«Πολεμάτε και φονεύετε τούς ειδωλολάτρες, όπου τους βρείτε» (Κοράνι, Η Μετάνοια 9,5)
Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες.
Σήμερα 6/3/2017 καταθέσαμε την ακόλουθη ανοικτή επιστολή και τα ερωτήματά μας, που αφορούν την επιχειρούμενη ανέγερση του ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, στις εξής υπηρεσίες:
1. Στο γραφείο Πρωτοκόλλου του Δημάρχου του Δήμου Αθηναίων, Αθηνάς 63: Α.Π. 065101 06/03/2017
2. Στην διεύθυνση Πολεοδομίας, Σωκράτους 57: Α.Π. 065196 06/03/2017
3. Στο Υπουργείο Εσωτερικών - Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας - Γραφείο Υπουργού Προστασίας του Πολίτη,
Κατεχάκη 56: Α.Π. 17270 06/03/2017
και βρισκόμαστε σε αναμονή των απαντήσεων.
Διαδώστε και Συνδράμετε αυτήν την προσπάθεια. Μπορείτε να υπογράψετε εδώ:
https://www.gopetition.com/petitions/
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΕΓΕΡΣΕΩΣ
ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Προς:
Τους καθ’ ύλην αρμοδίους δημοσίους λειτουργούς και διαχειριστές
Κύριοι,
Οι παρακάτω υπογεγραμμένοι, ως ανεξάρτητοι Έλληνες Πολίτες μη ανήκοντας και μη εκπροσωπώντας κάποιον σύλλογο ή φορέα, αλλά μία απλή άτυπη Ένωση Πολιτών, ορμώμενοι από ενδιαφέρον και ανησυχία για τα τεκταινόμενα επί του ως άνω θέματος, θέλουμε με την παρούσα να θέσουμε τους προβληματισμούς μας και ορισμένα ερωτήματα επί των οποίων ζητούμε απαντήσεις. Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε επί της ουσίας του θέματος σε περίπτωση που έχει διαφύγει της προσοχής σας.
Επί σειρά ετών προωθείται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις η κατασκευή - ανέγερση ισλαμικού τεμένους στην καρδιά της Πόλεως των Αθηνών, σε ένα από τα ιστορικότερα σημεία και συγκεκριμένως στον Βοτανικό (Ιερά Οδός 114). Βασικό επιχείρημα είναι η εξυπηρέτηση στην επιτέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων των ισλαμικού θρησκεύματος κατοικούντων στην Αθήνα στην βάση της ανεξιθρησκείας, και επιπλέον ότι έτσι θα ελέγχονται οι ισλαμιστές, ότι θα κλείσουν τα παράνομα τζαμιά (άτυπα τεμένη) ή ότι είμαστε η μοναδική Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που δεν έχει ακόμη τέμενος.
Είναι όμως έτσι τα πράγματα;
· Κατ’ αρχήν ας δούμε τι είναι το ισλάμ. Το ισλάμ δεν είναι θρησκεία ή τουλάχιστον δεν είναι μόνον θρησκεία. Είναι ένα πλήρες «πολιτικοκοινωνικό» σύστημα που καθορίζει ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια της καθημερινής ζωής ενός πιστού. «Μουσλίμ» σημαίνει πιστός και «ισλάμ» σημαίνει υποταγή. Αυτό σημαίνει πιστή - άκριτη εφαρμογή των όποιων διδαχών, προτροπών και εντολών των θρησκευτικών ηγετών. Αναλόγως του αριθμητικού ποσοστού των ισλαμιστών σε ένα κράτος ή σε μία κοινωνική ομάδα και αναλόγως του βαθμού φανατισμού ή μισαλλοδοξίας τους, είναι και η αυστηρότητα εφαρμογής αυτών των εντολών, μέχρι και της ποινής του θανάτου. Διευκρινιστικώς και προκειμένου να μην υπάρχει κάποια παρεξήγηση αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι πιστοί του ισλάμ είναι κακοί ή φανατικοί ή ότι δεν υπάρχουν έντιμοι και δίκαιοι και σωστοί ισλαμιστές ή ότι δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις στην εφαρμογή αυτών των εντολών, αλλά ότι πολλοί πιστοί μπορούν ευκόλως να καθοδηγηθούν αναλόγως των σκοπιμοτήτων. Πλείστα τα παραδείγματα σε χώρες όπως η Γαλλία, η Σουηδία, η Αγγλία, όπου οι απαιτήσεις τους οδηγούν σε δημιουργία «γκέτο», σε περιοχές ολόκληρες μη προσβάσιμες ούτε καν από την αστυνομία και σε εξεγέρσεις με αποτέλεσμα εκτεταμένες φθορές, λεηλασίες, εμπρησμούς, όταν θεωρήσουν ότι «θίγονται».
· Εκλείπει πλήρως η Αρχή της Αμοιβαιότητας. Απαιτούν από όλους τους άλλους να τους παρέχουν και να σεβαστούν αυτά που οι ίδιοι τους στερούν. Την ανεξιθρησκεία, την θρησκευτική Ελευθερία, τα δικαιώματα των προσωπικών επιλογών. Επισήμως δεν αναγνωρίζουν την Ισονομία των γυναικών, την αυτοδιάθεση των ομοφυλοφίλων, την ύπαρξη άλλων ιδεολογιών, πολιτευμάτων, πολιτικών - κοινωνικών συστημάτων, κρατικών συνταγμάτων κλπ. Ποικίλες και διαφορετικές μεταξύ τους έννοιες όπως η Δημοκρατία, ο χριστιανισμός, ο αθεϊσμός, ο αγνωστικισμός, ο μαρξισμός, ο κομμουνισμός, ο σοσιαλισμός, η προσωπική επιλογή του δρόμου της αμφισβήτησης, της έρευνας, της γνώσεως αντί της πίστεως εκ των προτέρων είναι απλώς μη αποδεκτές εάν όχι εχθρικές. Όλα αυτά εκδηλώνονται αναλόγως του πληθυσμιακού ποσοστού τους, της δυναμικής τους ή της υποχωρητικότητας των άλλων.
· Ο εκάστοτε χώρος προσευχής θεωρείται «χώρος ιερός» ο οποίος τους ανήκει. Ναι μεν κάτι τέτοιο μπορεί να μην έχει «τυπική νομική» ισχύ αλλά αποτελεί βασικό συστατικό της νοοτροπίας τους. Εντός, αλλά και στον ευρύτερο χώρο του τεμένους ισχύει ένας και μοναδικός νόμος. «Ο νόμος της σαρία». Πολύ απλά αυτό σημαίνει ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΕΔΑΦΟΥΣ και οποιαδήποτε παραχώρηση για ανέγερση τζαμιού ή τεμένους συνιστά παραχώρηση Εθνικού Εδάφους με απρόβλεπτες συνέπειες στο μέλλον. Σκεφθείτε επί παραδείγματι το εξής αντίστοιχο: Να διδάσκονται κάποιοι ότι τα νησιά του Αιγαίου είναι τουρκικά. Ναι μεν τυπικά και ουσιαστικά δεν ισχύει αλλά εάν ένας σημαντικός πληθικός αριθμός «πιστών», «γαλουχηθεί» με αυτήν την αντίληψη πολύ εύκολα θα δύναται να εγείρει απαιτήσεις και επιδιώξεις. Πώς και με ποιόν τρόπο κάτι τέτοιο θα αναιρεθεί από το σκεπτικό τους;;;
· Αναγνωρίζεται εμμέσως ισλαμική μειονότητα (ταχέως εξελισσόμενη σε πλειονότητα που κάλλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί είτε τουρκική είτε οτιδήποτε άλλο), όταν όλοι γνωρίζουμε ότι η είσοδος τους στην χώρα είναι παράνομη. «Νομοθετικού τύπου» ρυθμίσεις που προάγουν οποιασδήποτε μορφής «νομιμοποίηση» είναι και αυτές παράνομες και αντισυνταγματικές διότι παράνομη παρελθούσα πράξη δεν νοείται να παράγει έννομο αποτέλεσμα στο παρόν ή στο μέλλον!
· Η χωρητικότητα του συγκεκριμένου τεμένους προβλέπεται στα 350 περίπου άτομα. Δεδομένου ότι μόνον στην Αθήνα υπάρχουν πολλές χιλιάδες ισλαμιστών και σε όλη την Ελλάδα άγνωστος αλλά οπωσδήποτε πολύ μεγαλύτερος αριθμός (πιθανόν και εκατομμύρια) είναι απολύτως ευνόητο ότι θα «στρωθεί ο δρόμος» για να ανοίξουν ισλαμικά τεμένη σε όλη την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι η λέξη «τέμενος» προέρχεται από το «τέμνω» (κόβω δηλαδή) και σημαίνει τον αποκομμένο χώρο, το αποκομμένο τμήμα εδάφους… και ο νοών νοείτω…
· Απορίας άξιον στην πρωτεύουσα της Ελλάδος, στο άλλοτε κέντρο του Πολιτισμού, της Δημοκρατίας, της Φιλοσοφίας, των Επιστημών, των Τεχνών και των Γραμμάτων, της Ποίησης, της Ομορφιάς της Ευήθειας και του Κάλλους γιατί τίποτε από όλα αυτά δεν προάγεται από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, γιατί τέτοιος καημός για εξυπηρέτηση συμφερόντων άλλων εθνών και άλλων λαών κατά παράβαση του άρθρου 1 του Συντάγματος;;;
· Ακολουθούν ενδεικτικά αποσπάσματα ρητορικής μίσους από το «ιερό βιβλίο» και τις «ιερές «Χαντίθ» των ισλαμιστών τα οποία εμπίπτουν κάλλιστα στον αντιρατσιστικό νόμο αφού προκαλούν, υποκινούν και προτρέπουν με απειλές και οδηγίες σε εξόντωση όλων των απίστων.
· «Φονεύετε τους (παραβάτες / απίστους) όπου τους βρίσκετε» (Κοράνι, Η Αγελάδα 2,191)
· «Πολεμάτε και φονεύετε τούς ειδωλολάτρες, όπου τους βρείτε» (Κοράνι, Η Μετάνοια 9,5)
· «Όταν συναντάτε τους άπιστους (στην μάχη), κτυπάτε τον λαιμό τους μέχρι να τους νικήσετε εντελώς» (να τους υποτάξετε) και τότε δέστε τους γερά…. αν ήταν Θέλημα του Αλλάχ, ασφαλώς θα μπορούσε να τους τιμωρήσει (ο Ίδιος); αλλά (σας αφήνει να μάχεστε) για να σας δοκιμάσει.» (Κοράνι Ο Προφήτης Μουχάμμεντ 47,4)
· «Ο Προφήτης είπε: “Αν ένας Μουσουλμάνος απαρνηθεί τη θρησκεία-του, σκοτώστε τον.”» (Μπουχαρί:Τ4Β52Α260)
· «Θυμηθείτε ότι ο Κύριός σας ενέπνευσε τους αγγέλους (με το μήνυμα): “Είμαι μαζί σας: δώστε αντοχή στους Πιστούς: Θα σπείρω τον τρόμο στις καρδιές των Απίστων: τσακίστε τους λαιμούς τους, και σακατέψτε τα ακροδάχτυλά τους.”» (Κοράνι, Τα Λάφυρα του Πολέμου 8:12)
· «Ω πιστοί! όταν συναντήσετε τους απίστους στη μάχη, ποτέ μη στρέψετε τα νώτα-σας σ’ αυτούς. Αν κανείς στρέψει τα νώτα σ’ αυτούς μια τέτοια μέρα — εκτός αν πρόκειται για στρατηγική κίνηση του πολέμου, ή για υποχώρηση προς μια στρατιωτική μονάδα (δική-του) — στρέφει επάνω-του την οργή του Αλλάχ, και κατοικία-του είναι η Κόλαση.» ( Κοράνι, Τα Λάφυρα του Πολέμου 8:15–16)
· «Ω Προφήτη, παρότρυνε τους πιστούς να δώσουν μάχη. Αν υπάρχουν είκοσι αποφασισμένοι ανάμεσά σας θα κατατροπώσουν διακόσιους; αν υπάρχουν εκατό τότε θα σκοτώσουν χίλιους απίστους, γιατί αυτοί είναι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν.» (Κοράνι, Τα Λάφυρα του Πολέμου 8:65)
· «Πολεμήστε εκείνους που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ, ούτε στην Ημέρα της Κρίσεως, ούτε θεωρούν απαγορευμένο εκείνο που έχει απαγορεύσει ο Αλλάχ και ο Αγγελιοφόρος-Του, ούτε παραδέχονται τη θρησκεία της Αλήθειας, (ακόμη κι αν είναι) απ’ τους Ανθρώπους της Βίβλου, [Χριστιανοί και Εβραίοι] μέχρις ότου πληρώσουν το φόρο υποταγής, κ’ αισθάνονται καθυποταγμένοι.» (Κοράνι, Η Μετάνοια 9:29)
· «Μου άρεσε η τιμωρία που επιβλήθηκε στους απίστους. Το να τους σκοτώνεις ήταν γλυκύτερο από πιοτό. Καλπάσαμε ανάμεσά τους λαχανιάζοντας για τα λάφυρα. Με τη δυνατή φωνή του στρατού-μας, η ίλη του Αποστόλου προχώρησε στη σύρραξη.» (Ισχάκ:576)
Κατόπιν των ανωτέρω θέλουμε να μας απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
1ον Υπάρχει κάποιος νόμος που μας διαφεύγει, ο οποίος επιτρέπει επιλεκτικώς και ειδικώς τις ευνοϊκές διακρίσεις βάσει του ισλαμικού θρησκεύματος, την ρητορική μίσους και την προτροπή σε σφαγές, δολοφονίες και ακρωτηριασμούς;
2ον Που εδράζεται η απόφαση περί ανεγέρσεως τεμένους ή η χορήγηση παντός τύπου εγγράφου που να «νομιμοποιεί» ή να «αδειοδοτεί» την ανέγερση και λειτουργία τεμένους εάν πρώτα δεν έχει ελεγχθεί το τι διδάσκεται ή το τι προτρέπεται εκεί; Θα δίνατε κατ’ αντιστοιχία «νόμιμη» άδεια λειτουργίας σε μία ομάδα ή σε έναν σύλλογο όπου φερ’ ειπείν θα εκθείαζαν τους βιασμούς, την παιδεραστία, τους αποκεφαλισμούς και που στο καταστατικό τους ή στον κανονισμό τους θα αναγράφονταν ΑΥΤΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ οι προτροπές που αναφέρονται στα «ιερά» κείμενα του ισλάμ; (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων τα ανωτέρω δεν σημαίνουν ούτε συνεπάγονται ότι όλα τα μέλη του τάδε συλλόγου θα προέβαιναν σε κάποια τέτοια πράξη αλλά ότι κάποιοι εξ αυτών θα καλύπτονταν «ηθικώς» για να το κάνουν. Ακριβώς όπως δεν προβαίνουν όλοι οι πιστοί του ισλάμ σε τέτοιες πράξεις, αλλά οπωσδήποτε κάποιοι έχουν το ηθικό κίνητρο και έρεισμα να το κάνουν.)
3ον Βάσει ποιας διαδικασίας, διδαχές και προτροπές αλλά και ενδεχόμενες πράξεις ως απόρροια ηθικής αυτουργίας αυτών των διδαχών και προτροπών, εξαιρούνται της υφισταμένης νομοθεσίας και του ποινικού κώδικος; Μόνον και μόνον επειδή έχουν θρησκευτική επικάλυψη; Θεωρείτε κάτι τέτοιο Νόμιμο, Συνταγματικό, Ηθικό και Λογικό;
4ον Υπάρχει ή όχι επιλεκτική ανισονομία και επιλεκτική εύνοια και μάλιστα ως επί το πλείστον σε μη Έλληνες αλλά αλλοδαπούς κατοίκους στην Ελλάδα;
5ον Δίνεται ή όχι μέσω αυτής της επιλεκτικής ανισονομίας, εύνοιας και ανοχής, το κίνητρο στον οποιονδήποτε θέλει να επικαλεστεί θρησκευτικού και ιδεολογικού τύπου ερείσματα και έτσι να προβεί σε ειδεχθείς πράξεις και εγκλήματα;
6ον Αν τα παραπάνω θεωρηθούν αβάσιμα ή υπερβολικά καθώς και οι στίχοι εκ του Κορανίου αλληγορικοί, εγγυάστε Εσείς την Ασφάλεια Ημών των Πολιτών; Εγγυάστε φερ΄ ειπείν ότι δεν θα υπάρχουν επιθέσεις σε ένα κοριτσάκι που κυκλοφορεί με μίνι φούστα, ή σε μία κυρία που φέρει αλυσίδα με σταυρό, ή σε ένα ζευγάρι που κάνει τον περίπατό του αγκαλιασμένο ή πιασμένο χέρι χέρι;
Αν η υπηρεσία σας δεν είναι αρμόδια να δώσει απαντήσεις επί του συγκεκριμένου ζητήματος παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εγγράφως ή ηλεκτρονικώς και να μας γνωστοποιήσετε την αρμόδια δημόσια ή δημοτική υπηρεσία στην οποία μπορούμε να απευθυνθούμε.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ευελπιστούμε σε μία σύντομη απάντησή σας.
Αθήνα 6/03/2017
Υπογραφές:
Ιωάννης Σερέτης…
Αργύριος Μαρινάκης…
Πέτρος Πτωχιάδης…
Δράση ανεξαρτήτων Πολιτών κατά της κατασκευής ή αδειοδότησης τεμένους ή τζαμιού στην Ελλάδα.
Ακολουθεί συνημμένως, ενδεικτικός πίνακας διαδικτυακής συλλογής υπογραφών συμφωνούντων και συμπαρισταμένων στην Δράση ανεξαρτήτων Πολιτών κατά της κατασκευής ή αδειοδότησης τεμένους ή τζαμιού στην Ελλάδα.
Εδώ τό κείμενο τής επιστολής σέ μορφή pdf: https://www.dropbox.com/
e-mail: oxistotzami@yahoo.com
https://www.facebook.com/groups/OxiTzami/
COMMENTS