώτεροι από το βελγικό δίκαιο και ότι το 34% δήλωσε ότι «θα προτιμούσαν σίγουρα ένα εμπνευσμένο πολιτικό σύστημα από το Κοράνι ".
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 59% των μουσουλμάνων στο Βέλγιο θα "καταδικάσουν" τον γάμο εάν ο γιος τους επιλέξει μη μουσουλμανικό σύντροφο και το 54% θα καταδικάσει το γάμο αν η κόρη τους επιλέξει μη μουσουλμανικό σύντροφο. Η απάντηση των ερευνητών πίσω από τη μελέτη - ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός σταθμός RTBF, η φιλελεύθερη εφημερίδα Le Soir , το ερευνητικό ίδρυμα κοινωνιολογίας Research and Action και ένα ίδρυμα που ονομάζεται " Αυτό δεν είναι κρίση" - θα ισχυριζόταν ότι «παρατήρησαν την ανάπτυξη μιας πραγματικής αντι-μουσουλμανικής παρανοίας [μεταξύ των Βελγίων], η οποία έχει λάβει μια παθολογική διάσταση».
Καμία από αυτές τις μελέτες, τις δημοσκοπήσεις και τις αναφορές πληροφοριών δεν φαίνεται να προκαλεί τη λιγότερη εντύπωση στους ευρωπαίους ηγέτες.
Για τον δικό μας !! Δημήτρη Αβραμόπουλο, δεν αρκεί ότι οι μετανάστες κυρίως μουσουλμάνοι που έχουν έρθει στην Ευρώπη «βρήκαν την ασφάλεια στην Ευρώπη». Σύμφωνα με τον ίδιο, "Πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι θα βρουν και ένα σπίτι".
Το ερώτημα που παραμένει αναπάντητο - καθώς οι Ευρωπαίοι ηγέτες επιδιώκουν να κάνουν το Ισλάμ ξανά μεγάλο στην ήπειρο - είναι οι Ευρωπαίοι τι θα κάνουν τα σπίτια τους.
Συντάχθηκε από τον Judith Bergman
Πηγη: Gatestone,
Απόδοση στα Ελληνικά Aiolos Greko
Επιλογή φωτο: 1Greek Blog
COMMENTS