Η ιστορία έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας σπουδαίος δάσκαλος για την ανθρώπινη φυλή, έχουμε δει ότι οι πρόγονοί μας ήταν εξαιρετικά ευφυ...
Η ιστορία έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας σπουδαίος δάσκαλος για την ανθρώπινη φυλή, έχουμε δει ότι οι πρόγονοί μας ήταν εξαιρετικά ευφυείς, με εκπληκτικές γνώσεις σε θέματα όπως η αστρονομία, η γεωμετρία, τα μαθηματικά και άλλες σημαντικές επιστήμες, αλλά ήταν και εκπληκτικοί καλλιτέχνες.
Από την κατασκευή των μεγάλων Πυραμίδων της Γκίζας στους πίνακες ζωγραφικής στην Εποχή της Αναγέννησης και, στη συνέχεια, αναφέρθηκαν απίστευτες ιστορίες που ήταν δύσκολο να εξηγηθούν.
Σε αυτό το άρθρο επικεντρωνόμαστε σε μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα έργα ζωγραφικής της εποχής στην Ιστορία, καθώς βλέπουμε το " Βάπτισμα του Χριστού " από τον Aert De Gelder, " The Madonna with Saint Giovannino ", " Ο Ευαγγελισμός " και άλλα πολύ ενδιαφέροντα κομμάτια της τέχνης που λένε απίστευτες ιστορίες.
Η ερμηνεία που δίνεται σε κάθε ζωγραφική μπορεί να διαφέρει από άτομο σε άτομο, αλλά όλοι αυτοί οι πίνακες έχουν κάτι κοινό, μοιάζουν να λένε την ίδια ιστορία, απίστευτες "ιπτάμενες μηχανές" φαίνεται να ενσωματώνονται στο "τοπίο". Αλλά ποιος θα μπορούσε να έχει την ικανότητα να πετάει εκείνη την εποχή ;
Ήταν αυτές οι ιπτάμενες μηχανές παρερμηνευμένες; Είναι "σύννεφα" ή "άγγελοι" ή υπάρχει κάτι περισσότερο σε αυτά; Είναι αυτοί οι διαφορετικοί συγγραφείς στέλνουν ένα μήνυμα στην τέχνη τους; Αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν είναι αυτά τα έργα, αυτό είναι συνηθισμένο.
Ένας από τους πίνακες που βρίσκουμε πολύ ενδιαφέρον είναι το "Το Βάπτισμα του Χριστού" του Aert De Gelder.
Εξετάζοντας αυτή τη ζωγραφική, το πρώτο πράγμα που παρατηρείτε είναι αυτές οι παράξενες ακτίνες φωτός που κατεβαίνουν από ένα αντικείμενο σε σχήμα δίσκου στον ουρανό. Είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες πίνακες και σύμφωνα με τη θεωρία του αρχαίου αλλοδαπού, αυτός ο πίνακας είναι ένα κομμάτι από ισχυρές ενδείξεις που απεικονίζουν ένα αντικείμενο που έχει σχήμα δίσκου.
Ο συγγραφέας της εικόνας ζωγράφισε ένα κυκλικό αντικείμενο, δεν μπορεί να συγχέεται ως σύννεφο, φαίνεται να έχει κάποιο είδος φωτός στο κέντρο και οι ακτίνες του φωτός εξέρχονται από αυτό το αντικείμενο, δεν μπορείτε να το συγχέουμε για βροντές ή οτιδήποτε άλλο Πραγματικά. Πιστεύουμε ότι ο συγγραφέας ζωγράφισε αυτό που είδε σε ένα συγκεκριμένο σημείο της ζωής του.
Εάν ήθελε να ζωγραφίσει ένα σύννεφο ή τον ήλιο, θα τα ζωγραφίζει με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Πιστεύουμε ότι αυτή η ζωγραφική απεικονίζει ένα δίσκο σχήματος UFO, παρόμοιο με τα αντικείμενα σε σχήμα δίσκου που έχουν αναφερθεί ακόμα και σήμερα.
Το " Θαύμα του Χιονιού " του Masolino Da Panicale είναι μια άλλη απίστευτη εικόνα που δεν μπορούμε να περάσουμε χωρίς να κοιτάμε πιο κοντά. Αυτή η ζωγραφική ήταν γνωστή στο παρελθόν ως Dedicatio Sanctæ Mariæ ad Nives (Αφιέρωση της Εκκλησίας της Παναγίας των Χιονιού). Αυτή η ζωγραφική είναι πολύ ενδιαφέρουσα, διότι απεικονίζει ένα μεγάλο αριθμό αντικειμένων σε σχήμα δίσκου που πετούν στον ουρανό.
Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να σκεφτείτε για να εξηγήσετε αυτά τα αντικείμενα είναι σύννεφα, αλλά είναι πραγματικά σύννεφα; Μήπως αυτός ο συγγραφέας ζωγραφίζει όλα τα σύννεφα εκείνη τη στιγμή δίνοντάς τους ένα "δίσκο" ή σχήμα πιατάκι; Ένα από τα αντικείμενα αυτού του πίνακα που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το αντικείμενο στα δεξιά ακριβώς πάνω από το κτίριο. Όταν το εξετάζετε, δείχνει απίστευτη ομοιότητα με μερικές από τις σύγχρονες απεικονίσεις αντικειμένων που δεν έχουν αναγνωριστεί.
Αυτό το αντικείμενο, κατά τη γνώμη μας, δεν φαίνεται καθόλου σαν σύννεφο.
Παρατηρήσαμε αρκετούς πίνακες από την εποχή της Αναγέννησης και συγκρίναμε τις τεχνικές των καλλιτεχνών όταν πρόκειται για την απεικόνιση σύννεφων και η δουλειά του Masolino Da Panicale είναι απλά εντυπωσιακή και αναρωτιόμαστε γιατί αυτός ο καλλιτέχνης θα διαλέξει αυτό το σχήμα "Disk"; Μπορούμε να πούμε ότι σε αυτή τη ζωγραφική έχουμε πολλά UFO ή είναι αυτά τα σύννεφα; ...
Τα σύννεφα σε σχήμα δίσκου;
Στο μοναστήρι Visoki Dečani που βρίσκεται στο Κοσσυφοπέδιο, βρίσκουμε ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον έργο τέχνης. Η Σταύρωση του Χριστού .
UFO και αρχαία τέχνη - Σταύρωση του Χριστού
Αυτός ο πίνακας είναι ένα πολύ λεπτομερές κομμάτι της τέχνης, βλέπουμε πολλά διαφορετικά αντικείμενα που απεικονίζονται γύρω από τον Χριστό, αλλά μετά την εξέταση της ζωγραφικής, υπάρχουν δύο αντικείμενα που φαίνονται να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα αντικείμενα της ζωγραφικής. Βρίσκονται στα αριστερά και στα δεξιά της ζωγραφικής και φαίνονται να απεικονίζουν δύο ανθρώπους που βρίσκονται μέσα σε ένα είδος διαστημόπλοιο. Σύμφωνα με τις σύγχρονες εξηγήσεις, αυτά τα "αντικείμενα" τοποθετούνται στον πίνακα για να απεικονίσουν τον ήλιο και το φεγγάρι όπως και σε άλλους πίνακες ζωγραφικής. Αλλά γιατί να τοποθετήσετε "πιλότους" ή έναν άνθρωπο μέσα τους;
Ήταν ο καλλιτέχνης προσπαθώντας πραγματικά να απεικονίσει τον Ήλιο και τη Σελήνη μας;
Ή μήπως ο καλλιτέχνης προσπαθούσε να απεικονίσει κάτι διαφορετικό;
Παρατηρώντας το αριστερό αντικείμενο της ζωγραφικής, βλέπουμε ότι ο «πιλότος» μέσα σε αυτό το συγκεκριμένο αντικείμενο φαίνεται να χειρίζεται κάτι μπροστά του, τα χέρια του ζωγραφίζονται απλωμένα και φτάνουν για κάτι μπροστά του. Το αντικείμενο προς τα δεξιά δείχνει τον αριθμό που γυρίζει το κεφάλι του για να δει τι είναι πίσω του.
Είναι αυτά τα δύο αντικείμενα απεικονίσεις των UFO και του πληρώματός τους;
Ή μήπως είναι απλώς ο τρόπος του καλλιτέχνη να απεικονίσει τον ήλιο και το φεγγάρι;
Ένας άλλος πίνακας που θεωρούμε εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ο «Ευαγγελισμός» που ζωγράφισε ο Carlo Crivelli.
Αυτός ο καλλιτέχνης ευνόησε τα καταπράσινα τοπία του τοπίου και τα έργα του αναγνωρίζονται από τη χαρακτηριστική χρήση των φρούτων και των λουλουδιών ως διακοσμητικά μοτίβα. Τα έργα του ήταν σαφή και σαφή στο περίγραμμα, με εκπληκτική προσοχή στη λεπτομέρεια. Στον πίνακα του "Ο Ευαγγελισμός" υπάρχουν διάφορα αντικείμενα που ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο αυτό το εξαιρετικά λεπτομερές κομμάτι της τέχνης.
Πρώτα απ 'όλα, έχουμε ένα κυκλικό σχήμα σύννεφο. Μέσα στο σύννεφο, μπορούμε να δούμε αρκετούς " αγγέλους " που κοιτάζουν έξω από το σύννεφο, αλλά αυτό που κάνει αυτό ενδιαφέρον είναι η ακτίνα φωτός που λάμπει σε ένα "περιστέρι" και στο κεφάλι της Παναγίας.
Τώρα αυτό που θεωρούμε αινιγματικό είναι ότι σε αυτόν τον πίνακα ο Carlo Crivelli ζωγράφισε πολλά άλλα σύννεφα, ο ουρανός γεμίζει με σύννεφα, αλλά αποφασίζει να ζωγραφίσει αυτό το συγκεκριμένο "δίσκο" σύννεφο με "αγγέλους" και δέσμη φωτός;
Γιατί να ζωγραφίσετε ένα διαφορετικό σύννεφο τόσο διαφορετικό σε σύγκριση με τα άλλα σύννεφα που υπάρχουν στη ζωγραφική και με μια δέσμη φωτός;
Από αυτά που έχουμε δει σε παρόμοιες ζωγραφιές, οι καλλιτέχνες συνήθως ζωγραφίζουν δέσμες φωτός που κατεβαίνουν απευθείας από αγγέλους ή από τον ήλιο, αλλά αυτό δεν συμβαίνει στην ζωγραφική του Carlo Crivelli, όπου δίδει μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες και διασφαλίζει ότι το κοινό θα μπορούσε πείτε τη διαφορά όταν αναλύετε αυτό το αριστούργημα.
Μπορούμε επίσης να δούμε ένα άτομο που ο Carlo Crivelli αποφάσισε να ενσωματώσει στη μέση του πίνακα που κοιτάζει τον ουρανό - σε αυτό το δίσκο σχηματισμένο σύννεφο ακριβώς κάτω από την πύλη.
Η Παναγία ζωγραφίστηκε τον 15ο αιώνα. Ένας άλλος πίνακας που μπορεί να προστεθεί στον κατάλογο των αρχαίων έργων ζωγραφικής που απεικονίζουν ένα αγνώστων στοιχείων.
Πάνω από τον αριστερό ώμο της Παναγίας παρατηρούμε ένα αντικείμενο σε μορφή δίσκου που φαίνεται να είναι λαμπερό - ένα UFO ;. Είναι ένα αντικείμενο το οποίο ο καλλιτέχνης απεικόνισε με μεγάλη λεπτομέρεια, φροντίζοντας να ξεχωρίζει στον πίνακα. Στα δεξιά της ζωγραφικής, βλέπουμε έναν άνθρωπο που κρατάει το δεξί του χέρι πάνω από τα μάτια του με τον οποίο ο καλλιτέχνης φρόντισε να στείλει ένα μήνυμα ότι αυτό το αντικείμενο ήταν πολύ φωτεινό. Στα αριστερά της εικόνας στην επάνω γωνία, βλέπουμε ένα αντικείμενο που μοιάζει με τον ήλιο.
Αυτό σημαίνει ότι ο καλλιτέχνης ζωγράφισε αυτό το αντικείμενο σε μορφή δίσκου, δίνοντάς του μια λαμπερή λεπτομέρεια και τον έδειξε να το απεικονίσει στα δεξιά του ήλιου, ώστε να γνωρίζουμε ότι αυτό το φωτεινό αντικείμενο δεν μπορεί να συγχέεται για τον ήλιο, αυτό το αντικείμενο σε μορφή δίσκου δεν φαίνεται όπως το συνηθισμένο σύννεφο σας, οπότε αν δεν είναι ο ήλιος ούτε το σύννεφο, τι θα μπορούσε να είναι;
Ζωγραφίζοντας μια απεικόνιση μιας ξένης επίσκεψης; Ο καλλιτέχνης θεώρησε αυτό το αντικείμενο εξαιρετικά σημαντικό, αλλιώς δεν θα το είχε τοποθετήσει ούτε ζωγραφίσει με τόσο λεπτομέρειες όπως βλέπουμε εδώ.
COMMENTS